Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassi käännytti ottamaan rokotteen

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieli muuttuu kun ei muuten pääse baariin.

Eipä muuten käännä mikään korona passi päätäni. En käy baareissa enkä ravintoloissa. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Mitä korona rokotteeseen tulee niin sitä piikkiä en ota. En halua ottaa mitään kokeellista rokotetta josta ei tiedä mitä pidemmän ajan kuluttua siitä tulee. Haitoista ei tiedetä vielä mitään.

Vierailija
22/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieli muuttuu kun ei muuten pääse baariin.

Halvempi ryypätä kotona ja Tinderistä saa seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei tarvitse tuota vielä mihinkään. Sitten varmaan joutuu ottamaan, jos töihin ei pääse ilman rokotetta. 

Minä otan ehkä sitten, jos en pääse harrastuksiin ilman rokotetta.

Miksi tätä on alapeukutettu? Taistelulajeja on vähän vaikeaa treenata kotona itsenäisesti...

Vierailija
24/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei tarvitse tuota vielä mihinkään. Sitten varmaan joutuu ottamaan, jos töihin ei pääse ilman rokotetta. 

Miksi tätä on alapeukutettu? Taistelulajeja on vähän vaikeaa treenata kotona itsenäisesti...

Varmaan sellaiset joille harrastukset eivät ole niin tärkeitä tai sitten harrastavat vain kotona. 

Vierailija
25/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaiset joille harrastukset eivät ole niin tärkeitä tai sitten harrastavat vain kotona. 

No joo, ohjattuja harrastuksiakin on tietysti erilaisia. Itse en vaan halua heittää kolmen vuoden panostusta hukkaan siksi, että minulta evätään harrastukseen pääsy rokotteen puuttumisen takia.

Vierailija
26/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viis terveydestä, mutta mä haluun koronapassin?

Voi luoja tätä ihmisten typeryyttä.

Vierailija
27/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mieli muuttuu kun ei muuten pääse baariin."

No mutta eihän yksikään järkevä ihminen nyt baariin halua, kännisiä hölmöjä siellä vain on. En katso tarvitsevani rokotepassia missään ja jos joskus lankean sellaisen ottamaan, niin se on sitten ilmeisesti sputnikin kautta, siinä on edes yritetty kehittää rokotetta, eikä keinotekoista geenimanipulaatiota, josta sen keksijäkin sanoo; ei koskaan ihmiskäyttöön.

Vierailija
28/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteet ainoastaan sen takia, että pystyn matkustamaan ilman jatkuvaa testirumbaa. Kolmatta en enää uskalla ottaa, vaan siihen loppuu matkustaminen.

Vierailija
29/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kiristetään ottamaan rokote! Passilla! Itse en tarvi passia mihinkään.

Vierailija
30/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Mua ei kiinnosta Henrikan tekemiset.

Vierailija
31/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löytynyt kuin YKSI käännynnäinen?

Nämä jutut ahdistavat terveyssyistä rokottamatonta, Sanoma!

Vierailija
32/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi tärkeintä arvioida mikä olisi tilanne ilman rokotuksia, olisiko se 20000 tartuntaa? Faktoilla voi aina keulia, mutta se mitä toiset toimenpiteet olisivat tuottaneet on aina arvauksia.

Eihän sitä tarvitse arvioida. Meillä on ihan faktaa keväältä 2020, kun ei ollut rokotuksia eikä rajoitteita.

Vierailija
33/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kiristetään ottamaan rokote! Passilla! Itse en tarvi passia mihinkään.

Eikö passia voi tällä hetkellä edes pyytää halutessaan kuin tiettyjen maakuntien ravintolat ja yökerhot.

Toki ne väläytti laajentamista paikkoihin mitä kohtaan ei rajoituksia ole voimassa mutta se on todella epävarmaa että meneekö läpi.

Vierailija
34/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kirjoiteta niistä jotka passista huolimatta rokotetta ei ota?

Vierailija
35/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ohjattuja harrastuksiakin on tietysti erilaisia. Itse en vaan halua heittää kolmen vuoden panostusta hukkaan siksi, että minulta evätään harrastukseen pääsy rokotteen puuttumisen takia.

Kamppailupiireissä taitaa olla paljon porukkaa, jotka eivät todellakaan ota piikkiä. Kyllä sulle harjoittelukaveria löytyy ilman piikkiäkin.

Vierailija
36/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin rokotteet ainoastaan sen takia, että pystyn matkustamaan ilman jatkuvaa testirumbaa. Kolmatta en enää uskalla ottaa, vaan siihen loppuu matkustaminen.

Tuttu tätä just päivitteli, että jos kolmas rokote tulee, kun ei sitä millään haluaisi ottaa. Hän tekee töitä yhdessä maassa, mutta vapaa-ajan koti on siinä naapurimaassa ja matkustaa paljon tuota väliä. 

Vierailija
37/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todiste siitä miten aivopesu toimii. ei onnistu kohdallani.

Jep. Mullakin on puhtaat aivot (ei edes likaisia mielikuvia) ja puhdas sydän. Ei onnistu pesu.

Vierailija
38/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi tärkeintä arvioida mikä olisi tilanne ilman rokotuksia, olisiko se 20000 tartuntaa? Faktoilla voi aina keulia, mutta se mitä toiset toimenpiteet olisivat tuottaneet on aina arvauksia.

Eihän sitä tarvitse arvioida. Meillä on ihan faktaa keväältä 2020, kun ei ollut rokotuksia eikä rajoitteita.

Ei sitä voi tietää paljonko tartuntoja on oikeasti. Niitä on paljon ketkä ovat rokotteen ottanut ja on tartunta mutta oireeton tai lievät oireet tms. niin ei mennä testeihin eli niitä on mahdoton tilastoida.

Vierailija
39/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen sitten kun aletaan pakottaa baariin ja viihdetilaisuuksiin.

Vierailija
40/101 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Onneksi olen työtä vailla. Working is for chumps....