Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömisesi tänään? Oletko tyytyväinen?

Vierailija
08.01.2015 |

Itselläni on pieni projekti pällä, yritän saada elintapoja terveellisemmiksi. Tänään on kurkusta alas mennyt:

3 isoa kuppia kahvia täysmaidolla

kulhollinen (n. 3dl) maustamatonta rasvatonta jogurttia mangososeella

annos possuwokkia (wokkivihannekset, maustetut possunsuikaleet, maapähkinäöljy ja sweet chili-kastike)

2 lasia rasvatonta maitoa

2 klementiiniä

puolikas kotitekoinen sämpylä kinkulla ja juustolla

tuopillinen sokeritonta tiivistemehua

Illalla mahdollisesti vielä kulhollinen jogurttia hedelmä- tai marjasoseella. Tai sitten dippailen kasviksia.

Olen ihan tyytyväinen, tiivistemehun olisi voinut jättää pois ja juoda vain vettä, mutta menkööt.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:05"]

Aamulla 2 täysjyväpaahtista (kuitua 9g/100g) oivariinia, smoothie jossa puolikas banaanimpuolipurkkia maitoa,vadelmia ja maitoa loraus

völipala:(heräsin 5 joten lounaaseen tulisi liian pitkä tauko) Mandariini,cashew pähkinöitä n.10kpl,kevyt kourallinen siis. vettä.tee.

louna: tonnikalakiusausta ja salaattia jossa tomaatti,kurkkua,salaattia,omenaa,fetaa,pari lasia vettä

välipala: mandariini (liian kevyt välipala)

päivällinen: makaroonilaatikkoa,samaa salaattia kuin lounaalla, kevyt maitoa lasi

ilapala: 2 kananmunaa,kaksi täysjyvä paahtista, puolikas banaani

yritän laihduttaa,47kg ylipainoa.....

[/quote]

Tietty tuossa vaiheessa voi vielä syödä noin paljon mutta muista annoskoot kiusauksessa ja makaronilaatikossa!! 3dl on enemmän kuin tarpeeksi. Ja 2 kananmunaa illalla on liikaa, samoin 2 leipää!! Cashew pähkinät on kaikkein rasvaisempia joten syö kourallisen tilalla vaikka 2-3 parapähkinää. Terveellisempiä ja täyttävämpiä, oikeasti ei tarvitse kuin pari kun hitaasti nakertaa.

Vierailija
2/88 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:54"]-kaurapuuro suolalla ja voinokareella -perunamuusia ja kalaa, punajuurisalaattia ja lasi maitoa -kaksi ruisleipää kinkulla ja voilla, lasi maitoa -kaksi ruisleipää kinkulla ja voilla, lasi mehua -banaani -kaurapuuro suolalla ja voinokareella Ja olen 12 vuotias...:( en ole tyytyväinen, voisi syödä paljon vähemmän [/quote] Äh, unohdin munakkaan!!

[/quote]

Oikein hyvä ruokavaliohan sulla. Muista syödä juuri noin kunnolla niin aineenvaihduntasi pysyy kunnossa eikä tarvitse huolehtia mistään. Itse en iässäsi ymmärtänyt, että juuri säännöllinen, kunnollinen syöminen pitää painon itselle sopivana. Nyt vasta aikuisena sen olen tajunnut. Monta vuotta olin ihan hakoteillä ja ihmettelin kun tuli lisää painoa vaikken syönyt paljon mitään. Onneksi uusi sukupolvi on nykyään viisaampi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani, tonnikalaa, lämpimiä vihanneksia ja lihapaloja, kalapuikkoja, appelsiini, tofukeitto, hedelmäpaloja, kuivattua mangoa. Ihan ok.

Vierailija
4/88 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie

Välipalakeksi x2 kanavoileipä

Proteiinipatukka nuttrilet juoma"

Maitoa suolakurkkua
Vettä 2litraa pvn aikana

Oon ihan tyytyväinen kalorit 1500 ja laihuttamassa ollaan :)

Vierailija
5/88 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole pahemmin ehtinyt vielä syödä, niin laitan eilisen syömiset, mikäli ne muistan.
Aamulla kuppi mustaa kahvia ja kaksi keitettyä kananmunaa, lounaaksi neljän viljan puuroa mustikoilla ja pellavansiemenillä, illalla söin raejuustoa, minkä seassa oli kurkkua ja porkkanaa. En laihduta tai vahdi painoani. Yritin syksyllä aloittaa terveellisemmäm syömisen, mutten enää jaksa miettiä. Syön, kun tulee nälkä. Eilinen meni muutenkin aika mönkään. Menin aikaisin nukkumaankin. Mutta joo... tossa oli varmasti alle 1000 kcal. Ei vaan ollut nälkä. Ei menny hyvin eilinen.

