Miten jotkut naiset on niin viehkeitä?
Kaikki liikehdintäkin on naisellista, sormenpäistä ja pään keinautuksista lähtien. Itse olen olen tönkkö ja kömpelö, tavarat tippuvat käsistä ja näyttäisin vaan idiootilta, jos edes yrittäisin tehdä jotain "naisellisia" eleitä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla vaan tuntuu olevan se kaikki. Sopusuhtainen, luonnostaan tiimalasimallinen kroppa, hyvä tukka, sirot piirteet, isot silmät, tuuheat kulmat, korkeat poskipäät, tasaiset hampaat, pitkät sormet ja kaula....jopa liikehdintä on kissamaisen sulokasta ja ryhti hyvä ihan tiedostamatta. En tajua, miksi joku saa samassa paketissa KAIKEN. Yleensä vielä miellyttävä äänikin.
Onneksi näitä on aika harvassa, ei meillä tavallisilla naisilla olisi muuten mitään saumaa.
Hyvät geenit vaan huokuu ulkonäöstä, eleistä ja liikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla vaan tuntuu olevan se kaikki. Sopusuhtainen, luonnostaan tiimalasimallinen kroppa, hyvä tukka, sirot piirteet, isot silmät, tuuheat kulmat, korkeat poskipäät, tasaiset hampaat, pitkät sormet ja kaula....jopa liikehdintä on kissamaisen sulokasta ja ryhti hyvä ihan tiedostamatta. En tajua, miksi joku saa samassa paketissa KAIKEN. Yleensä vielä miellyttävä äänikin.
Onneksi näitä on aika harvassa, ei meillä tavallisilla naisilla olisi muuten mitään saumaa.
Joo ja sitten vielä ne jotka ovat syntyneet noilla voittajageeneillä, ovat yleensä vielä myös älykkäitä ja lahjakkaita. Minä olen syntynyt rumaksi ja sen päälle olen vielä tyhmäkin. En osaa mitään, en ole hyvä missään. Juuri kirosin taas kuinka mun tekemä ruokakin oli jälleen täyttä skeidaa, mutta pakko silti itse tehdä ruokaa kun se tulee halvemmaksi. Koska minähän tietysti tyhm
Kuulostat söpöltä :)
Näillä ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä viehkeyden kanssa, luettelit vain ulkoisia piirteitä, joita pidetään naisellisina, mutta noilla piirteillä voi olla todella epäviehkeäkin.
Minulla on hyvä kaveri, joka on reilusti ylipainoinen, lyhythiuksinen, kasvoiltaan aika tavallinen, pukeutuu tavanomaisesti. Joka kerta kun olen hänen kanssaan liikenteessä, hänen ympärillään pörrää miehiä. MIehet eivät yksinkertaisesti saa silmiään eroon hänestä. Kerran seurasin sivusta kun kaveri tanssi jollakin keikalla itsekseen, niin ympärillä olevista miehistä varmaan kymmenen tuijotti häntä kuin hypnoosissa. Jotain outoa naisellista pehmeyttä hänessä on, mikä vetoaa miehiin.