Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vonkaa, että pelaisin ”konkarina” hänen kanssaan spiritismiä

Vierailija
30.10.2021 |

”… nyt kun on Halloween-viikonloppu ja kaikkea!”

Olen pelannut spiritismiä nuorena suhteellisen paljon, ja mies tietää tämän. Olen tietoisesti jakanut kokemuksistani hyvin vähän yksityiskohtia, olen vastannut niukkasanaisesti joihinkin epäilemättä innokkaisiin kysymyksiin, ja siis niin niukasti kuin mahdollista, jotta miehen muutenkin vilkas mielikuvitus ei lähtisi liiaksi laukkaamaan.

Mutta olen epäonnistunut, kerroin kai liikaa.

Mies kuuli nuoruuden ”harrastuksestani” jo vuosia sitten, mutta eilen hän aika yllätyäen suorastaan _käski_ minua rakentamaan tai piirtämään laudan, jotta voimme yhdessä kokeilla.

Vonkaus jatkui tänään. Mies on päättäväinen.

En todellakaan aio pelata, mutta yritän keksiä keinoja, joilla saada mies tajuamaan, että tämä on yksinkertaisesti huono idea, eikä tule tapahtumaan. Totta, tunnen itse mieheni parhaiten, mutta tämä hullunkiilto silmissä vaatiminen tuli silti ikään kuin puskista.

Kuinka laannuttaa aikuisen ukon lapsellinen spiritismi-innostus? (En kysy laudalta.)

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista, noilla asioilla ei pidä leikkiä.

Vierailija
2/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuuu, millä asioilla? Tuleeko henget kostamaan vai?

Vierailija
4/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän nyt omasta puolestani:

mielenterveysasioilla.

Ap

Vierailija
5/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
6/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vaikea kysymys kyllä keksiä perusteluja. Ehkä voisit kertoa vaikka kauheimman kokemuksen/seurauksen spiritismipeleistäsi jos se auttaisi. Ellei ole tosiaankin kyseessä mieslapsi joka vain intoutuu, kuten annat ymmärtää.

Olen itse pelleillyt ouija-laudan kanssa pari kertaa ja se oli pari+ kertaa liikaa.

Vierailija
7/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen huoneilla on näitä joka uskonnolla noiduttuja osa on nähnyt pirun osa demonit ja osa käynyt manalassa mustien pirujen ja keltaisten kanssa ja osa punaisen lohikäärmeen kanssa ja budha virvoittaa sitten vedellä. Tulee mieleen se Raamatun kohta uudesta testamentista kuin rikas mies ja Lasarus keskustelee toinen on manalassa toinen taivaassa . Jeesus ei käskenyt harjoittaa noituutta wicca vaan julistaa ilosanomaa hänestä . Sovintoa . Se on suurta armoa kun saa syntinsä anteeksi . Energiahoitoja ja kaukoparantajia noitia kaikki . Sitten pidetään woodoo bileitä . Halloween kuuluu samaan pelottelu uskontoon. Päädyt hoitoon itsekin . Onko asuntosi täynnä noitavarusteita ? Sellainen noita kerran tuli Jeesuksen luokse ja poltti noitavehkeet ,katkaisi käärmeiltään päät ja vapautui huumeista. Siitä on kirjoja paljonkin.

Vierailija
8/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tarvitse yleensä edes lautaa, riittää että naisella on avokaulainen pusero, niin jo kohta henki napauttaa pöytään alapuolelta NAPS!

Vierailija
9/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei kukaan mies innostu huuhaasta noin.

Varmat palstatrollin merkit monessa kohdassa aloituksessa. Heikkoa.

Vierailija
10/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat noitakalut pois kirjoitti:

Hullujen huoneilla on näitä joka uskonnolla noiduttuja osa on nähnyt pirun osa demonit ja osa käynyt manalassa mustien pirujen ja keltaisten kanssa ja osa punaisen lohikäärmeen kanssa ja budha virvoittaa sitten vedellä. Tulee mieleen se Raamatun kohta uudesta testamentista kuin rikas mies ja Lasarus keskustelee toinen on manalassa toinen taivaassa . Jeesus ei käskenyt harjoittaa noituutta wicca vaan julistaa ilosanomaa hänestä . Sovintoa . Se on suurta armoa kun saa syntinsä anteeksi . Energiahoitoja ja kaukoparantajia noitia kaikki . Sitten pidetään woodoo bileitä . Halloween kuuluu samaan pelottelu uskontoon. Päädyt hoitoon itsekin . Onko asuntosi täynnä noitavarusteita ? Sellainen noita kerran tuli Jeesuksen luokse ja poltti noitavehkeet ,katkaisi käärmeiltään päät ja vapautui huumeista. Siitä on kirjoja paljonkin.

Mistä osastolta kirjoittelet?

Vierailija
11/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama spiritismi kokeilu voi pahimmillaan syöstä vuosien terapiakierteeseen ja työkyvyttömäksi joten todellakaan näillä asioilla ei ole mitään leikkimistä.

Vierailija
12/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Vaikea kysymys kyllä keksiä perusteluja. Ehkä voisit kertoa vaikka kauheimman kokemuksen/seurauksen spiritismipeleistäsi jos se auttaisi. Ellei ole tosiaankin kyseessä mieslapsi joka vain intoutuu, kuten annat ymmärtää.

Olen itse pelleillyt ouija-laudan kanssa pari kertaa ja se oli pari+ kertaa liikaa.

Ei niin, ei todellakaan.

Olenkin jo kertonut miehelle, että nukuin koko lukion kakkosluokan Raamattu rinnan päällä. Mies ei käsitä, että kyse ei ollut vain kirjasta sylissäni ja rukoilemisesta omassa sängyssäni. Se oli jotain muuta.

Ap

Vierailija
13/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Ei niin, ei todellakaan.

Olenkin jo kertonut miehelle, että nukuin koko lukion kakkosluokan Raamattu rinnan päällä. Mies ei käsitä, että kyse ei ollut vain kirjasta sylissäni ja rukoilemisesta omassa sängyssäni. Se oli jotain muuta.

Ap

Mutta et sitten kuitenkaan viitsi kertoa, mitä se oli. Jos olisin tuo mies, tekisin samoin. Samoin meillä täällä palstalla on oikeus tietää.

Vierailija
14/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelaa. Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä.

Vierailija
15/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö spiritismiä ole muka muutenkin kielletty sen aiheuttamien haittojen vuoksi? Jos ei niin ihmettelen kyllä että miksi, mitään syytä kenenkään sitä kokeilla ei todellakaan ole.

Vierailija
16/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Ei niin, ei todellakaan.

Ap

Mutta et sitten kuitenkaan viitsi kertoa, mitä se oli. Jos olisin tuo mies, tekisin samoin. Samoin meillä täällä palstalla on oikeus tietää.

Tietenkin viitsin kertoa, jos vain kuvailla osaan.

Kun laitoin kädet ristiin Raamatun päällä, en ainoastaan rukoillut, vaan oikeammin anelin rauhaa siitä kauhusta, jota tunsin erityisesti iltaisin ja öisin. Olisin vain halunnut nukkua, mutten uskaltanut sulkea silmiäni. Kun kuitenkin suljin silmäni, en voinut enää avata niitä, koska tiesin näkeväni jotain, jolloin kuolen tai vähintään menetän lopullisesti järkeni. Vain Jumala voi auttaa, mutta kun hänkin on heikompi.

Kuvaan tietenkin tässä siis aivan tarpeettomia pelkotiloja, jotka voi välttää, kun jättää pelaamatta.

Ap

Vierailija
17/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missän nimessä kannata avata niitä ovia joita ei voi enää sulkea. Työn puolesta olen nähnyt tapauksia jotka on kuin suoraan manaaja elokuvasta.

Keksikää jotain muuta ajanvietettä.

Vierailija
18/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei usko sanaasi, että et halua tehdä jotain, niin on aika erota sellaisesta miehestä! Hän ei kunnioita sinua ja rajojasi.

Vierailija
19/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei turhaan kiellä ihmisiä olemasta yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa kerrotaan esim. kuningas Saulista, joka menetti järkensä oltuaan yhteydessä vainajahenkiin.

Vierailija
20/70 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laannuttaa aikuisen ukon lapsellinen spiritismi-innostus?

Itse olet alan konkariharrastaja ja kutsut innostusta lapselliseksi? Koita jo päättää kumpaa roolia vedät.

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme