Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettyi pahasti vauvan sukupuoleen :(

Vierailija
07.01.2015 |

Tai oikeastaan poika.. Olemme molemmat 19v ja raskaus vahinko mutta toivottu kun huomasimme.

Poikaystävä on kaikenaikaa puhunut pojasta ja olen yrittänyt puhua että voi olla tyttökin. Sano että ei se haittaa mutta toivoo poikaa.

Nyt rakenneultrasta tultua kysyin mieheltä joka oli aivan hiljaa että petyitkö niin nyökkäsi vaan surullisesti. Seuraavaksi sanoi että voi helvetti ei olisi pitänyt tulla koko ultraan ja saapa ainakin kamelin (Egyptissä tyttöjä myydään kameleista kuulemma??) Aloin itkemään ja mies vaan sanoi ettei kyllä ole enää motivaatiota vauvanhoitoon.

Itkin tunnin ajomatkan kotiin. Kotona mies sitten lohdutteli ja pyyteli anteeksi että sanoi tosi törkeästi ja pettyi vaan kovasti eikä sukipuolelle mitään voi ja ettei muka haittaa että tyttö tulee.

Minäkin olisin toivonut poikaa. Mutta ennenkaikkea tervettä sikiötä ja turvallista synnytystä :(

Nyt on niin paha mieli että vaan itkettää ja tiedän että miehellä ei ole motivaatiota hoitaa tyttövauvaa.

Ajatteli että saa autonkorjaajapojan mutta nyt tuleekin "vaan" tyttö :(

Itselläkin meni ilo raskaudesta ja vaan itkettää koska mies niin pettynyt

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas ens alkuun ei olisi halunnut lasta ollenkaan mutta luin semmoset madonluvut että muistaa tänä päivänäkin. Lapsi on hänelle erittäin rakas ja vielä jonkun muun kanssa sai 3. 

Vierailija
82/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siittiöistä riippuu tuleeko tyttö vai poika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap "mies" sua arvostaa, kun sinäkin olet vaan tyttö?

Vierailija
84/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaa päähän tuollainen vinkuminen! Ei lapsen sukupuolella ole mitään väliä! Onneksi kaikki nuoret miehet ei ole noin urpoja.
-
Puolisoni oli 19, minä 21. Tulin raskaaksi ja hän toivoi poikaa. Rakenneultrassa hän sanoi ettei usko varmaksi minun odottavan tyttöä vaikka todennäköisyys oli suuri. Pikkuhiljaa hän alkoi puhua kuinka meidän tyttö ei sitten teininä pyöri poikien kanssa kylillä ja suunnitteli kaikenlaista valmiiksi. Menetimme lapsen muutama viikko myöhemmin. Ja vaikka hän niiin toivoi poikaa, hän olisi tehnyt mitä tahansa jotta pienen tytön olisi voinut pelastaa. Hän rakastaa pientä tyttöämme kuten minäkin.
-
Nyt pikkuisen vanhempana. Olen uudelleen raskaana ja kun kysyin kumpaa hän toivoo, vastaus oli: Tervettä lasta. Sehän se onkin tärkeintä. Joten turha pettyä sukupuolen takia, aina on riski menettää lapsi kokonaan. Anteeksi avautuminen.

Vierailija
85/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin sanottua että tyttö ei olisi se autonkorjaaja. Itse olen nainen ja ajan motocrossia ja autoilla sekä moottoripyörillä paljon. Olen autonasentaja ja autoinsinööri. Veljeni taas ei ole yhtään kiinnostunut autoista yms. Joten ei se poikakaan välttämättä olisi autoihmisiä..

Vierailija
86/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun nai nuorta ja vähän koulutettua ilman ehkäisyä.

Vierailija
87/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ois täällä kyllä saanut tollanen lähteä litomaan kämpästä.

Tulla nyt ultrasta jossa kuulee että odottaa TERVETTÄ lasta, joka ei ole itsestäänselvyys ja mies laukoo tollasta suustaan. Huhhuh nousisi savu korvista.

Vierailija
88/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä puhui pojasta vielä mun syntymän jälkeekin. Olen siis nainen :) itse toivoon tyttöä, mutta tuli vasta kolmannella kerralla :) tuli kuitenkin :) rakkaita kaikki :)

Vierailija
89/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voi kun oliskin totta toi mihin monet uskoo, että vain nuoret käyttäytyy näin...

Vierailija
90/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:17"]

Huomasin vielä että miehen silmät punaiset että niin pettynyt oli tähän tyttöön :( Oli tosin nukkunut yöllä vain yhden tunnin niin oli todella väsynyt niin ehkä siitäkin johtui suhtautuminen Ap

[/quote]

Vai oisko pössytellyt pilveä?

