Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettyi pahasti vauvan sukupuoleen :(

Vierailija
07.01.2015 |

Tai oikeastaan poika.. Olemme molemmat 19v ja raskaus vahinko mutta toivottu kun huomasimme.

Poikaystävä on kaikenaikaa puhunut pojasta ja olen yrittänyt puhua että voi olla tyttökin. Sano että ei se haittaa mutta toivoo poikaa.

Nyt rakenneultrasta tultua kysyin mieheltä joka oli aivan hiljaa että petyitkö niin nyökkäsi vaan surullisesti. Seuraavaksi sanoi että voi helvetti ei olisi pitänyt tulla koko ultraan ja saapa ainakin kamelin (Egyptissä tyttöjä myydään kameleista kuulemma??) Aloin itkemään ja mies vaan sanoi ettei kyllä ole enää motivaatiota vauvanhoitoon.

Itkin tunnin ajomatkan kotiin. Kotona mies sitten lohdutteli ja pyyteli anteeksi että sanoi tosi törkeästi ja pettyi vaan kovasti eikä sukipuolelle mitään voi ja ettei muka haittaa että tyttö tulee.

Minäkin olisin toivonut poikaa. Mutta ennenkaikkea tervettä sikiötä ja turvallista synnytystä :(

Nyt on niin paha mieli että vaan itkettää ja tiedän että miehellä ei ole motivaatiota hoitaa tyttövauvaa.

Ajatteli että saa autonkorjaajapojan mutta nyt tuleekin "vaan" tyttö :(

Itselläkin meni ilo raskaudesta ja vaan itkettää koska mies niin pettynyt

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsi muutakin kuin vaan sukupuolensa. Ei vaan pelkkä pimppi. Se sun miehes voi leikkiä sen tyttönuken kanssa ihan samoja leikkejä kuin oisi sen poikanukenkin kanssa leikkinyt. Miehesi voi vaan syyttää itseään ja omia siittiöitään, kun on tyttönuken mennyt siittämään. Voisikohan sen palauttaa tai vaihtaa?

Vierailija
2/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse aikoinaan en osanut edes ajatella että tulisi tyttö ja toivoin poikaa koko ajan. Sitten putkahtikin tyttö ja ei yhtään harmittanut. Tyttö oli niin ihana kokemus että kun myöhemmin tulin uudestaan raskaaksi niin toivoin tyttöä...no tälläkin kertaa meni pieleen ja sain pojan...Elämä on, mutta oikeesti ei se sitten harmita enää yhtään kun se ihanuus on siinä sylissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kun se näkee sen nyytin niin hoitaa sitä ihan varmasti mielellään. On se ainutlaatuinen hetki kun saa oman lapsen syliin:).

Vierailija
4/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsi on tyttö. Mies kohtelee tyttöä prinsessana ja on huolehtivaisempi kuin poikaa kohtaan. Hänkin toivoi esikoisesta poikaa. Rakastaa varmasti yhtä paljon molempia.

Vierailija
5/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöstä ei voi tulla kaveria auton korjaamiseen?

Vierailija
6/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kenen mies pettyi ensimmäisen lapsen kohdalla tyttöön, ei nyt ihan tuolla tavalla reagoinut, mutta tiesin että poikaa toivoi. Nyt kaksi tyttöä ja kerran kysyi, että Tehdäänkö vielä kolmas tyttö, kun ovat niin ihania :)

Vierailija
7/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:10"]

Ei mulla muuta, mutta raskaus samanaikaisesti vahinko ja toivottu. Hehe. Jännä ristiriita.

[/quote]  mulla oli onnellinen "vahinko", olin luopunut toivosta että en saa lasta ja n 2 kk ja olin raskaana. Aivan uskomatonta. 

Vierailija
8/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jösses olisit vaan pitänyt jalat kiinnni ja mies kalunsa kurissa niin kaikki olisi hyvin. Ja tommoset lisääntyy..

Vierailija
9/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisesti toivoin poikaa mutta ajattelin että tyttöhän sieltä tulee. Ei mulla olisi varaa ollut toivoa kun tervettä lasta koska olin riskissä iässä. Istukkanäyte näytti että poika tulee ja olin ikionnellinen. Tähän liittyy joku juttu minkä takia tyttö ei olisi ollut hyvä asia. En ala tässä kertomaan koska joku ottaa herneen nenään. 

Vierailija
10/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä ukko.

