Koronapassi käännytti ottamaan rokotteen
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kaverit olivat lähdössä reissuun enkä olisi voinut lähteä mukaan ilman passia, niinpä kävin hakemassarokotteen.
Mitä jos joku teistä sairastuu siellä reissussa koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jää pikkujoulusesonki muuten väliin.
On kuulemma luvassa kaikkien aikojen pikkujoulukausi! Kahden vuoden juhlat yhdellä kertaa.
Meillä järjestävät kahdet. Viralliset ja epäviralliset koska vuosi on mennyt niin hyvin putkeen koronasta huolimatta.
Minua kiinnostaisi tietää mikä on se ero aivoissa joka saa toiset epäilemään tätä vyyhtiä ja toiset menee suoraan lauman mukana.
T. Skeptikko
Mukavaa päästä hyvän työporukan kanssa pitkästä aikaa viettämään iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma luvassa kaikkien aikojen pikkujoulukausi! Kahden vuoden juhlat yhdellä kertaa.
Toisaalta oon aina halunnut olla Tuhkimo. Klo 24.00 mut heitettäisiin ulos juhlista, ja ihana mies juoksisi mun perässä sen jälkeen etsimässä mua, ja tulis love story.
Italiassa rokottamattomat käyvät 48 h välein testissä, että töihin pääsee. Rokotetut elää kuin pellossa ja levittää vapaasti koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mikä on se ero aivoissa joka saa toiset epäilemään tätä vyyhtiä ja toiset menee suoraan lauman mukana.
T. Skeptikko
Se on kokemus. Kerran kun viranomaiset on kusettaneet sua, osaat epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet vaan toiselle paikkakunnalle juhlimaan. Problem solved.
Miksi menisin? Minullahan on koronapassi jo hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa rokottamattomat käyvät 48 h välein testissä, että töihin pääsee. Rokotetut elää kuin pellossa ja levittää vapaasti koronaa.
Nehän kukisti jo kerran fasismin maastaan, niin ei olis eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisin? Minullahan on koronapassi jo hankittuna.
Hankit terveempää siementä. Naapurinpojan kanssa tulee niitä vähän yksinkertaisia lapsia tuplasukurasitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei tarvitse tuota vielä mihinkään. Sitten varmaan joutuu ottamaan, jos töihin ei pääse ilman rokotetta.
Minä otan ehkä sitten, jos en pääse harrastuksiin ilman rokotetta.
Miksi tätä on alapeukutettu? Taistelulajeja on vähän vaikeaa treenata kotona itsenäisesti...
Katat on kehitetty sitä varten.
Karatessa ehkä katojen suorittaminen vähän sinne päin on ihan riittävää treeniä. Oletko taijia harrastanut? Meille ei ole edes opetettu koko muotoa vielä...
Pomo järjesti jo kesällä yhdet bileet kun koko porukka oli saanut 2 rokotetta. Sanoi silloin että pikkujouluihin panostetaan tänä vuonna oikein kunnolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päästä hyvän työporukan kanssa pitkästä aikaa viettämään iltaa.
Iltaahan saa viettää ilman rokotettakin.
Köyhällä, jolla ei ole suunnitelmia käydä..
A. Ulkomailla
B. Ravintoloissa
C. Töissä
Ei ole oikein mitään motiivia ottaa rokotusta, koska siitä ei hyödy yhtään mitenkään.
Ainoa syy olisi pelko, mutta jos ei pelkää niin vähissä on syyt.
Vierailija kirjoitti:
Pomo järjesti jo kesällä yhdet bileet kun koko porukka oli saanut 2 rokotetta. Sanoi silloin että pikkujouluihin panostetaan tänä vuonna oikein kunnolla. :D
Sama tyyppikö täällä tätä juomispropagandaa suoltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei tarvitse tuota vielä mihinkään. Sitten varmaan joutuu ottamaan, jos töihin ei pääse ilman rokotetta.
Miksi tätä on alapeukutettu? Taistelulajeja on vähän vaikeaa treenata kotona itsenäisesti...
Karatessa ehkä katojen suorittaminen vähän sinne päin on ihan riittävää treeniä. Oletko taijia harrastanut? Meille ei ole edes opetettu koko muotoa vielä...
Olen vuosia. Kataa pitäisi alkaa opettaa kyllä ihan heti. Oletko viime viikolla aloittanut alkeiskurssin?
En ole ottanut. En käy baareissa koskaan. Ja tällä hetkellä olen työtön niin en käy paljon missään muuallakaan. Paitsi ruokakaupassa ja lenkillä.
Kahvista saa enemmän haittavaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia. Kataa pitäisi alkaa opettaa kyllä ihan heti. Oletko viime viikolla aloittanut alkeiskurssin?
Yli kolme vuotta sitten. Meillä oli yli puoli vuotta opetus kuitenkin käytännössä katkolla koronan takia... Varmaan jossain seuroissa muodon voi oppia nopeamminkin...