Syömisesi tänään? Oletko tyytyväinen?
Itselläni on pieni projekti pällä, yritän saada elintapoja terveellisemmiksi. Tänään on kurkusta alas mennyt:
3 isoa kuppia kahvia täysmaidolla
kulhollinen (n. 3dl) maustamatonta rasvatonta jogurttia mangososeella
annos possuwokkia (wokkivihannekset, maustetut possunsuikaleet, maapähkinäöljy ja sweet chili-kastike)
2 lasia rasvatonta maitoa
2 klementiiniä
puolikas kotitekoinen sämpylä kinkulla ja juustolla
tuopillinen sokeritonta tiivistemehua
Illalla mahdollisesti vielä kulhollinen jogurttia hedelmä- tai marjasoseella. Tai sitten dippailen kasviksia.
Olen ihan tyytyväinen, tiivistemehun olisi voinut jättää pois ja juoda vain vettä, mutta menkööt.
Kommentit (88)
Kaksi kuppia kahvia rasvattomalla luomumaidolla, banaani, 2 sokeritonta automaattikahvia, 3 isoa kaalikäärylettä ja pari desiä salaattia, pieni kuuma kaakao kahviautomaatista, 3 palaa tummaa suklaata ja yksi taateli, pastaa tuorepinaatilla(reippaasti), oliiviöljyllä ja juustolla sekä pekonilla (näitä vähemmän).
Ihan ok, mutta toi kahviautomaatilla käyminen pitäisi lopettaa.
Aamianen: 3 banaania, mansikoita, taateleita noin 10
Lounas: litra itsepuristettua appelsiinimehua, 500g tummia viinirypäleitä
Illallinen: 2 isoa lautasellista couscousia (varmaan 5dl yhteensä), kasviksia
Lisäksi 3-4litraa vettä
Peruspäivä. Kylläinen ja virkeä olo, olen tyytyväinen
Aamulla puuroa, missä oli erilaisia siemeniä mukana. Pieni voisilmä ja desi raejuustoa sekaan. Päivällä pari Skyriä. Illasta kanasalaatti + kastike. Otan vielä jotain iltapalaa, en tiedä vielä mitä
En oo tyytyväinen, mutta näillä mennään tää päivä :)
-Kahvikuppi, kaksi tummaa leipää, päällä juustoa, kinkkua ja kurkkua sekä levitettä
-Salaatti, jossa avokadon puolikas, kurkku, hunajameloni, 10 pähkinää, oliviiöljy
- jäätelö
- kaksi karjalanpiirakkaa ja kaakaokuppi
- pienehkö lautasellinen jauhelihakeittoa
Jäätelöä lukuu nottamatta tyytyväinen
Smoothie (kookosriisijuoma, turkkijogu, psyllium, chia, pellavansiemen, pakastemansikka, -mustikka ja -banaani, kaurahiutaleita)
Pinaattikeitto kahdella kananmunalla
Pari piparia
Munakasrulla jauheliha- ja soijarouhetäytteellä (kuohukermaa ja juustoa kastikkeessa)
Smoothie (kookosriisijuomaa, chia, psyllium, pakasteananas, -mango ja -banaani, persimon kuorineen)
Päivän mittaan varmaan pari litraa vettä ja kuutise kuppia mustaa kahvia.
Aamupala: Itse leivottu sämpylä juustolla ja voilla
Lounas: Salaatti jossa tomaattia, ruohosipulia, pinaattia, kurkkua, vihreitä linssejä ja fetaa
Illalliseksi: Paistettua riisiä, kanaa, sipulia, paprikaa ja soijakastike + muut mausteet
En noudata sen kummempia ruokavalioita, tykkään todella paljon tehdä kaikennäköstä safkaa. Eipä ole tarvetta laihduttaa. Kun tekee hyvää ruokaa ja etenkin nauttii siitä syömisestä, niin harvoin tulee syötyä liikaa. :)
Tsemppiä kuitenkin kaikille "kesäksi-kuntoon" ihmisille!
Aamulla hirveä kasa mandariineja (teki mieli vaan jotain raikasta)
Päivällä reilusti perunaa ja tomaattipohjainen jauheliha-kasvis-kastike
Iltapalaksi rahkaa ja ananasta, sekä cashew-pähkinöitä
Ehkä vielä jotain syön, ja olen tyytyväinen, että ruokahaluni alkaa taas palautua
4 ruisleipää (ei yhdellä kertaa). 3 kuppia kahvia ja lautasellinen lihamakaronilaatikkoa. Puoli lasia vettä. Juomapuoli on siis ollut heikkoa ja vihanneksia olen syönyt liian vähän eli nolla. Iltaa kohti asiaan tulee korjausta.
1 hedelmäpiltti
lasi appelsiinitäysmehua
2 siivua kevytmeetvurstia
2 palaa suklaata
2 lasia kokista
broilerin koipi
3dl riisiä
2dl herne-maissi-paprikaa
1,5dl katkarapuja
Illalla menee varmaan vielä ruisleipä kipparijuustolla ja oivariinilla
Olen tyytyväinen. Eihän tuo nyt mikään täydellinen ruokavalio tieysti ole, mutta eipä sen tarvi ollakaan.
4 ruisleipää, 4 hapankorppua, mandariini, Mars patukka, Kulta marie keksejä, jätskiä, 2 Vanhat autot-karkkia ja light limsaa.
:/
1. Kaurapuuro marjoilla
2. Puoli päärynää suklaalevitteellä
3. Kaali jauhelihamuhennos
4. Pirtelö soijamaidosta, purkkipersikoista ja sen liemestä
5. Munakas paprikalla ja pari realia
6. Juuri ennen unia syön rkl rahkaa ja rkl mustikoita
Juomana vissy ja vesi.
Tottakai tyytyväinen, -20kg takana: )
1. Jugurtti + mysliä
2. Siskonmakkarakeittoa, leipä, maito
3. Skyr-rahka
4. Kana-Ceasar -salaatti
5. Skyr rahka
6. Pepsi Maxia
Liikaa olen syönyt...
Yliopistolla pari kauhallista riisiä ja kanakastiketta. Viiden maissa pari palaa pakaste pizzaa ja nyt muutama kalapuikko. Juonut olen 2 litraa vettä ja tölkin Pepsi-Maxia.
klo 7 kaurapuuro ja mustikat
klo 8 proteiinipatukka
klo 10 mandariini, pari viinirypälettä, kaksi suklaapalaa
klo 12 kalasoppaa ja puolikas ruisleipäviipale
klo 14.30 purkki rahkajugurttia
klo 17 kanaa ja kukkakaalia
klo 20 mustikkarahka ja ruisleipäviipale, päällä koskenlaskijaa ja kurkkua
Hiukan reilusti tuli syötyä.
Möö