Rakas, sinusta on tullut pullukka
Jee, uudet jaksot starttasivat just Subilla!
*suklaalevy esille*
Kommentit (101)
Olisiko muotoillut kulmakarvat paremmin? Ja laittanu väriä. Muuttaa ilmettä kummasti.
Viime kaudella juontaja oli nätti, nyt kasvot jotenkin jäykät ja venytetyt.. :/
Mun mielestä hälle sopii nuo hiukset mainiosti. Kulmakarvat oli järkyt ennen. En osannu kasvojen muotoon huomiota kiinnittää, tosin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:59"]Toi juontaja on jotenkin muuttuneen näköinen? Ei siis pelkät hiukset
[/quote]
Jotain se on tehny naamalleen!?
[/quote]
Se on ite lihonut jokusen kilon. Olisko massakausi tai jotain? Viime kaudella oli poskipäät enemmän näkyvissä.
Kyllä sitä hääpukua oli suurennettu, ei 11 kiloa vähennä 15 senttiä yläkropasta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:59"]Toi juontaja on jotenkin muuttuneen näköinen? Ei siis pelkät hiukset
[/quote]
[/quote]
Se on ite lihonut jokusen kilon. Olisko massakausi tai jotain? Viime kaudella oli poskipäät enemmän näkyvissä.
[/quote]
No ei tuollainen muutos mistään"massakaudesta" tule.. Ellei massat oo piikitetty naamaan suoraan?
Juontaja oli tainnut huulilleen tehdä jotain?
Ja toi nainen vaikutti siltä, että pitää yhden herkkupäivän ja pian toisenkin ja kohta ne kilot on takaisin..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:50"]
Kyllä sitä hääpukua oli suurennettu, ei 11 kiloa vähennä 15 senttiä yläkropasta.
[/quote]
sillähän oli lähtenyt senttejä pois tosi paljon, tuollaisella treenamisella on pakko tulla lihastekniikka joka painaa joten siksi kiloja ei paljon lähtenyt.
mun mielestä hyvä pudotus 7 viikossa.
Ihmeen nössykkä oli se mies. Ei saanut enää seksiä tai läheisyyttä ja silti kantoi moskaa kaupasta pirttihirmulle tilauksen mukaan.
Musta ois parempi, jos pari ei sais mitään, ellei paino tipu vähintään 15 kg. 15-16 kg = 5000 ja >16 kg = 10000. Reilusti on ylipainoa kuitenkin lähtötilanteessa. Johan alkais motivaatiota löytyä ja loppuis se kitinä.
Jos nainen laihtuisi, niin vaikutti vähän siltä että mies lähtis heti ekana vaihtoon.. näkisin sieluni silmin jonkun turkkilaisen kebabin paistajan tulevana puolisona.
Luulis että olis laihtunut enemmänkin tuossa ajassa. Pidin ensin tuosta naisesta, mutta alkoi ärsyttää kun se jatkuvasti tiuski miehelleen.
Ohjelmaa katsoessa mua kyllä ihmetyttää, miten ihmiset päästää itsensä tuohon kuntoon. Etenkin jos oma ulkonäkö masentaa, niin luulis että asialle olisi voinut tehdä jo aiemmin jotain. Itse olen ruma, enkä voi laihduttaa sillä se ei ulkonäköäni parantaisi, ongelma ei ole vartalossa vaan kasvoissa. Olis niin helppoa, jos voisin saada kauniit kasvot vain syömällä vähemmän. Kyllä mun itsekuri siihen riittäis.
"Rakas, sinusta on tullut lutka" olisi paljon todellisempaa realitya.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:59"]Toi juontaja on jotenkin muuttuneen näköinen? Ei siis pelkät hiukset
[/quote]