Vierailija
11/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:31"]

No ei kyllä ajattele että tyttö on nolo tai jotain että mitä kaverit ajattelevat... Vaan on itse poika ja ollut perheessä missä poikia. Tietenkin odotti että pääsee opettamaan autonkorjausta ja saa tulevaisuuden pelikaverin ym. Totuus vaan on että harva tyttö haluaa autoa korjata tai poikienpeliä pelata. Toki poikkeuksiakin, mutta yleensä :/ Poikaystäväni on edelleen suomalainen eikä egyptiläinen Ap

[/quote]

No ei varmasti haluakaan kun opetetaan pienestä pitäen lokeroidaan tyttöjen juttuihin ja poikien juttuihin. Ei anneta mahdollisuutta toimia omien mielenkiinnon kohteiden mukaan.

Meilläkin tyttö on intohimoinen kalastaja. Isänsä kanssa tekevät kalastusreissuja vaikka muut ihmettelevät että eikös tuo ole sellainen poikien juttu. No meidän perheessä ei ole. Poikaa ei kalastus kiinnosta joten hän touhuaa sitten muita juttuja isänsä kanssa.

Vierailija
12/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:12"]

Sehän on ihan tavallista ja kulttuurissa opittua, Egyptissä ja monessa muussa maassa, että miehet toivoo poikaa hartaasti. Tuliko se ap sulle yllärinä? Pojat vain on arvokkaampia koska tuovat perheelle rahaa. 

Kyllä se miehes varmasti nyt syntyvää tyttöäkin rakastaa kuin isä, mutta eri tavalla kuin poikaa. Se vain on sielläpäin noin. Sä rakastat pientä tyttölastas koko äidin rakkaudella kuitenkin :)

Voi olla että miehes ei ole tyytyväinen ennenkuin olet ensimmäisen pojan hälle synnyttänyt.

[/quote]

Ööh, no jos oisit vaivaantunut lukemaan aikaisempia viestejä niin ap kyllä kertoi lapsen isän olevan suomalainen. Eli missä sielläpäin se on noin, Pihtiputaalla?

Vierailija
13/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mies :( Voi mihin soppaan olet joutunut. Ei ole hyväksi malliksi pienelle tytölle.

Vierailija
14/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että on tunnereaktiossa sanottua ja kaduttaa ja ei oikeasti tarkoita jne.jne. Silti, minulla todella arveluttaisi kasvattaa tyttöä isän kanssa joka oli noin pettynyt kun ei saanut poikaa, etenkin kun tämä maailma on muutenkin tytöille aina vain hullumpi ja ahdistavampi paikka kasvaa tasapainoiseksi naiseksi. En tiedä voisinko luottaa siihen ettei mies anna asenteensa näkyä myöhemminkin ja vaikuta negatiivisesti lapseeni. Kunnioitukseni miestä kohtaan olisi todella alhaalla ja se vaikuttaisi väistämättä myös parisuhteeseemme. Joten itse suurimmalla todennäköisyydellä päätyisin ratkaisuun jossa minä ja tyttöni pärjätään paremmin kahdestaan. Ap tekee toki oman ratkaisunsa.

Vierailija
15/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:01"]

Juntti mies :( Voi mihin soppaan olet joutunut. Ei ole hyväksi malliksi pienelle tytölle.

[/quote]

Siis ei se että oli toive, vaan asenne siitä että tytön kanssa ei voi tehdä autojuttuja, tai että naisen voi vaihtaa kameliksi. Mitä mieltä nuorimies muuten on ihmisarvo- ja tasa-arvokysymyksissä? Entäpä jos juuri olisikin ollut tulossa meikkaava poika, tuskin olisi isää kiinnostanut lapsi silloinkaan? Pystyykö hillitsemään käytöstään lapsenkaan läsnäollessa? Uskomattomia tapauksia.

Vierailija
16/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:05"]

Tai oikeastaan poika.. Olemme molemmat 19v ja raskaus vahinko mutta toivottu kun huomasimme. Poikaystävä on kaikenaikaa puhunut pojasta ja olen yrittänyt puhua että voi olla tyttökin. Sano että ei se haittaa mutta toivoo poikaa. Nyt rakenneultrasta tultua kysyin mieheltä joka oli aivan hiljaa että petyitkö niin nyökkäsi vaan surullisesti. Seuraavaksi sanoi että voi helvetti ei olisi pitänyt tulla koko ultraan ja saapa ainakin kamelin (Egyptissä tyttöjä myydään kameleista kuulemma??) Aloin itkemään ja mies vaan sanoi ettei kyllä ole enää motivaatiota vauvanhoitoon. Itkin tunnin ajomatkan kotiin. Kotona mies sitten lohdutteli ja pyyteli anteeksi että sanoi tosi törkeästi ja pettyi vaan kovasti eikä sukipuolelle mitään voi ja ettei muka haittaa että tyttö tulee. Minäkin olisin toivonut poikaa. Mutta ennenkaikkea tervettä sikiötä ja turvallista synnytystä :( Nyt on niin paha mieli että vaan itkettää ja tiedän että miehellä ei ole motivaatiota hoitaa tyttövauvaa. Ajatteli että saa autonkorjaajapojan mutta nyt tuleekin "vaan" tyttö :( Itselläkin meni ilo raskaudesta ja vaan itkettää koska mies niin pettynyt

[/quote]

Ei hätää ap. Minä olen toivonut kuin kuuta nousevaa tytärtä, aina. Olen saanut neljä poikaa. Ja voi, että kuinka ihania poikia onkin! Näin jälkikäteen ajateltuna oli suuri onni, että en saanut mitä toivoin vaan sain mitä tarvitsin. Poikani ovat maailman suloisimmat pojat ja ovat opettaneet minulle poikien maailmasta paljon kaikkea ihanaa mitä en olisi ikinä oppinut tyttöjen äitinä. Ja olen nyt aivan eri ihminen kuin ennen poikiani. Usko ap, että kaikista tunteistanne huolimatta rakastutte siihen ihanaan tyttöön täysin rinnoin kun hän syntyy. Sitten hieman hävettääkin mitä on oikein toivonut ennen lapsen syntymään. Minua ainakin hävetti joka kerta kun se ihanuus sieltä syntyi ja tajusi, että juuri HÄN on se jota eniten halusin. 

Tsemppiä ap.

Vierailija
17/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:40"]

Hiljaisesti toivoin poikaa mutta ajattelin että tyttöhän sieltä tulee. Ei mulla olisi varaa ollut toivoa kun tervettä lasta koska olin riskissä iässä. Istukkanäyte näytti että poika tulee ja olin ikionnellinen. Tähän liittyy joku juttu minkä takia tyttö ei olisi ollut hyvä asia. En ala tässä kertomaan koska joku ottaa herneen nenään. 

[/quote]  tosi pätevä syy miksi en suorastaan halunnut tyttöä ja syy on se koska lapsen isä eri uskontoa kun minä ja ajattelin että tulee aikamoisia ristiriitoja tyttölapselle. 

Vierailija
18/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:12"]

Sehän on ihan tavallista ja kulttuurissa opittua, Egyptissä ja monessa muussa maassa, että miehet toivoo poikaa hartaasti. Tuliko se ap sulle yllärinä? Pojat vain on arvokkaampia koska tuovat perheelle rahaa. 

Kyllä se miehes varmasti nyt syntyvää tyttöäkin rakastaa kuin isä, mutta eri tavalla kuin poikaa. Se vain on sielläpäin noin. Sä rakastat pientä tyttölastas koko äidin rakkaudella kuitenkin :)

Voi olla että miehes ei ole tyytyväinen ennenkuin olet ensimmäisen pojan hälle synnyttänyt.

[/quote]

Ööh, no jos oisit vaivaantunut lukemaan aikaisempia viestejä niin ap kyllä kertoi lapsen isän olevan suomalainen. Eli missä sielläpäin se on noin, Pihtiputaalla?

[/quote]

Hupsan :)

Vierailija
19/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:40"]

[/quote]  tosi pätevä syy miksi en suorastaan halunnut tyttöä ja syy on se koska lapsen isä eri uskontoa kun minä ja ajattelin että tulee aikamoisia ristiriitoja tyttölapselle. 

[/quote]

Mahtaa se vaimonkin asema olla sitten ihana <3

Vierailija
20/117 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:37"]

Ap, älä nyt vielä heivaa. Anna miehellesikin mahdollisuus negatiivisiin tunteisiin. Monet naiset ovat todella pettyneitä kuullessaan odottavansa poikaa, mutta rakastavat poikaansa kuitenkin aivan koko sydämestään.

Veljeni oli myös pettynyt kuulutuaan vaimonsa odottavan tyttöä. Nykyään tyttö on jo koululainen ja veljeni mitä parhain ja ylpein isä tyttärelleen.

[/quote]

Monet naiset? Mihin tutkimuksiin perustat nämä älyttömät väitteesi? 

t. aina poikaa toivonut ja kaikki ystävättäreni myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi