Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vonkaa, että pelaisin ”konkarina” hänen kanssaan spiritismiä

Vierailija
30.10.2021 |

”… nyt kun on Halloween-viikonloppu ja kaikkea!”

Olen pelannut spiritismiä nuorena suhteellisen paljon, ja mies tietää tämän. Olen tietoisesti jakanut kokemuksistani hyvin vähän yksityiskohtia, olen vastannut niukkasanaisesti joihinkin epäilemättä innokkaisiin kysymyksiin, ja siis niin niukasti kuin mahdollista, jotta miehen muutenkin vilkas mielikuvitus ei lähtisi liiaksi laukkaamaan.

Mutta olen epäonnistunut, kerroin kai liikaa.

Mies kuuli nuoruuden ”harrastuksestani” jo vuosia sitten, mutta eilen hän aika yllätyäen suorastaan _käski_ minua rakentamaan tai piirtämään laudan, jotta voimme yhdessä kokeilla.

Vonkaus jatkui tänään. Mies on päättäväinen.

En todellakaan aio pelata, mutta yritän keksiä keinoja, joilla saada mies tajuamaan, että tämä on yksinkertaisesti huono idea, eikä tule tapahtumaan. Totta, tunnen itse mieheni parhaiten, mutta tämä hullunkiilto silmissä vaatiminen tuli silti ikään kuin puskista.

Kuinka laannuttaa aikuisen ukon lapsellinen spiritismi-innostus? (En kysy laudalta.)

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei usko sanaasi, että et halua tehdä jotain, niin on aika erota sellaisesta miehestä! Hän ei kunnioita sinua ja rajojasi.

Kiitos tästäkin kommentista, nyt luulen että voin näyttää ketjun miehelle, vaikka joitain ”puolipuoltaviakin” kommentteja on. Enimmäkseen järkipuhetta kuitenkin, joten hän saa lukea tämän ja sitten jättää minut tässä asiassa rauhaan.

Ap

Vierailija
22/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei turhaan kiellä ihmisiä olemasta yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa kerrotaan esim. kuningas Saulista, joka menetti järkensä oltuaan yhteydessä vainajahenkiin.

Raamatussa hyväksytään orjat ja niiden hakkaaminen ja paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laannuttaa aikuisen ukon lapsellinen spiritismi-innostus?

Itse olet alan konkariharrastaja ja kutsut innostusta lapselliseksi? Koita jo päättää kumpaa roolia vedät.

0/5

Huoh. Olin lapsi (lapsellista), kun pelasin, ja miehen mielestä olen jonkinlainen konkari (”konkari”).

En tiedä miksi vaivauduin.

Ap

Vierailija
24/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vähän minkälaisia tapauksia olet nähnyt. Asia on juuri niinkuin sanoit, ettei missään nimessä kannata niitä ovia, joita ei voi enää sulkea.

Vierailija kirjoitti:

Ei missän nimessä kannata avata niitä ovia joita ei voi enää sulkea. Työn puolesta olen nähnyt tapauksia jotka on kuin suoraan manaaja elokuvasta.

Keksikää jotain muuta ajanvietettä.

Vierailija
25/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna elämäsi kokonaan Jeesukselle.

Vierailija
26/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse perustella asiaa. Kirltäydyt vain jyrkästi ja siirryt muihin asioihin.

Vierailija
27/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa henkisesti väkivaltaiselta. Hän luultavasti painostaa sinua tuohon, koska HALUAA nähdä sinun pelkäävän.

Eroa k-päästä jo tänään!

Vierailija
28/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vastassa todelliset voimat, vahvemmat kuin sinä itse. Älkää sekaantuko näihin edes leikillään, vaan antakaa elämämme Jeesukselle.

Juu, tekisin väärin, jos en varottaisi kun näen tällaisen keskustelun.

Vierailija
29/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä siinä aiheuttaa ongelmia? Mitä siinä "pelataan" ja mitä sitten tapahtuu? Miksi mielenterveysongelmat ja pelkotilat? Mikä pelottaa? Olisi hyvä saada vähän selvennystä - muutakin kuin vain, että ei kannata pelata.

