Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeesti tiedä mitä teen. Oon pääni miettiny puhki?
No ei ilmeisesti ole muuta tehtävissä kuin se sun oma neuvosi itsellesi, eli laihduta. Sitten naiset juoksee syliin. Niin ja kun se kaljuuntuminen on myös omasta mielestäsi kynnyskysymys, hanki tupee. Vielä enemmän naiset juoksee syliin. Nämä asiat hoida kuntoon ja tuu sitten kertomaan miten kävi, kun ei muut neuvot kelpaa.
Ei vissiin auta ku laihduttaa ja hommata hiukset
Mussa on paljon hyvää ja kyllä sille tavis pullukalle yksinkertaiselle pitäs kelvata ja työtön saa olla.
Helposti tällä naamalla pitäs tavis pullukka saada.
Hiusten siirto maksaa jotain 3000 e no otan lainaa ja hommaan hiukset. Että joskus kelpaan. Ja laihdutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö hyvä. Pituus. Silmät kivat. Kuntoilen. Asun siististi. Käyn töissä.
Vihanhallinta ongelmia. Aiemmin alkoholin suurkuluttaja. Iso kaljamaha. Kaljuuntuva. Paha oppimisvaikeus. Heikko kyky ymmärtää tekstiä (näkyy esim tässä ketjussa), jankkaaja joka ei halua ymmärtää muiden näkökulmaa asiaan vaan jankkaa vaan omaansa, haluaa naisen mutta ei lapsia. Haluaa fiksun naisen koska ei halua itseään tyhmempää naista. Haukku naiset koska nämä eivät huoli itseään tyhmempää miestä. Pakkomielle löytää nainen. Kaikki ongelma naisen löytämisessä on muiden syytä (naiset nirsoja ym). Vaikuttaa erilaiselta ja pelottavan takertuvalta.
En ole enää samanlainen. Olen muuttunut parempaan suuntaan.
Meen sitte vaan maksulliselle ei tästä tule mitään.
Ei tästä tule mitään. En saa naista ja kosketusta. Jatkunu jo vuosia emmä jaksa enää. Turhautunut ja yksinäinen
T. Allu
Ei kukaa ota yhteyttä vaikka annan numeroni. Perus aina sama touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sanotaa olen kivan näkönen tavallisen komea. Miksi ei naiset sit halua tavata mua ja treffeille. En ihan ymmärrä miten tää on nykyää tällästä. Ei anneta edes mahdollisuutta?
Koska olet sitä. Mutta naisilla ei ole se kaikkein tärkeintä. Luonne on. Jos olisit nainen ja hyvän näköinen, miehiä riittäisi tyhmyydestä ja huonosta luonteesta huolimatta.
Ja sitten tuo treffeille pyytäminen. Ei normaalit naiset halua lähteä treffeille ihan ventovieraan miehen kanssa. Jotain on pitänyt jutella ensin, tutustua vähän etukäteen. Naiset tietää, että on kaiken maailman hulluja joille kelpaa kuka vaan. Sä pyydät treffejä jopa täällä palstalla! Ja jakelet puhelinnumeroasi vaikka täällä kritisoidaan sua. Normaali mies ei edes kehtaisi tehdä niin koska on jo munannut itsensä. Olet sanonut olevasi mukava ja normaali, mutta mikään ei viittaa kumpaankaan.
Ihan sama en jaksa enää. Meen maksullisiin loppuelämä kerta en naisille kelpaa.
Emmä voi mitenkää ilman naista ja läheisyyttä olla koko elämä. Siitä ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sanotaa olen kivan näkönen tavallisen komea. Miksi ei naiset sit halua tavata mua ja treffeille. En ihan ymmärrä miten tää on nykyää tällästä. Ei anneta edes mahdollisuutta?
Koska olet sitä. Mutta naisilla ei ole se kaikkein tärkeintä. Luonne on. Jos olisit nainen ja hyvän näköinen, miehiä riittäisi tyhmyydestä ja huonosta luonteesta huolimatta.
Ja sitten tuo treffeille pyytäminen. Ei normaalit naiset halua lähteä treffeille ihan ventovieraan miehen kanssa. Jotain on pitänyt jutella ensin, tutustua vähän etukäteen. Naiset tietää, että on kaiken maailman hulluja joille kelpaa kuka vaan. Sä pyydät treffejä jopa täällä palstalla! Ja jakelet puhelinnumeroasi vaikka täällä kritisoidaan sua. Normaali mies ei edes kehtaisi tehdä niin koska on jo munannut itsensä. Olet sanonut olevasi mukava ja normaali, mutta mikään ei viittaa kumpaankaan.
Antaa sit kaikki olla. Käyn vaa maksullisissa piste koko elämän. Mitää ei ole tehtävissä. Kaljuuntunut ikisinkku 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millanen mun pitäs olla et kelpaan. Tässä mun numero
046-
Toivottavasti mahdollisimman moni ilmoittaa kommentin ja samalla koko ketjun asiattomaksi, koska tyyppi voi jakaa ties kenen numeroa täällä.
Onko kukaan tarkistanut tota numeroa esimerkiksi fonectasta?
Harmi että musta synty yksinäinen kaveriton mies joka ei kelpaa naisille omana itsenään. En voi asialle mitään.
Onneks pääsee maksullisiin ja rahalla saa koskea naista ja saa seksiä.
Jos rahat on loppu niin naisia ei kiinnosta
Jos laitetaan 100 naista ja 100 miestä valitsemaan toisistaan niin 90 naista haluaa saman miehen. Loput 10 ehkä hajaantuu. Miehillä näkemykset jakautuvat tasaisemmin. Naiset haluavat eniten sitä kenellä on eniten kokemusta naisista. Toisinsanoen sen jolta saa todennäköisimmin sukupuolitaudin. Evoluutio toimii näin. Älkää moittiko viestintuojaa.
Pipsa-69 kirjoitti:
Allu kiinnosti rahattomana. Nyt kehuskelee hyvällä palkalla, eikä naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa-69 kirjoitti:
Allu kiinnosti rahattomana. Nyt kehuskelee hyvällä palkalla, eikä naisia kiinnosta.
Täysin mahdollista. Vaikka rahaa on, niin siltäkään ei välttämättä naisia kiinnosta. Voi olla että jännitys puuttuu, tai hiuksia päästä.
Ja parhaiten ilmoitus menee perille tätä kautta
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
omaa sp-osoitetta ei ole pakko antaa, siihen voi keksiä mitä tahansa.