Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Terppa!

15.05.2008 |

Kivaa tosiaan, että näkyy taas viestit..tulikin teitä jo ikävä ;)!Minlee:Minulle sopii ainalkin vallan mainiosti tuo välitavoitteen siirtäminen, nuo tavoitelukemat kun on jossain tavoittelemattomissa mun kohdilla, mutta nyt on tosiaan jo 3 viikkoa hyvä draivi päällä ja uskon, että kyllä tää tästä taasen :) ! Mulla on sujunut taas vallan mainiosti..kalorit on kulutettu niinkuin pitääkin, jotta kiloja karisis, joten toivottavasti e kilot tajuu sen kanssa ;) !Eipä mulla taas muuta..kunhan käväsin läpisemässä :) !

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.