Vierailija
30/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuulostaa henkisesti väkivaltaiselta. Hän luultavasti painostaa sinua tuohon, koska HALUAA nähdä sinun pelkäävän.

Eroa k-päästä jo tänään!

Tähän haluan kommentoida, että ei, hän on vain vilpittömän innostunut ja utelias. Haluaisi vain kokeilla.

Mutta taisit vähän liiotella! :)

Ap

Vierailija
31/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kandee kokeilla spiritismileikkii edes kerran elämässään. Konkarina tietänet että myöskin spiritismissä pätee se testattu fakta että kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
32/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana selvästi kiusaa apta miehen välityksellä- piru kun on sellainen leikkikaveri ettei jätä kohdettaan rauhaan,jollet ole Jeesuksen uhriveren alla. Olen itsekin nuorena pelannut ja tiedän,mitä on vuosien ajan nukkua raamattu rinnan päällä ja se pelko on kyllä jotain käsittämätöntä. Typerä ukko, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
33/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa huviksesi miten spiritismi toimii.

Kavereiden kanssa ollaan ihan onnistuneesti pelattu ja voin vakuuttaa, ettei siihen mitään pahoja henkiä tarvittu, vaan vastaukset tuli juuri niin kuin ehdin ne kuvitella, vaikka en tietoisesti sitä lasia liikuttanutkaan. Useamman ihmisen porukassa se ihan pienikin liikahdus saa lasin jo liikkumaan ja pysähtymään oikeilla kohdilla.

Sama kuin oikein hyvällä hevosella ratsastaisi, se lähestulkoon lukee ajatuksia (eli ihan pieniäkin kehon liikahduksia).

Vierailija
34/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos ette pelaisi rahasta, vaan vaikka tulitikuista?

Vierailija
35/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa k-päästä jo tänään!

Just joo. "Eroa heti" - palstamammojen ohje joka asiaan. Itse ette kuitenkaan toimisi ettekä kykenisi toimimaan niin, kuten muita ohjeistatte.

Vierailija
36/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparilla iltaisin tehtiin porukalla spiritismijuttuja, kysyttiin kuka kuolee seuraavaksi ja se sitten kyllä piti paikkansa, vaikkakin siinä kesti melkein 10 vuotta, mutta me muut ollaan vielä elossa, ehkä kamala sattuma vaan..

Vierailija
37/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana selvästi kiusaa apta miehen välityksellä- piru kun on sellainen leikkikaveri ettei jätä kohdettaan rauhaan,jollet ole Jeesuksen uhriveren alla. Olen itsekin nuorena pelannut ja tiedän,mitä on vuosien ajan nukkua raamattu rinnan päällä ja se pelko on kyllä jotain käsittämätöntä. Typerä ukko, ei voi muuta sanoa.

Hyvä pointti, näin voi olla.

Minullakin on kaikenlaisia kokemuksia ja se, kun pääsee vihdoin turvallisille vesille niistä, niin ei todellakaan tee mieli leikkiä noilla asioilla. Ap, sano miehelle, että ei on ehdoton ja että et halua hänen enää ottavan asiaa esiin. Sitten hiljaa mielessäsi rukoile tukea Jumalalta ja Kristukselta, että he auttavat sinua pysymään jämäkkänä ja saavat mieheen järkeä päähän.

Vierailija
38/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, anna elämäsi kokonaan Jeesukselle.

Shiva antaa enemmän ja pyytää vähemmän.

Vierailija
39/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus haluaa ihmisen koko sielun ja elämän, mutta antaa monituhatkertaisesti enemmän takaisin todellista elämää ja ikuisen elämän.

Vierailija
40/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanottuna ihmisen elämään tulee pitkäkestoista kirousta, jos hän kääntyy pahojen voimien puoleen ja hakee sieltä vastausta elämänsä kysymyksiin. Jumala taas on luvannut omilleen Jeesuksen kautta siunauksen ja yltäkylläisen elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme