Syömisesi tänään? Oletko tyytyväinen?
Itselläni on pieni projekti pällä, yritän saada elintapoja terveellisemmiksi. Tänään on kurkusta alas mennyt:
3 isoa kuppia kahvia täysmaidolla
kulhollinen (n. 3dl) maustamatonta rasvatonta jogurttia mangososeella
annos possuwokkia (wokkivihannekset, maustetut possunsuikaleet, maapähkinäöljy ja sweet chili-kastike)
2 lasia rasvatonta maitoa
2 klementiiniä
puolikas kotitekoinen sämpylä kinkulla ja juustolla
tuopillinen sokeritonta tiivistemehua
Illalla mahdollisesti vielä kulhollinen jogurttia hedelmä- tai marjasoseella. Tai sitten dippailen kasviksia.
Olen ihan tyytyväinen, tiivistemehun olisi voinut jättää pois ja juoda vain vettä, mutta menkööt.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:35"]
Banaani ja 250g turkkilaista jugurttia Iso salaatti ja pala leipää Klementiini Ruisleipäviipale kinkulla Kahvia 3 kuppia päivän mittaa
[/quote]
Missä ruoka?
Aamiainen: Kaura/talkkunapuuroa jonka päällä mansikoita, pellavansiemeniä ja auringonkukansiemeniä
Valkoista teetä
Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti
Lounas: Tonnikalasalaatti, päällä oliiviöljyä
Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti
Välipala: Purkki maustamatonta rahkaa ja mansikoita
Kaksi spelttileipää, samat päällysteet kuin aijemmin
Klementiini
Kuppi kahvia
Päivällistä en tänään syönyt vaikka yleensä kyllä syön
Iltapala: Sama kuin aamiainen, syön varmaan vielä jotain porkkanaa tai ruisleipää ja juon teetä :)
Itsellä ollut tavoitteena myös vähän terveemmät elämäntavat mutta ei kuitenkaan laihdutus :) tyytyväinen tähän päivään olen vaikka leipää meneekin aika paljon.
Aamupala turkkilaista jogurttia 1dl + kotitekoinen omenasose, kahvia
töissä pieni pala viipurinrinkeliä
3palaa ruisleipää, kinkkua, juustoa ja kurkkua, jogurtti
päivällinen uunilohta ja vähän perunaa, salaattia, oliiviöljyä, lasi piimää
iltapalaa en tarvitse.
Olen tyytyväinen. Bmi 22.
Aamupalana kaksi ruisleipää maksamakkaralla, salaatilla, maustekurkulla ja juustosiivulla.
Lounaaksi töissä kaksi lihapullaa, aika isoja. Salaattia ja kasviksia.
Päivälliseksi salaattia, kasviksia, raejuustoa, haarukallinen kurkkusalaattia ja 1,5 pientä kauhaa makaronia ja jauhelihakastiketta.
Iltapalaksi 3 mandariinia.
Tyytyväinen olen, laihis pistänyt viikon yhtään kertaa repsahtamatta. Nyt lähtee ne 30kg ylinääräistä!
N21
Varmaan 4 kuppia kahvia, rahka persikkasoseella, spagettia ja soijatouhekastiketta, 2 hapankorppua, klementiini.
- teetä 4 kuppia
- hernekeittoa
- 2 kananmunaa
- paprikaa, kesäkurpitsaa, kirsikkatomaattia (iso lautasellinen)
- 100g suklaata (kohta)
Jos vielä maistuu, niin syön banaanin ja satsumoita.
-kahvikupillinen
-300g raejuustoa, purkillinen tonnikalaa, 2 hapankorppua
-meksikonpataa hirven jauhelihasta (itsetehtyä) 200g
-light jaffa 5dl
Kalorit jäi alle 1000 joten joo, oon tyytyväinen
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:37"]
Aamiainen: Kaura/talkkunapuuroa jonka päällä mansikoita, pellavansiemeniä ja auringonkukansiemeniä Valkoista teetä Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti Lounas: Tonnikalasalaatti, päällä oliiviöljyä Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti Välipala: Purkki maustamatonta rahkaa ja mansikoita Kaksi spelttileipää, samat päällysteet kuin aijemmin Klementiini Kuppi kahvia Päivällistä en tänään syönyt vaikka yleensä kyllä syön Iltapala: Sama kuin aamiainen, syön varmaan vielä jotain porkkanaa tai ruisleipää ja juon teetä :) Itsellä ollut tavoitteena myös vähän terveemmät elämäntavat mutta ei kuitenkaan laihdutus :) tyytyväinen tähän päivään olen vaikka leipää meneekin aika paljon.
