Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset on niin viehkeitä?

Vierailija
30.10.2021 |

Kaikki liikehdintäkin on naisellista, sormenpäistä ja pään keinautuksista lähtien. Itse olen olen tönkkö ja kömpelö, tavarat tippuvat käsistä ja näyttäisin vaan idiootilta, jos edes yrittäisin tehdä jotain "naisellisia" eleitä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39. Et nyt selkeästi sisäistänyt minkälaisesta viehkeydestä täällä puhutaan. Ei ole mitään tekemistä pukeutumisen ja kauneuden kanssa.

Vierailija
22/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis ja saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta nuoresta pitäen niin tietenkin lisää itsevarmuutta ja itsevarmuus on aina hyvä asia, auttaa mm työn saannissa.  Jos olet vielä syntynyt ns. parempaan perheeseen, niin siinä on jo aika hyvät lähtökohdat elämään. Iloinen ja hyvinvoiva nainen on myös viehkeä kaikin tavoin.

Niin, onhan se helppo olla iloinen ja hyväntuulinen, jos on saanut hyvät lähtökohdat elämään. On kauniit ja menestyvät vanhemmat, hyvä koti, ei alkoholismia ja eroja, ei paskoja isä/äitipuolia ja niin edelleen. Ei iloisuutta ja itsevarmuutta voi feikata, jostain asiat aina johtuu. Kaikki eivät synny hyvään perheeseen ja hyvän näköisiksi. Joo, itseään voi kehittää parempaan suuntaan, mutta niin ne voittajatkin tekee, joten olet joka tapauksessa aina heistä kaaaaaukana jäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se miten itsensä kantaa. Nuorempana olin ujo ja epävarma, pälyilin hyväksyntää hakien.

Nyt eri vaiheiden jälkeen keski-iässä kun on itseluottamusta enkä ole katkeroitunut, minua lähestytään, ihmiset tulee juttelemaan, en tiedä mikä se on.

Mutta veikkaisin että itseluottamus ja vaikka on ollut vastoinkäymisiä, en juonittele vaan olen reilu.

Vierailija
24/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat opetelleet kaikki eleet, joko ihan lapsuudenkodista saadun mallin mukaan lapsena tai sitten tietoisesti opetelleet vanhempana. Jos se on sinusta viehkeää ja tavoittelemisen arvoista, voit opetella itsekin.

Vierailija
25/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis ja saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta nuoresta pitäen niin tietenkin lisää itsevarmuutta ja itsevarmuus on aina hyvä asia, auttaa mm työn saannissa.  Jos olet vielä syntynyt ns. parempaan perheeseen, niin siinä on jo aika hyvät lähtökohdat elämään. Iloinen ja hyvinvoiva nainen on myös viehkeä kaikin tavoin.

Niin, onhan se helppo olla iloinen ja hyväntuulinen, jos on saanut hyvät lähtökohdat elämään. On kauniit ja menestyvät vanhemmat, hyvä koti, ei alkoholismia ja eroja, ei paskoja isä/äitipuolia ja niin edelleen. Ei iloisuutta ja itsevarmuutta voi feikata, jostain asiat aina johtuu. Kaikki eivät synny hyvään perheeseen ja hyvän näköisiksi. Joo, itseään voi kehittää parempaan suuntaan, mutta niin ne voittajatkin tekee, joten olet joka tapauksessa aina heistä kaaaaaukana jäljessä.

Häviät aina jos haet vertailua. Onnen salaisuus on ettei arvota paremmaksi tai huonommaksi, ollaan vain erilaisia.

Vs narsisteille kaikki on aina vertailua, kilpailua, vastustajan eliminointia. Kiehukoot katkerissa liemissään. Muille riittää epätäydellisyyden hyväksyntä.

Vierailija
26/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikehdin sirosti ja naisellisesti, ja tyylitajuni on myös hyvä. Olen kuitenkin luoteeltani ujo ja varautunut, ja erityisesti ryhmätilanteissa saatan olla hyvin tönkkö ja seipäänniellyt. En sitten tiedä, näkevätkö muut ihmiset minua kovinkaan viehkeänä. Luultavasti ei erityisemmin.

Vierailija
27/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamaista sulokkuutta, tasapainoa voi jokainen kokea tanssimalla.

Se tunne kun ei häpeä itseään.

Vierailija
28/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39. Et nyt selkeästi sisäistänyt minkälaisesta viehkeydestä täällä puhutaan. Ei ole mitään tekemistä pukeutumisen ja kauneuden kanssa.

Päinvastoin, sisäistin oikein hyvin.

Ja kaikki viehkeyttä hehkuvat tuttuni pitävät huolta itsestään. Kauneudesta en puhunutkaan (en mielestäni maininnut yhtään spesifiä ulkoista piirrettä) vaan siitä että on hyvinvoiva, osaa ja jaksaa korostaa omia hyviä puoliaan ja osaa kantaa kehonsa. Tätä myöten yleensä tuntee itsensä hyväksi omissa nahoissaan.

Ei näistä mitkään ole välttämättä niin sisäsyntyisiä asioita kuin halutaan joskus uskoa.

Vierailija
29/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellekin varmasti riittää viehkeäksi eleeksi kun ap. makaa selällään ja levittää sormillaan keskikonsolia miehelle ja kuiskaa: nussimua.

Vierailija
30/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tätä viehkeyttä omaavilla sellainen vahva fiilis omasta naiseudesta ja se heijastuu ihan olemukseen ja käytökseen. Ja ehkä myös ovat jotenkin flirttailevampia luonteeltaan. Itsekään en siis ole yhtään viehkeä ja olen kovin vakava luonteeltani, sellainen kepeys puuttuu täysin ja olen aina kokenut olevani enemmänkin poikatyttö.

Mutta olen kyllä sitäkin miettinyt, että kuinka paljon tuollainen viehkeys tulee luonnostaan ja kuinka paljon siitä on ihan tietoista, hallittua käytöstä? En tiedä.

Vierailija
31/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tätä viehkeyttä omaavilla sellainen vahva fiilis omasta naiseudesta ja se heijastuu ihan olemukseen ja käytökseen. Ja ehkä myös ovat jotenkin flirttailevampia luonteeltaan. Itsekään en siis ole yhtään viehkeä ja olen kovin vakava luonteeltani, sellainen kepeys puuttuu täysin ja olen aina kokenut olevani enemmänkin poikatyttö.

Mutta olen kyllä sitäkin miettinyt, että kuinka paljon tuollainen viehkeys tulee luonnostaan ja kuinka paljon siitä on ihan tietoista, hallittua käytöstä? En tiedä.

Voi ehkä olla. Mä en koe olevani kovin naisellinen ja tuntuu kauhean epäluontevalta ajatukselta liikehtiä naisellisesti. Lähinnä sellaiselta, että yrittäisin esittää olevani nainen vaikka en oikeasti ole.

Ap

Vierailija
32/43 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaankin luontaisesta tai opitusta liikekielestä, jossa on hyvät ja huonot puolensa. Se minkä sulokkuudessa voittaa, häviää nopeassa voimantuotossa. Vertaan nyt kiipeilijöitä ja boulderoijia. Kiipeilijä liikkuu tasapainoisesti ja kauniisti säästäen energiaa pitkällä reitillä. Boulderoinnissa pitää toki olla samoja ominaisuuksia, mutta kestävyyttä enemmän tarvitaan räjähtävyyttä, kun reitit ovat lyhyitä ja vaadittavat liikkeet dynaamisempia. Usein toki harrastetaan molempia , mutta tämä esimerkiksi siitä, että sulokkuudessa ja rivakkuudessa on puolensa. Joissain tilanteissa pitää suorittaa hitaasti ja tarkasti ja joskus pitää repäistä rumemmalla tekniikalla, ihan elämässä ylipäätään...

Minusta ei tule koskaan eteerisen elegantisti liikkuvaa ladyä, mutta olen ihan pätevä emäntä jos pitää vaihtaa renkaat tai lapioida lantaa. Olen käsittänyt, että tämäntyyppinen energisyys olemuksessa on myös joidenkin (miesten) mielestä viehättävää. Ehkä ilmentää terveyttä ja suorituskykyä kuitenkin.

Vierailija
33/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset geenit

Vierailija
34/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun naisellisen viehkeän naisen mies kammoksuu naisellisuutta (puolison oltua aiemmin poikamaisen hoikka) ja toivoo kaiken naisellisuuden häivyttämistä.

Vierailija
35/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehellekin varmasti riittää viehkeäksi eleeksi kun ap. makaa selällään ja levittää sormillaan keskikonsolia miehelle ja kuiskaa: nussimua.

Eipä ole miestä ollut vuosiin.

Ap

Vierailija
36/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viehkeys taivaan lahja ole :D Suomitantat on ihan omasta syystä rumia, lihavia ja kömpelöitä. Noi kaikki voi elämäntapa valinnoilla taklata. Menkää Etelä-Eurooppaan ottaan mallia. 

Vierailija
37/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla vaan tuntuu olevan se kaikki. Sopusuhtainen, luonnostaan tiimalasimallinen kroppa, hyvä tukka, sirot piirteet, isot silmät, tuuheat kulmat, korkeat poskipäät, tasaiset hampaat, pitkät sormet ja kaula....jopa liikehdintä on kissamaisen sulokasta ja ryhti hyvä ihan tiedostamatta. En tajua, miksi joku saa samassa paketissa KAIKEN. Yleensä vielä miellyttävä äänikin.

Onneksi näitä on aika harvassa, ei meillä tavallisilla naisilla olisi muuten mitään saumaa.

Ei se olemus ja karisma vaadi noita kuvailemasia ulkonäköasioita. Olemus ja karisma tulee jostain aivan muualta. 

Vierailija
38/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen valkoisen ikisinkkumiehen erittäin pinnallisia ajatuksia aiheesta:

Itse pidän viehkeänä sulavaa ja helppoa liikettä. Tämä korostuu etenkin pitkäjalkaisilla hoikilla naisilla. Kun tähän yhdistetään notkeus, se tuottaa kissamaisen sulavaa ja helppoa liikehdintää. Viehkeyttä lisää sopivan leveä lantio, joka vielä keinuu hieman kävellessä.

En tiedä mistä tämä viehätys tulee; Onko se opittua, kun yleensä mallit ovat juuri tuollaisia? Vai kenties universaalimpaa perua: Onhan helppo ja sulava liikkuminen merkki hyvästä terveydestä, koska ihmiset joutuu kävelemään paljon... Uskon, että siksi esim. tanssi on yleisesti seksikästä kaikissa kulttuureissa ja osa pariutumisriittejä.

Vierailija
39/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun naisellisen viehkeän naisen mies kammoksuu naisellisuutta (puolison oltua aiemmin poikamaisen hoikka) ja toivoo kaiken naisellisuuden häivyttämistä.

Homoltahan tuo kuulostaa..ei kai kukaan nainen nyt tuohon  suostu.

Vierailija
40/43 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkelisi on piilohomo, jos poikamaiset piirteet viehättää. Puolison pitää olla sellainen, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Ei siitä yhdessäolosta muuten mitään tule. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan