Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Ja tilanne on että menee hyvin ja työpaikka on. Mut kappas ei tutustu naisiin enkä kelpaa. Baarit ei kiinnosta.
Enkä halua mennä baariin ku ei niitä naisia kiinnosta köyhä yksinäinen mies. Eikä mulla ole kavereita eikä hauskaa. Meen paremmin salille.
Tienaan iha ok. Mutta ei ole rahaa. Lainoihin ja terapiaan menee jo 400 e ja vuokra 674 e.
Mä oon köyhä. Vanha auto. Rahaa ei ole ja en kelpaa omana itsenäni.
En ole oikein koskaan tehnyt töitä ja juonut rahani ja eläny huonoa elämää. Haluan muuttua ja vihdoin vakityö.. mutta ei silti riitä että saan naisen.
Taidannmennä salille. Alko vituttaa niin tää sinkkuus.
Kävelen vaan yksikseni Hki ja naiset kato ees päälle. Ihan sama. Haen herkkuja ja meen kotiin.
Kai mun pitää vaan laihduttaa ja muuttua. Ei voi mitään.
Kerranki teen jotain hyvää. Käyn terapiassa ja lopetin alkoholin baarit ja teen paljon töitä. Jos ei se riitä niin se ei riitä. En voi mitään.
Mä en tiedä enää mitä mä voin tehdä. Ku oon vaan yksin.
Nyt lähden kauppaan ja salille ja huomenna sit yöksi töihin. En jaksa naisia.
Kiva kuulla, että oot päässyt elämässä eteenpäin!
Sulle on kommentoitu täällä tosi ikävästi. Harmittaa sun puolesta. Niinkun sanoit, sussa on varmasti paljon hyvää!
On tosi ymmärrettävää, että oot turhautunut. Yksinäisyys on tosi vaikeeta. Löytyisiköhän sun paikkakunnalta jotain kohtaamispaikkoja, harrastuksia tai keskusteluryhmiä, mistä voisi löytää juttuseuraa?
Toki maksullisiin pääsee jos en naista saa.
Mulla on se ongelma, että tutustuin psykopaattiin joka stalkkaa eikä jätä rauhaan ennen kuin kuolen tai joudun suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että oot päässyt elämässä eteenpäin!
Sulle on kommentoitu täällä tosi ikävästi. Harmittaa sun puolesta. Niinkun sanoit, sussa on varmasti paljon hyvää!
On tosi ymmärrettävää, että oot turhautunut. Yksinäisyys on tosi vaikeeta. Löytyisiköhän sun paikkakunnalta jotain kohtaamispaikkoja, harrastuksia tai keskusteluryhmiä, mistä voisi löytää juttuseuraa?
Jep sitä ihmettelen ku kehuttiin et näytän hyvältä ja mussa on paljon hyvää. Oon vaan tosi turhautunu ku en saa naista. En halua kavereita. Vaan parisuhteen. Tuntuu et mulle vaa sanotaa kaikkee eikä naiset halua mun viereen. Ja ne ei kiinnostu. Mitä mun pitäs tehdä?
1. Koeta käsitellä tuota järjettömän isoa katkeruuttasi siellä terapiassa. Se että olet kaikille vihainen ja katkera saa niin kaverit kuin naiset kaikkoamaan.
2. Koeta tehdä elämäsi mielekkääksi ilman naista. Et tule löytämään naista joka yhtäkkiä korjaa kaikki elämäsi ongelmat ja muutut onnelliseksi. Jos elät sinkkunakin ihan kivaa elämää niin naiset kiinnostuvat sinusta. Jos naiset kokevat että etsit vain epätoivoisesti naista johon takertua kuin pelastusrenkaaseen välttyäkseen hukkumasta niin ei se saa naista kiinnostumaan sinusta.
3. Koeta tutustua ihmisiin. Auta naapurin mummoa esim painavan kassin kanssa. Juttele iloisesti työkavereiden kanssa. Tervehdi ihmisiä iloisesti. Opettele kommunikoimaan normaalisti ihmisten kanssa.
4. Kun et ole katkera vaan sinkkunakin voit hyvin alkaa naiset kiinnostua sinusta helpommin. Jos osaat kommunikoida naisten kanssa normaalisti niin eiköhän sinua onnista.
5. Lopeta muiden syyttely sinun ongelmistasi.
6. Lopeta jatkuva tällaisten ketjujen kirjoittaminen ja niissä jankkaaminen. Se ei tee sinulle hyvää.
Miksi sitten sanotaa olen kivan näkönen tavallisen komea. Miksi ei naiset sit halua tavata mua ja treffeille. En ihan ymmärrä miten tää on nykyää tällästä. Ei anneta edes mahdollisuutta?
Emmä oikeesti enää tiedä mitä tehdä? Olen todella todella turhautunut ja yksinäinen
Ne kiusas mua ja ei halua olla tekemisissä ja oon koko elämän ollu työtön. Seki vaikuttaa. Useita potkuja. Heillä on omat parisuhteet ja uudet joi alkoholia enkä jaksanu sellasta elämää. Nyt on vakityö ja parempi elämä. En juo alkoholia. On mulla 1 kaveri.