Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokavuotinen sali-ilmiö taas käsillä! Huvittavaa vuosi toisensa perään.

Vierailija
07.01.2015 |

Onneksi on laskettu aika käsillä ja nyt paussia saliharjoittelusta ja jumpista ainakin sen reilun kuukauden ajan kun innokkaat "Nyt mä alan kuntoilemaan"-tyypit valtaavat into piukeella salin. Maaliskuun alussa kun on taas tarkoitus jatkaa onkin jo suurimmalta osalta motivaatio lopahtanut ja mahtuu taas hyvin kuntoilemaan.

Ihmisillä ei ole mitään pitkäjänteisyyttä ja itsekuria, tämä on tullut todistettua jo kuuden vuoden ajan kun olen jäsenenä kaupunkimme suositulla salilla ollut. Ei siis mitään uutta tänäkään vuonna. 

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ristiriitaisuuksia sun tekstissäs, mutta olkoot. :D 

Vierailija
2/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se vaan naurettavaa kun ihmiset kuvittelee aloittavansa uuden harrastuksen ja sitten heittävät sen kesken. Ehkä siksi, että ympäristö on kuvaamasi kaltainen innostava ja tukeva, eiku... eihän se ollutkaan, vaan vittuileva, naureskeleva ja vähättelevä!!

Muista, että ellet saa ponnistettua lastasi alle minuutissa maailmaan, olet minun silmissäni naurettavan kehno synnyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:42"]

Vähän ristiriitaisuuksia sun tekstissäs, mutta olkoot. :D 

[/quote]

Niin kerroppas mitä. Mielenkiinnolla odotan. -ap

Vierailija
4/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:45"]Joo, on se vaan naurettavaa kun ihmiset kuvittelee aloittavansa uuden harrastuksen ja sitten heittävät sen kesken. Ehkä siksi, että ympäristö on kuvaamasi kaltainen innostava ja tukeva, eiku... eihän se ollutkaan, vaan vittuileva, naureskeleva ja vähättelevä!!

Muista, että ellet saa ponnistettua lastasi alle minuutissa maailmaan, olet minun silmissäni naurettavan kehno synnyttäjä.
[/quote] oletko plösö? Ajattelen täsmälleen kuten ap ja muuten ponnistin lapsen alle minuutissa ulos, täysin luomuna vielä!

Vierailija
5/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten kaikille se sali ei oo niin henkireikä, että siellä jaksais sen 4x viikkoon tahkota ympäri vuoden. Itse ainakin myönnän että en saa salista muita kiksejä kuin ulkonäölliset. Joten alan taas kesää kohti käymään enemmän ja syksyllä höllään.

Vierailija
6/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs naureskele. Yhtä huvittavaa on meidän "aina" salilla käyneiden mielestä nämä viimeaikaisen "fitnessbuumin" myötä saleille ilmaantuneet. Ennen ei näkynyt yhtään naista lähimaillakaan.

Vierailija
7/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä jaksan aina ihmetellä jo siitäkin syystä kun salille missä minä käyn, liittyminen ainakin maksaa tietyn summan. Joskus on toki tarjouksia että liittyminen on ilmaista, mutta ei ainakaan nyt tällä hetkellä ole.
Silti uusia jäseniä liittynyt varmasti hurjasti kun jumpat on niin täynnä heti kun vuosi vaihtui, salilla saat laitteisiin vuoroa odottaa, samoin pukutilat ratkeaa liitoksistaan, mutta annas ollakaan kun maaliskuu koittaa, silloin taas hyvin mahtuu.

Vierailija
8/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se on että ihmiset liikkuvat vaikka edes tammikuussa. Ihmeellistä itsensä korostamista, ajatteleeko pysyvät harratajat olevansa jotenkin parempia ihmisiä.

Vierailija
9/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa on usein kampanjoita saleilla ja liikuntakeskuksissa, joten ruuhkasta voi syyttää ahnetta yrittäjää.

Tottakai laihduttajat ja jojoilijat yrittävät petrata tammikuussa, mutta on sekin parempi kuin se, että ei yritä ollenkaan.

Moni huomaa alun jälkeen , että ei ole mun juttu. Että liikkuu mieluummin ulkona/ui/pyöräilee/jne.

Vierailija
10/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä iloon aina niin suuria tarvita.

Vierailija
11/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinäkin olet aloittanut...

Vierailija
12/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai että sitten kun saa sen kipinän vuodenvaihteessa niin tottakai joka jumppa ja salilla käynti on mainittava facessa! Kumman hiljaista onkin näiden päivistystenkin suhteen sitten parin kuukauden päästä..

Joo tiedän ei saa nauraa enkä naurakaan (kunhan mielessäni vain huvitun) ja hyvähän se on että kuntoilee edes sen yhden kuukauden vuodessa, parempi sekin kuin se ettei ollenkaan. 

Vierailija
13/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:09"]

[/quote]

Juu olen, mutta en lopettanut kahden kuukauden jälkeen. -ap

Vierailija
14/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä tekosyiden jälkeen....

Vierailija
15/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:09"]

[/quote]

Juu olen, mutta en lopettanut kahden kuukauden jälkeen. -ap
[/quote]

Niin, koska ilmeisesti pidät salilla käymisestä. Kaikki ei pidä samoista asioista kuin sinä, eikä kokeilematta voi tietää.

Vierailija
16/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:11"]Tekosyitä tekosyiden jälkeen....
[/quote]

Mitä tekosyitä? Jos aikuinen ihminen toteaa ettei salilla käynti olekaan se oma juttu, niin väkisinkö siellä pitäisi käydä? Hurraa, urheilun riemua...

Vierailija
17/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuntoilen aina tammikuun salilla, koska silloin saan kaveriltani sen ilmaiskuukausilahjakortin. Muulloin treenailen työpaikan salilla, mutta tammikuut on mukava vietää kaverin kanssa salilla. Ainakin oreverit on jo vuosia antaneet toin ilmaislahjakortin just ennen joulua kaikille jäsenille pois annettavaksi.

Vierailija
18/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:09"] Joskus sinäkin olet aloittanut... [/quote] Juu olen, mutta en lopettanut kahden kuukauden jälkeen. -ap [/quote] Niin, koska ilmeisesti pidät salilla käymisestä. Kaikki ei pidä samoista asioista kuin sinä, eikä kokeilematta voi tietää.

[/quote]

Kyllä varmasti joukossa on näitä eka kerran kokeilijoita, mutta lyön vetoa että iso osa on myös niitä ikialoittajia, jotka kyllä on kokeillut sitä salilla/jumpassa käyntiä usean vuoden alussa, mutta jolla ei ole kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä sitä jatkaa. Into loppuu jo maaliskuun vaihtuessa ja taas seuraavana tammikuussa täyttä höyryä kuntoilemaan. 

Vierailija
19/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti jumpassa käyvänä oikeasti ottaa pannuun nämä vuoden kaksi ekaa kuukautta. Hirveä ruuhka, tunneille ei meinaa mahtua ja pukkarit ihan täynnä. Meno rauhoittuu todella paljon tuolla maaliskuun alussa. Sitten on taas kiva harrastaa!

Vierailija
20/132 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]Äläpäs naureskele. Yhtä huvittavaa on meidän "aina" salilla käyneiden mielestä nämä viimeaikaisen "fitnessbuumin" myötä saleille ilmaantuneet. Ennen ei näkynyt yhtään naista lähimaillakaan.
[/quote]

Olen käynyt salilla vuodesta 99 ja aina siellä on böönia käynyt. Tosin viime vuosina ne ovat alkaneet viihtyä myös painojen parissa. Sama pätee nuoriin miehiin.