Rakas, sinusta on tullut pullukka
Jee, uudet jaksot starttasivat just Subilla!
*suklaalevy esille*
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:55"]
Viime kaudella (melkein?) kaikki saivat tuon 10 000 euroa. Pieni pettymysilme Teemulla, kun tuli 2500 e. :p
[/quote]
:D kieltämättä oli vähän koominen, kun mies katsahti ensin rahoihin ja sitten naiseensa. Se ilme hidastettua, kun tajusi ettei niitä tavoiteltuja masseja tullutkaan.
Mutta jos jotain hyvää niin tosi hieno juttu, että Sanna sai itseluottamusta ja toivottavasti pysyvän elämänmuutoksen hyvään alkuun.
[/quote]
Vähän epäilen, että näissä käy just päinvastoin. Nöyryytetty nainen syö itsensä palleroksi ja keskinäisen epäluottamuksen ohjelman aikana kylvetyt siemenet saa aikaan avioeron. En minä ainakaan unohtaisi niitä loukkauksia, joita mies esittää valtakunnanmediassa läskeistäni.
Pitäisikö perustaa myös, Rakas, sinusta on tullut bipo/anorektikko/masentunut/ms-tautinen/reumaattinen jne. ohjelma. Sehän vois hei vaik kannustaa niitä naisia parantumaan!
Mikä Sannan koko nimi? Löytyykö facesta? Olis muutenkin kiva tietää mitä noille kaikille kuuluu nyt jälkeenpäin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:49"]
Luulis että olis laihtunut enemmänkin tuossa ajassa. Pidin ensin tuosta naisesta, mutta alkoi ärsyttää kun se jatkuvasti tiuski miehelleen.
Ohjelmaa katsoessa mua kyllä ihmetyttää, miten ihmiset päästää itsensä tuohon kuntoon. Etenkin jos oma ulkonäkö masentaa, niin luulis että asialle olisi voinut tehdä jo aiemmin jotain. Itse olen ruma, enkä voi laihduttaa sillä se ei ulkonäköäni parantaisi, ongelma ei ole vartalossa vaan kasvoissa. Olis niin helppoa, jos voisin saada kauniit kasvot vain syömällä vähemmän. Kyllä mun itsekuri siihen riittäis.
[/quote]
kyllähän sitä on helppoa (ja säälittävää) huudella anonyymina palstalla että mun itsekuri kyllä riittää jne jne..
rupea sinä säästämään kauneusleikkaukseen äläkä kieri itsesäälissä rumuutesi takia.
Rasittava toi nainen kyllä. Tolla miehellä oli mun mielestä hyvä asenne projektiin, nainen otti kaikki loukkauksena häntä itseään kohtaan (kumma kyllä hän puhuu menettäneensä lihomisen myötä itsensä....). Tuntuu, että miehelläkin välillä vähän keinot lopussa, joten ymmärrän hyvin noi sen vähän ilkeät sanat, joilla yrittää motivoida vaimoaan. Puhuuhan nainen itsekin aika rumaa kieltä huom jopa kameroiden kuvatessa. Jotenkin ei edes halua laihtua, mutta puhuu vaan. Todella hankala tapaus ja tilanne heillä varmaankin. Toivottavasti nykyään menee paremmin.
Lisäksi täytyy myöntää, että samaistuin joihinkin tuon naisen ajatuksiin, vaikka olen pahimmillani painanut 'vain' 66kg / 168 cm. Nyt painan 56 kiloa ja tottakai oloni on paljon parempi samoin itsetunto. Mutta silti hän on vain hankala, itse en ainakaan kehtaisi laihdutusohjelmassa käyttäytyä noin varsinkin kun hänen parasta siinä kuitenkin ajatellaan ja haetaan.
T:51
Musta tuntuu, että se Sanna lihoi aika äkkiä takaisin. "Mä aion jatkaa tätä, mutta paljon KEVYEEMMIN ja pidän aina välillä HERKKUPÄIVÄN". Yhdessä lauseessa tuli jo selväksi, että läskiksihän se menee. Kirjaimellisesti.
Siinä inttikuvassa näkyi miehen sukunimi, voisko joku ettiä sillä? T. Mobiili
Mullekin jäi siitä loppulauseesta tunne, että tuskin tulee enää laihtumaan. Jos olisi saanut ohjelman aikana näkyvää muutosta aikaan niin se ehkä olisi motivoinut jatkamaan, mutta sehän näytti alussa ja lopussa ihan samalta. Ja se hirveä kitinä läpi ohjelman, huh.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:55"]
Viime kaudella (melkein?) kaikki saivat tuon 10 000 euroa. Pieni pettymysilme Teemulla, kun tuli 2500 e. :p
[/quote]
:D kieltämättä oli vähän koominen, kun mies katsahti ensin rahoihin ja sitten naiseensa. Se ilme hidastettua, kun tajusi ettei niitä tavoiteltuja masseja tullutkaan.
Mutta jos jotain hyvää niin tosi hieno juttu, että Sanna sai itseluottamusta ja toivottavasti pysyvän elämänmuutoksen hyvään alkuun.
[/quote]
Vähän epäilen, että näissä käy just päinvastoin. Nöyryytetty nainen syö itsensä palleroksi ja keskinäisen epäluottamuksen ohjelman aikana kylvetyt siemenet saa aikaan avioeron. En minä ainakaan unohtaisi niitä loukkauksia, joita mies esittää valtakunnanmediassa läskeistäni.
Pitäisikö perustaa myös, Rakas, sinusta on tullut bipo/anorektikko/masentunut/ms-tautinen/reumaattinen jne. ohjelma. Sehän vois hei vaik kannustaa niitä naisia parantumaan!
[/quote]
Mitä vittua! :D jos pariskunnalla ei ole seksiä, läheisyyttä tai esimerkiksi yhteisiä uimahallireissuja sen takia kun porsas mättää "herkkuu naamaan" niin miestäkö sinä syytät kun tämä piiskaa (ohjelman edellyttämällä tavalla) porsaasta sisua pihalle? Miten vitussa sä voit miestä syyttää loukkauksista jos nainen ei anna miehelleen tai pysty uimahalliin lasten kanssa koska tykkää mässyttää?
Laiska läskikö se siellä ulisee?
Taas nähtiin muuten miten pinnallisia naiset ovat. Miestä kaihersi pilalle oleva parisuhde, seksin puute ja yhteiset touhut. Nainen halusi itsestään paremman näköisen. Huoh. Taitaa nainen rakastaa enemmän itseään ja mässyä kuin lapsia ja miestään.
Eihän tämmöiset laihdutukset tuo pysyvää tulosta. Tämä on niin veden kantamista kaivoon kuin olla voi.
Nainen ei ottanut minkäänlaista vastuuta itsestään tai laihtumisestaan. Eihän sitä edes kauheasti näyttänyt harmittavan, kun paino alussa jumitti.
Juontajista oli juttu Iltasanomien liitteessä kilot veks (tjmv) ja hänen oikea silmäkulmansa näyttää siltä, kun sitä olisi vedetty ylöspäin kiristysmielessä. Onko siihen sattunut jotain tapaturmaisesti vai kauneuskirurgia iskenyt?
Miehen kanssa ollaan katsottu noita joskus ihan huuli pyöreenä, että miten niiiin monesti se mies vaikuttaa ihan täyspäiseltä ja mukavalta ja muija on ihan kauhee uivelo tai vaihtoehtoisesti sellainen joka asiasta tiuskiva ja määkivä emäntä? Ihan kauheeta katseltavaa.
Naiselle on varmaan kannettu lapsesta saakka kaikki eteen ilman että on itse tarvinnut tehdä mitään muuta kuin vinkua vieressä.
Nyt kun piti itse vaivautua, niin johan oli kamalaa.
Voin olla väärässä, mutta ohjelmasta sain tällaisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:59"]Toi juontaja on jotenkin muuttuneen näköinen? Ei siis pelkät hiukset
[/quote]
Jotain se on tehny naamalleen!?
[/quote]
Ei ole.