Vierailija
91/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen reilu 30v naisen joka halusi raskaaksi, tulikin, jätti miehensä, toivoi tyttöä ja selvisi että odottaakin poikaa. Haukkui miehen pystyyn ja että tämä on surkea ja säälittävä tapaus kun ei onnistunut tyttöä tekemään. Poika syntyi terveenä, mutta 5 vuoden jälkeenkään tätä mammaa ei kiinnosta koska ei ollut tyttö. Että ei ne nuoret ole aina pahimpia

Vierailija
92/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:27"]Ette taida olla täysjärkisiä. Sääli, että lapsi saa teidät vanhemmikseen. Miten kehtaatte sanoa, että toivoitte poikaa... Kyllä se on hieno lahja, kun saa lapsen ylipäätään. Antakaa adoptioon sitten. JOku ainakin tulee ylionnelliseksi. Mitäpä, jos vauvalta olisi ultrassa todettu vaikka ettei ole aivoja tai vastaavaa. Jotkut ihmiset joutuvat miettimään rakenneultrassa tällaisia. Rakennepoikkeavuuksia rakenneultra seuloo, ei sukupuolta.
[/quote]

No niin, yksi jeesustelija taas. Tuliko ton kommentin jälkeen sellane olo, että olis niinku parempi ku muut tallaajat. Varsinki ap. Tää on nyt sama juttu kun sanoo, että ei saa valittaa läskeistään, kun jossain on nälänhätä.
Isän kommentointi oli toki asiatonta, ehkä nuoren ja vielä itsekkään ihmisen lapsellista kiukuttelua. Mutta kai nyt herrantähden saa silti toivoa kumpaa sukupuolta tahtookin. Miksei sais? Siksi kun joku on lapseton? Mä ootan kolmatta ja halusin tytön, koska mulla kaksi poikaa. No poikahan tämäkin oli. Normaali ihminen voi toivoa, mutta lopulta sillä ei ole väliä, kuten ap:kin kyllä sanoi.

Vierailija
93/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:27"]

Ette taida olla täysjärkisiä. Sääli, että lapsi saa teidät vanhemmikseen. Miten kehtaatte sanoa, että toivoitte poikaa... Kyllä se on hieno lahja, kun saa lapsen ylipäätään. Antakaa adoptioon sitten. JOku ainakin tulee ylionnelliseksi. Mitäpä, jos vauvalta olisi ultrassa todettu vaikka ettei ole aivoja tai vastaavaa. Jotkut ihmiset joutuvat miettimään rakenneultrassa tällaisia. Rakennepoikkeavuuksia rakenneultra seuloo, ei sukupuolta.

[/quote]

Kyllä kuule se on ihan normaalia että toivoo enemmän joko tyttöä tai poikaa (en puhu nyt ap:n miehen puolesta vaan kaikkien tulevien vanhempien). Aivan kaikilla on jompikumpi toiveissa, samalla tavalla kuin saattaa olla muitakin unelmia siitä, millainen lapsi olisi (toivottavasti ois isänsä silmät, tulispa siitä lääkäri/lentäjä...) Vaikka lopultakin pääasia ihan jokaiselle on se, että lapsi on terve, ja tuli sitten kumpi tahansa, lapseen rakastuu samalla tavalla.

Vierailija
94/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä tunteilleen voi? Kyllä se isä siihen ajatukseen tytöstä ehtii tottua hyvin jo vielä ennen synnytystä ja viimeistään lapsen synnyttyä on sulaa vahaa. Omakin mieheni toivoi kovasti poikaa ja ärsyynnyin kyllä, kun vaikean synnytyksen jälkeen totesi olevansa onnellinen, mutta että olisi pojasta ollut vielä onnellisempi. Nopeasti kuitenkin tottui. Nyt meillä on kaksi tyttöä ja toisen lapsen kohdalla ei poikatoive enää edes noussut esiin.

Vierailija
95/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta raskaus samanaikaisesti vahinko ja toivottu. Hehe. Jännä ristiriita.

Vierailija
96/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan tavallista ja kulttuurissa opittua, Egyptissä ja monessa muussa maassa, että miehet toivoo poikaa hartaasti. Tuliko se ap sulle yllärinä? Pojat vain on arvokkaampia koska tuovat perheelle rahaa. 

Kyllä se miehes varmasti nyt syntyvää tyttöäkin rakastaa kuin isä, mutta eri tavalla kuin poikaa. Se vain on sielläpäin noin. Sä rakastat pientä tyttölastas koko äidin rakkaudella kuitenkin :)

Voi olla että miehes ei ole tyytyväinen ennenkuin olet ensimmäisen pojan hälle synnyttänyt.

Vierailija
97/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen se teettää kun lapset lisääntyvät...kasvakaa aikuiseksi ennekuin leikitte pippelileikkejä

Vierailija
98/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako nyt olla ihan tosi juttu? Kumminkin, jos joku ei arvosta tyttöjä, niin sitten ei, ei siinä mitään väärää ole. Herran jumala kun pitää taas tehdä kärpäsistä härkäsiä. Ei 19-vuotiaista ole vanhemmuuteen kyllä ollut koskaan ennenkään (katsokaa vaikka nuorten "äitien" puuhia leikkikentillä. Sekin on liian vaikeeta. 

Vierailija
99/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tuli tällainen mieleen, että noilla nuorilla jätkillä voi olla vielä aivan uskomattomia ajatusvääristymiä tyyliin "vain pienimunaiset saa tyttöjä" tai että "vain toisimiehet tekee poikia". Joten saattaa olla pettynyt omaan aikaansaannokseensa, pelkää mitä kaverit sanoo ja vitsailee jne. Ei välttämättä ole edes ajatellut, että lapsihan on oma rakas lapsi sama kumpi se on. Kyllä se siitä, kunhan järkeä tulee päähän enemmän.

Vierailija
100/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kyllä se mieli muuttuu, kun pieni lapsenne tulee maailmaan. Usko mua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan