Minäpä kerron teille aamuisen asian
Olen toitottanut aina ja ikuisesti sitä asiaa, että minua ei kiinnosta nuoret miehenALUT. Ja minä pysyn sillä kannalla edelleen. Olen hetki sitten sinkkuuntunut ja pyörin taas tuolla vammaisilla nettideittisivuilla. Ensinnäkin, vaikka laitan selkeästi ikähaitarin näkyviin, nämä nuoret miehenalut tulevat aina kirjoittelemaan ihan pokkana, vaikka olisivat kolmekin vuotta alle minimi-ikävaatimuksen. No, melko kohteliaana henkilönä vastailen melkein kaikille suht ihmismäisille henkilöille, olkoonkin sitten liian nuoria. He menevät toki heti kaveritasolle, mutta sitähän en heti ilmoita.
Mutta harvemmin näiden kanssa pääsee EDES sille kaveritasolle, koska nämä nuoret miehenalut ovat poikkeuksetta niin saamarin lapsellisia että itkettää melkein. Ensinnäkin kirjoitustaito on suurimmalla osalla aivan perseestä, yhdys sanoja ei osata ja äksdeet lentelevät viestistä toiseen. Muutenkin kirjoitusasu on sanalla sanoen lapsellinen.
Lisäksi ei tarvitse sanoa kuin yksi "väärä" sana, niin nämä alkavat inistä kuin pienet hiiret ja estävät. No, ihan sama, ei kiinnostanut alunperinkään.
Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias.
En tiedä, miksi se ei mene kaaliin sitten millään.
Kommentit (49)
Onko vammaisille omia treffisivuja? Sehän on hyvä asia.
Mene bimbo takas nukkumaan, et sä kelleen kelpaa aamujuttuines.
Surkea provo yritys tai sitten olet amiksen kampaajalinjalta ja etsit itsellesi suggar daddyä.
Ne kirjoittelee sulle siksi kun olette samalla tasolla henkisesti.
Vaikutat jotenkin katkeralta. Saat olla sitä, mutta se ei pue sinua, eikä sen koommin ketään muutakaan. Jos et halua kommunikoida niille nuoremmille miehille, niin älä ihmeessä tee sitä, etenkään jos se aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion. Eivät ne nuorukaiset siitä mitään herneitä nenään vedä, ainakaan yleensä. Noilla treffisivustoilla ihmiset, etenkin miehet nyt vaan lähestyvät kutakuinkin kaikkia omaa silmää miellyttäviä ja harvemmin jaksavat lukea niitä esittelyjä kovin tarkasti, joten turha hikeentyä jos saat yhteydenottoja ikähaitarisi ulkopuolelta. Päinvastoin, ota se kohteliaisuutena, miellytät heidän silmäänsä :).
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"]
Osaatko muuten derivoida ja integroida?
[/quote]
En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D
[/quote]
Ei ole siis koulussa opittu asioita. Oijoi.
Ap:n kirjoituksia lukiessa en yhtään ihmettele, että on sinkku :D
Aikamoinen järjen jättiläinen. :D
Jos joku ei edes tiedä, mitä derivointi tai integointi tarkoittaa, vaan ne ovat "hienoja sanoja", hän ei ole käynyt lukiota. Mitä järkeä siis vaatia korkeakoulututkintoa mieheltään, jos ei itse ole edes sitä yleissivistävää koulutusta hankkinut. Ja mitä järkeä on vaatia mieheltä oikeinkirjoitettuja "yhdys sanoja", jos ei itsekään niitä osaa?
No mitä ne sit tarkottaa? Emmäkää tiedä
Ne ovat matemaattisia perusmenetelmiä, jotka opetetaan jopa lukion lyhyessä matikassa. Kaikkien lukion käyneiden pitäisi siis edes tunnistaa ne sanat, vaikka olisikin vetänyt vitoset lyhyestä matikasta. Juju on siinä, että miksi ap:lle ei kelpaa amispoika, jos hän itsekin on amiksen käynyt tai jopa pelkän peruskoulun?
Tuolle aiemmalle henkilölle, joka väitti ihmisen olevan tyhjäpää, jos ei osaa derivoida tai integroida, voin sanoa, että matemaattinen osaaminen ei kerro mitään muusta älystä. Joku on hyvä matikassa, toinen autojen korjaamisessa. Mutta lukiolaisen pitäisi osata derivointi ja integrointi. -31/33
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:50"]
Olen toitottanut aina ja ikuisesti sitä asiaa, että minua ei kiinnosta nuoret miehenALUT. Ja minä pysyn sillä kannalla edelleen. Olen hetki sitten sinkkuuntunut ja pyörin taas tuolla vammaisilla nettideittisivuilla. Ensinnäkin, vaikka laitan selkeästi ikähaitarin näkyviin, nämä nuoret miehenalut tulevat aina kirjoittelemaan ihan pokkana, vaikka olisivat kolmekin vuotta alle minimi-ikävaatimuksen. No, melko kohteliaana henkilönä vastailen melkein kaikille suht ihmismäisille henkilöille, olkoonkin sitten liian nuoria. He menevät toki heti kaveritasolle, mutta sitähän en heti ilmoita.
Mutta harvemmin näiden kanssa pääsee EDES sille kaveritasolle, koska nämä nuoret miehenalut ovat poikkeuksetta niin saamarin lapsellisia että itkettää melkein. Ensinnäkin kirjoitustaito on suurimmalla osalla aivan perseestä, yhdys sanoja ei osata ja äksdeet lentelevät viestistä toiseen. Muutenkin kirjoitusasu on sanalla sanoen lapsellinen.
Lisäksi ei tarvitse sanoa kuin yksi "väärä" sana, niin nämä alkavat inistä kuin pienet hiiret ja estävät. No, ihan sama, ei kiinnostanut alunperinkään.
Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias.
En tiedä, miksi se ei mene kaaliin sitten millään.
[/quote]
Minkäs ikäinen selluliittihuora itse olet?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:26"]
Mitä järkeä siis vaatia korkeakoulututkintoa mieheltään, jos ei itse ole edes sitä yleissivistävää koulutusta hankkinut.
[/quote]
Yllättävän moni nainen edellyttää mieheltä korkeakoulututkintoa, vaikka itsellään sellaista ei ole. Samoin moni nainen pyrkii saamaan rikkaan miehen, vaikka itse olisi juuri ja juuri keskituloinen. Ihmettelempä vain, eikö kannattaisi hankkia noita ominaisuuksia ennemmin itselleen kuin miehelleen...
No siks varmaan kun vaikutat ainaki juttujes perusteella täydeltä vaginalta ihmiseksi. Ne haluaa sun vanhan naisen karvatuheroo. Hehhehee! Vaikutat siis epätoivoiselta ja helpolta heidän silmissään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 08:06"]
Vaikutat jotenkin katkeralta. Saat olla sitä, mutta se ei pue sinua, eikä sen koommin ketään muutakaan. Jos et halua kommunikoida niille nuoremmille miehille, niin älä ihmeessä tee sitä, etenkään jos se aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion. Eivät ne nuorukaiset siitä mitään herneitä nenään vedä, ainakaan yleensä. Noilla treffisivustoilla ihmiset, etenkin miehet nyt vaan lähestyvät kutakuinkin kaikkia omaa silmää miellyttäviä ja harvemmin jaksavat lukea niitä esittelyjä kovin tarkasti, joten turha hikeentyä jos saat yhteydenottoja ikähaitarisi ulkopuolelta. Päinvastoin, ota se kohteliaisuutena, miellytät heidän silmäänsä :).
[/quote]
lol :D:D minulla ole mitään kuvia esillä nettideittiprofiileissa. -ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:26"]
Jos joku ei edes tiedä, mitä derivointi tai integointi tarkoittaa, vaan ne ovat "hienoja sanoja", hän ei ole käynyt lukiota. Mitä järkeä siis vaatia korkeakoulututkintoa mieheltään, jos ei itse ole edes sitä yleissivistävää koulutusta hankkinut. Ja mitä järkeä on vaatia mieheltä oikeinkirjoitettuja "yhdys sanoja", jos ei itsekään niitä osaa?
[/quote]
siis voi vittu mitä idiootteja täällä käy :D:D YHDYS SANA on VITTUILUMIELESSÄ KIRJOITETTU, haloo, ei joillain kyllä järki päätä pakota lainkaan. Enkä minä mitään vitun korkeakoulututkintoja vaadi tai odota keneltäkään, olenko sanonut niin? sanoin, että nämä nuoret miehenalut TUPPAAVAT OLEMAAN JOTAIN TYLSIÄ SÄHKÖASENTAJIA, AUTONASENTAJIA JA TUOLLAISIA. amis on toissijainen asia, ei se tarkoita automaattisesti että ihminen on tyhmä. Ja ei, en ole lukiota käynyt. Nuo sinun lukiosanasi ovat HIENOJA aivan kuten SIVISTYSSANAT yleensäkin. Lol, olette niin saatanan vajaita.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:46"]
Tuolle aiemmalle henkilölle, joka väitti ihmisen olevan tyhjäpää, jos ei osaa derivoida tai integroida, voin sanoa, että matemaattinen osaaminen ei kerro mitään muusta älystä. Joku on hyvä matikassa, toinen autojen korjaamisessa. Mutta lukiolaisen pitäisi osata derivointi ja integrointi. -31/33
[/quote]
Niinpä :D:D Enkä minä ole lukiota käynyt enkä väittänyt niin. Sanoin, että nämä amispojat, nimenomaan POJAT ovat aina niitä sähkö- ja autoasentajia. SE ON NIIN MIELIKUVITUKSETONTA ja TYLSÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"] Osaatko muuten derivoida ja integroida? [/quote] En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D [/quote] Olen kyllä ihan ekspertti näissä asioissa, ja jos nainen ei osaa derivoida tai integroida, on se melkoinen tyhjäpää.
[/quote]
öööö.... pitikö tuon olla jonkin sortin loukkaus? :D Ei kyllä tunnu missään, kun kasvoton nobody sanoo netissä noin, eikä kyllä tuntuisi missään muutenkaan. Haukotus..
[/quote]
Sä kyllä sovit hyvin niille raksa- ja autoamiksille, täytyy sanoa. :)
[/quote]
Sinähän et tunne minusta edes minimaalisen pientä osaa, mutta ole ihan mitä mieltä tahansa, eipä liikuta minua suuntaan eikä toiseen.
[/quote]
En tunne, en. Mutta jos kirjoitustyylisi ja ilmaisusi on samanlaista muualla netissä, niin en ihmettele yhtään, miksi sinuun ottavat yhteyttä parikymppiset amikset.