[/quote]
Etkö osaa käyttää pisteitä tai kappalejakoa? Hirveää tuubaa, ei tuollaista voi lukea.
Tuorepuuro marjoilla, pari kuppia kahvia kevytmaidolla ja lisäksi päivälliseksi ja lounaaksi jauhelihakastiketta, paprikaa ja kurkkua ja toisella kerralla lisukkeena myös 1 avokado ja toisella raejuustoa. Vettä oon juonut paljon ja meinasin vielä iltapalaksi tehdä mustikkasmoothien ja sen jälkeen juon mukillisen vihreää teetä. Oon tyytyväinen, niin suuri ero siihen mitä ennen söin :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:37"]
Aamiainen: Kaura/talkkunapuuroa jonka päällä mansikoita, pellavansiemeniä ja auringonkukansiemeniä Valkoista teetä Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti Lounas: Tonnikalasalaatti, päällä oliiviöljyä Spelttileipä jonka päällä keijua, kurkkua ja meetvursti Välipala: Purkki maustamatonta rahkaa ja mansikoita Kaksi spelttileipää, samat päällysteet kuin aijemmin Klementiini Kuppi kahvia Päivällistä en tänään syönyt vaikka yleensä kyllä syön Iltapala: Sama kuin aamiainen, syön varmaan vielä jotain porkkanaa tai ruisleipää ja juon teetä :) Itsellä ollut tavoitteena myös vähän terveemmät elämäntavat mutta ei kuitenkaan laihdutus :) tyytyväinen tähän päivään olen vaikka leipää meneekin aika paljon.
[/quote]
Etkö osaa käyttää pisteitä tai kappalejakoa? Hirveää tuubaa, ei tuollaista voi lukea.
[/quote]
Täällä ei toimi mobiililla vieläkään kappalejako :) osaan kyllä käyttää kiitos kun kysyit!
Kauhia ku syötte paljon! Missä ihmeen välissä? Itse en ole ehtinyt syödä vielä mitään tälle päivälle. Otan ehkä salaatin ja pari olutta kotiin, kun pääsen töistä.
2 lasillista kuumaa omenamehua
1 vaniljacapuccinojuoma
9 isoa palasta kukkakaalin kukintoa
2 kpl isoja kanaleikkeleitä
Ehkä 60 g täysjyvämurohiutaleita ja maitoa
Neljäsosa patonkia sipaisulla voita ja juustoraasteella
Pari karkkia
Sesaminsiemen-murokeksejä ehkä 6 kpl
Vicks-pastilli, toka menossa nyt
Aika paljon sitä kipeenäkin on tullu ahdettua..
Aamu: 2x maitokahvi, banaani, 2 siivua kinkkuleikkelettä
Lounas: kebabkiusaus, salaatti, sämpylä voilla, vettä, kahvi
Päivällinen: lasagne, salaatti, lasi maitoa
Äsken söin taas banaanin. Nälkä on enkä ole tyytyväinen. Opiskelijana syö sitä mihin on varaa..
Aamulla 2 täysjyväpaahtista (kuitua 9g/100g) oivariinia, smoothie jossa puolikas banaanimpuolipurkkia maitoa,vadelmia ja maitoa loraus
völipala:(heräsin 5 joten lounaaseen tulisi liian pitkä tauko) Mandariini,cashew pähkinöitä n.10kpl,kevyt kourallinen siis. vettä.tee.
louna: tonnikalakiusausta ja salaattia jossa tomaatti,kurkkua,salaattia,omenaa,fetaa,pari lasia vettä
välipala: mandariini (liian kevyt välipala)
päivällinen: makaroonilaatikkoa,samaa salaattia kuin lounaalla, kevyt maitoa lasi
ilapala: 2 kananmunaa,kaksi täysjyvä paahtista, puolikas banaani
yritän laihduttaa,47kg ylipainoa.....
Banaani ja 250g turkkilaista jugurttia
Iso salaatti ja pala leipää
Klementiini
Ruisleipäviipale kinkulla
Kahvia 3 kuppia päivän mittaa