Te jotka tykkäätte etunimestänne...
Kommentit (212)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:59"]Suvi :)
[/quote]
Tuliko mun viesti kahteen kertaan vai laittoiko joku oikeeasti 2min ennen mua täsmälleen samanlaisen viestin? :D Oon mobiililla enkä nähnyt kakkossivua.
[/quote]
Joo, mie laitoin! Mitä ihmettä :D
[/quote]
Tää oli selkeesti jotain telepatiaa! :D
Mercedes, Tykkään siitä paljon! (Vanhemmat saksalaisia)
Taru täälläkin. Nimiä lueskellessa jo mietin eikö yhtään kaimaa tule vastaan :)
Piti tulla taas ihan mielenkiinnosta katsomaan kun aikuiset (?) fiksut (?) naiset alapeukuttaa toistensa NIMILLE. Kaikkea se leipä elättää.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:26"]
Mercedes, Tykkään siitä paljon! (Vanhemmat saksalaisia)
[/quote]
Kaunis nimi :)
Juuli. En oikein tykkää, aika tönkkö ja aina saa olla korjaamassa kun sanotaan juliaksi tai juuliaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:27"]
Piti tulla taas ihan mielenkiinnosta katsomaan kun aikuiset (?) fiksut (?) naiset alapeukuttaa toistensa NIMILLE. Kaikkea se leipä elättää.
[/quote]
Jos yksi sana tai nimi aiheuttaa alapeukun niin miten tosissaan niitä muissakaan ketjuissa olleita alapeukkuja voi ottaa...
Mulla on kolme etunimeä! Mutta en mä niitä täällä kerro.
Eva. Pidän nimestäni, mutta kun en asu enää ruotsinkielisellä alueella, täytyy kyllä välillä mainita, että yhdellä eellä. Ja kun sukunimeni on ihan tavallinen -nen nykyään, ei siitäkään voi päätellä, tyttönimeni oli ruotsinkielinen. Vaikka en ole edes kaksikielinen :(
Laura