Te jotka tykkäätte etunimestänne...
Kommentit (212)
Anna täälläkin. Ei yllätä että löytyy pari kaimaakin :D
Mia. Lausutaan pitkänä (tietty) ja se pitää aina mainita kun johonkin nimeään kertoo, lisäksi tutut kirjoittaa välillä väärin. En kylläkään pane pahakseni jos lausutaan lyhyenä, kuulostaa hauskalta. :D Eli vähän kinkkinen mutta kiva silti :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:42"]
Jorma
[/quote]
Onko kovana?
[/quote]
Tarvittaessa
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:02"]
Tykkään tosi paljon mutta en viitsi kertoa kun meitä Suomesa niin vähän. Nimi alkaa D kirjaimella.
[/quote]
Dolly-Diana?
Inhottavimmat nimet mitä tiedän on viivi, venla, jessica ja kaikki muut pissisnimet. Auts.
Monica, inhosin lapsena tosi paljon nimeäni mutta enää ei tunnu niin kauhealle :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:42"]
Jorma
[/quote]
Onko kovana?
[/quote]
Kimmo näki isänsä Jorman saunassa
Sharon. Välillä mua joku vertaa Sharon Osbourneen, koska mä olen vähintään yhtä nopeasti nollasta sataan kiihtyvää sorttia ja kuuntelen Ozzya, mutta olen silti aina tykännyt nimestäni.
Riina. En ole koskaan kuullut mitään negatiivista nimestäni.
Heidi. Jossain vaiheessa teini-ikäisenä inhosin nimeä, mutta vähän vanhempana olen alkanut tykkäämään siitä. Se on mukavan kansainvälinen, joudun reissaamaan paljon ja Heidejä nyt on melkein joka maassa :) Starbucksissakin aina oikein, missä päin maailmaa tahansa :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:22"]Milla
En ole nimestäni mitenkään hurmoksessa, mutta ihan ok se on.
[/quote]
Minkä ikäinen
Voi elämä mitä porukkaa :D Kiitos alapeukuttajat, toivottavasti saitte illan tyydytyksen tylsään ja mahdollisesti rumanimiseen elämäänne. :) Jos ei oo ite tyytyväinen nimeensä, niin ei sitä tarvi muihin purkaa. Kasvatatteko lapsistanne koulukiusaajia? En minä ole valinnut nimeäni enkä sitä miten se lausutaan, mainitsinpahan vaan asian, jos hienostelijaksi epäilitte. Nyt kyllä tekee mieli mennä yläpeukuttamaan jokaikinen viesti jossa on nimi :D
T. Se jolla on kolmikirjaiminen nimi
Mä vasta nyt tajusin, että tykkään mun nimestä! Itseni mielestä se on ainakin kiva. Ida siis olen.
Heli, aiva hyvä nimi. :)