Vierailija
6/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 pizzaa
Puoli lautasellista salaattia
n. 350g karkkia
40g vohvelipatukka
3 suklaakeksiä

En ole tyytyväinen

Vierailija
7/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton marjasmoothie aamulla, lounaaksi 2 ruisleipäsiivua avokado-tonnikalamössöllä. Päivällinen 3 lihapullaa ja 2 dl muussia, jäätelötuutti. 3 mukia maitokahvia. Illalla puolikas rahka ja puolikas banaani

Bmi 23.3

Vierailija
8/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka+kerma+persikka, ei sokeria
Juustosämpylä+tomaatti+salaatti
Tomaattikesäkurpitsavuoka, salaatti, pieni leivänkannikka
Tee+2sokeria
Runebergintorttu
Pastaa+jauhelihakastiketta+porkkana+kesäkurpitsaa
Leipä, omena, tee

Vierailija
9/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli huono päivä ruoan suhteen: Aamupalana oli kokoinainen rainbown vaniljarahkapurkki. Lounaalla tilasin pizzan ja ostin vielä 1,5 litran kokiksen. Irtokarkkeja ja kokista vielä loppuillaksi. Sitten on herkut syöty kaapista pois ja jatkan terveellisellä tyylillä.

Vierailija
10/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulletproof coffee aamiaiseksi.

Vierailija
11/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 palaa Vaasan ruispaloja korppukinkulla ja juustoviipaleella+kurkulla, veriappelsiiniSkyr, 2 kahvikupillista, klementiini. Lautasellinen makkarakeittoa. 1 viipale suklislevitteistä paahtista.

Vierailija
12/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pieni kulhollinen täysjyvämuroja maidon kanssa
Päivällä lautasellinen kanakeittoa + ruisleipä
jälkiruoaksi pala pannukakkua
Illalla 2appelsiinia

Vierailija
13/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama suolainen piiras ja pari lasillista punaviiniä.

Vierailija
14/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasia mehua aamulla, tunnin päästä kaurapuuroa, puoliltapäivin kalakeittoa, iltapäiväkahvilla banaania ja voileipä, illalla kiisseliä ja ruisleipää.

Olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
15/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 3 kuppia kahvia kevytmaidolla

- työpaikkaruokalassa kaalilaatikkoa, salaattia ja hedelmäsalaattia

- 6 kpl hopeatoffee karkkeja

- ruispala rasvalla, kinkulla ja juustolla

Olen kohtuu tyytyväinen, vaikka karkit ovatkin ylimääräistä

Vierailija
16/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rahkaa ja marjoja, lounaalla kanasalaatti(kurkku,tomaatti,salaatti,3% feta, kastikkeena suolalla,pippurilla ja yrteillä maustettua oliiviöljyä), välipala raejuustoa ja omena, päivälliseksi pala savulohta ja uunijuureksia, iltapalaksi vielä jotain, joko rahkaa ja marjoja tai kanamuna ja marjoja.

Vierailija
17/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttepä vähän!
Mun aamupala: puuro, jossa pähkinöitä ja yksi kananmuna+ marjoja
Lounas: janssoninkiusausta ja vihersalaattia, 1/2 avokado
Välipala: chiasiemeniä ja mysliä soijajogurtissa, mangopaloja ja omena
Päivällinen: vihannesmuusia ja quorn-linssikastiketta, tomaatti, kurkkua + jälkkäriks appelsiini
Iltapalaksi aion syödä ainakin banaanin maapähkinävoin kanssa :)

Vierailija
18/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:26"]

3 palaa Vaasan ruispaloja korppukinkulla ja juustoviipaleella+kurkulla, veriappelsiiniSkyr, 2 kahvikupillista, klementiini. Lautasellinen makkarakeittoa. 1 viipale suklislevitteistä paahtista.

[/quote]

Nyt alkoi tehdä mieli makkarakeittoa! Taidan huomenna tehdä, paljon juureksia ja ehkä pinaattia tai nokkosta sekaan.

Ap

Vierailija
19/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai iltapalaksi taidankin ottaa palan realia.
Ja olen tyytyväinen syömisiini.

T.11

Vierailija
20/88 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuppia kahvia, kuppi nuudeleita, lehtipihvi ranskalaisten ja maustevoin kanssa, runsas salaatti. Olen tosi tyytyväinen, herkullista oli. Vettä pitäisi muistaa juoda enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi