Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Ai kauhea, ihan normaalin rajoissa oleva pituus ei kompensoikaan sitä että sinussa ei ole yhtään mitään kiinnostavaa. 250- tai 120-senttisenä voisit herättää sentään lääketieteellistä kiinnostusta, mutta olisit silti sama keski-ikäinen ruikuttaja, jonka sielunelämä ja aivotoiminta on merimakkaran tasolla. Joo, tämä tärkeä tieto meni kaikille muille perille jo 500 viestiä sitten, joten yritä nyt välittää se vielä sinne pitkän ruhosi toiseenkin päähän ja keskity sitten vaikka massan keräämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerranki teen jotain hyvää. Käyn terapiassa ja lopetin alkoholin baarit ja teen paljon töitä. Jos ei se riitä niin se ei riitä. En voi mitään.
Ihan fiksuja muutoksia olet tehnyt. Plussaa siitä. Mutta hyvät asiat tulee hitaasti. On totta, että helpommin suhteita saa kun elämä on sekaisin. Päihdeongelmaiset, nistit, elämäntapatyöttömät pummit sun muut löytävät seuraa kaltaisistaan elämän potkimista tyypeistä. Mutta et liiku niissä piireissä enää. Sun pitää nyt oppia luomaan uusia, järkevämpiä piirejä. Kysy neuvoa siihen vaikka siltä terapeutiltasi.
Tosin uskon neuvojen olevan ihan niitä samoja, mitä sulle on täälläkin tuputettu, mutta eivät kelpaa.
Pitäskö mun olla jotenki erilainen? Vai miksi en kelpaa omana itsenäni? En käsitä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Luulis että kun oon ihan komea ja mukava. Et joki haluais tavata treffeille. Miten tää on näin vaikeeta? En käsitä
Sori mä en tiedä mitä tehdä enää. Lähen salille.
Lopeta jo se ulkonäöstäsi jankuttaminen! Se ei ole naisille ollenkaan niin tärkeää kuin haluat itsellesi uskotella. Et suostu kohtaamaan tosiasioita.
En oikeesti tiedä mitä teen. Oon pääni miettiny puhki?
En jaksa enää baareissakaan käydä ja tinderiä asentaa.
No mitä mieltä olet edellisellä sivulla olleesta vistitstä jossa numeroiduissa 1-6 kohdissa koetettiin kertoa mitä sinun tulisi tehdä? Vai onko tuo viesti liian pitkä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että kun oon ihan komea ja mukava. Et joki haluais tavata treffeille. Miten tää on näin vaikeeta? En käsitä
Lopeta jo se ulkonäöstäsi jankuttaminen! Se ei ole naisille ollenkaan niin tärkeää kuin haluat itsellesi uskotella. Et suostu kohtaamaan tosiasioita.
Millanen mun pitäs naiset sit olla et kelpaan?????? En tajua.
Hauskaa että aloittaja ei mielestään ole jankkaaja, kuitenkin jankkaa kymmeniä viestejä joissa sama sisältö. Neuvoihin joita tarjotaan ei tartu lainkaan.
Ehkä ymmärryskyky on sittenkin huomattavasti alempi mitä ap itse väittää?
Ulkonäkö hyvä. Pituus. Silmät kivat. Kuntoilen. Asun siististi. Käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen mun pitäs naiset sit olla et kelpaan?????? En tajua.
Lue viesti 238 niin siinä muutama neuvo.
Soittakaa naiset ja lähtekää tutustuun ja treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vihanhallinta ongelmia. Aiemmin alkoholin suurkuluttaja. Iso kaljamaha. Kaljuuntuva. Paha oppimisvaikeus. Heikko kyky ymmärtää tekstiä (näkyy esim tässä ketjussa), jankkaaja joka ei halua ymmärtää muiden näkökulmaa asiaan vaan jankkaa vaan omaansa, haluaa naisen mutta ei lapsia. Haluaa fiksun naisen koska ei halua itseään tyhmempää naista. Haukku naiset koska nämä eivät huoli itseään tyhmempää miestä. Pakkomielle löytää nainen. Kaikki ongelma naisen löytämisessä on muiden syytä (naiset nirsoja ym). Vaikuttaa erilaiselta ja pelottavan takertuvalta.
Olet liian komea! Naiset ajattelevat että eivät saa sinusta elämänsä miestä, koska kelpaat niin monelle ja pelkäävät .. Tää on minun käsitys
Vierailija kirjoitti:
En oikeesti tiedä mitä teen. Oon pääni miettiny puhki?
No ei ilmeisesti ole muuta tehtävissä kuin se sun oma neuvosi itsellesi, eli laihduta. Sitten naiset juoksee syliin. Niin ja kun se kaljuuntuminen on myös omasta mielestäsi kynnyskysymys, hanki tupee. Vielä enemmän naiset juoksee syliin. Nämä asiat hoida kuntoon ja tuu sitten kertomaan miten kävi, kun ei muut neuvot kelpaa.
En tajua millanen mun pitäs olla että kelpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihanhallinta ongelmia. Aiemmin alkoholin suurkuluttaja. Iso kaljamaha. Kaljuuntuva. Paha oppimisvaikeus. Heikko kyky ymmärtää tekstiä (näkyy esim tässä ketjussa), jankkaaja joka ei halua ymmärtää muiden näkökulmaa asiaan vaan jankkaa vaan omaansa, haluaa naisen mutta ei lapsia. Haluaa fiksun naisen koska ei halua itseään tyhmempää naista. Haukku naiset koska nämä eivät huoli itseään tyhmempää miestä. Pakkomielle löytää nainen. Kaikki ongelma naisen löytämisessä on muiden syytä (naiset nirsoja ym). Vaikuttaa erilaiselta ja pelottavan takertuvalta.
Ei ole totta mikään. Anteeksi vain!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vihan hallintaa. En juo alkoholia. Pieni kaljamaha. En ole työtön. Kyllä kelpaa yksinkertainen pullukka ja mun rahkeet todellaki riittää siihen!!!
Vierailija kirjoitti:
No millanen mun pitäs olla et kelpaan. Tässä mun numero
046-
Toivottavasti mahdollisimman moni ilmoittaa kommentin ja samalla koko ketjun asiattomaksi, koska tyyppi voi jakaa ties kenen numeroa täällä.