Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
Helkkari mä en kestä tollasia lusmuja!!! Adhd ei oo mikään syy tollaselle laiskuudelle ja tyhmyydelle!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:41"]Mitä tuo ämmä vastaa kaikkiin asiallisiin ja AIHEELLISIIN neuvoihin välinpitämätön ilme kasvoilla: "..okke! :)" Ikään kuin että senkus puhut, kuulen kyllä, muttei mun tarvitse välittää muiden neuvomisista.
[/quote]
"..joo-O! Okke! Joo-O!" Ja tyhjä ja välinpitämätön katse. Nuo lyhyet kuittaukset on kuin "Asia kuultu mutta en kommentoi. :)"
Must on vähän kyseenalaista, että tämmöstä näytetään telkkarissa :( Tuo nainen ei selvästikään itse tajua, millä tolalla asiat hänelllä on ja kuinka hilkulla oikeasti on että voiko lapsi tuolla asua.
Onhan tuo järkyttävää, mutta on jo varmaan lasun asiakas. Ja hyvä että haki apua. Joskin hänellä on negatiivinen asenne apuun. Lapsi saa myös ihan liikaa vellejä, lapsihan syö myös yöllä vellejä! Illalla kunnon puuro ja yöllä ei velliä. Kunnon ateriarytmit ja kämppä kuntoon ja Sanna kouluun opiskelemaan ammatti!
Kyllä lastensuojelun pitää puuttua, JÄLLEEN!!! Lapsi on ylipainoinen, syö pelkkää velliä, eikä kakkaa ilman ulostuslääkettä. Miten voi tulla kakkaa jos elää pelkällä nesteellä. ..
Mummoilla on ollut kova työ putsata tuota kämppää! Ja kyllä ummetusta pitää hoitaa muutenkin kuin lääkkeillä.
Jos ei hän syö, ni ei tarvii lapsenkaan, vittu mitä itsekkyyttä.
herraisä. jos itte joutuisi tuohon tilanteeseen niin menisin narun jatkoks.....
Luulin että meillä on sotkusta ja likasta..
Mielenkiintoista, että karismaattiset ja hienon uran tehneet Kristiina Halkola, Eva-Riitta Siitonen ja Raili Hulkkonen ovat lähteneet tähän sarjaan. Ottaisin kyllä tuon trion mielelläni vieraakseni. Saatan jopa alkaa tätä realitya seuraamaan.
yhteiskunta hyväksyy tommosen??? Miksi sossu maksaa??? Lapio käteen ja ojaa kaivamaan!!!