Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun olet oikein vihainen?

Vierailija
06.01.2026 |

Miten purat vihaa? Esim kun olet kokenut vääryyttä? 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen tunteeni. Ensin tiedostan, että tältä minusta nyt tuntuu. Se on ok ja se menee ohi.

Joku teki ehkä minua kohtaan väärin. Minun ei ole syytä vihastua, vaan korjata vääryys, mikäli se on korjattavissa. Jos ei, niin elämä jatkuu.

Vierailija
2/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olen kokenut vääryyttää, niin en todellakaan jätä asiaa siihen, vaan teen kaikkeni, jotta epäeettinen toiminta loppuu. Erityisesti kun on kyseessä joku organisaatio, yritys, lääkäri tai muu valtaa käyttävä taho. Reklamaatiot välittömästi ylemmille tahoille ja ilmoitukset kaikille mahdollisille viranomaisille. Ei se muuten lopu ja on vastuutonta olla puuttumatta.

Vierailija
4/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkum ja puhisem.

Vierailija
5/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittelen tunteeni. Ensin tiedostan, että tältä minusta nyt tuntuu. Se on ok ja se menee ohi.

Joku teki ehkä minua kohtaan väärin. Minun ei ole syytä vihastua, vaan korjata vääryys, mikäli se on korjattavissa. Jos ei, niin elämä jatkuu.

Kuulostaapa helpolta. Ei ole tainnut isoja vastoinkäymisiä olla?

Vierailija
6/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelen lautasia.

Vierailija
7/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juoksemaan, juoksen niin kauas kuin jaksan ja kiukkuni laantuu. Sitten kun olen sopivasti rauhoittunut kävelen sieltä kotiin käsitellen mielessäni asiaa.

Vierailija
8/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhahdan.

Vierailija
9/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja olen ilkeä niille ihmisille jotka on tehny vääryyttä

Vierailija
10/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadakseen minut suuttumaan, täytyy olla läheinen ja tärkeä ihminen. Muiden teot ja sanat valuvat kuin vesi hanhen selästä. Olen aika harvoin vihainen, koska läheiseni ovat viisaita ihmisiä.

Vierailija
11/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa helpolta. Ei ole tainnut isoja vastoinkäymisiä olla?

Missä sanottiin että se on helppoa?

Vierailija
12/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vastaaja näyttää pitävän vihaa aika kevyenä tunteena jonka käsittely on yksinkertaista. Hienoa, jos ette ole joutuneet kokemaan voimakasta vihaa elämässänne, esim siksi että itse tai läheisenne olisi joutunut vaikka rikoksen kohteeksi tai elämä kärsinyt muuten jonkun toisen ihmisen toiminnan takia. 

Vierailija
13/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittelen lautasia.

Omassa keittiössä?

Vierailija
14/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen hakkaamaan halkoja.muutaman motin kun tekee niin alkaa oleen rauhallinen olo.

Vierailija
15/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoan mieleni sisällä, ehkä kirjoitan siitä.

Vierailija
16/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vastaaja näyttää pitävän vihaa aika kevyenä tunteena jonka käsittely on yksinkertaista. Hienoa, jos ette ole joutuneet kokemaan voimakasta vihaa elämässänne, esim siksi että itse tai läheisenne olisi joutunut vaikka rikoksen kohteeksi tai elämä kärsinyt muuten jonkun toisen ihmisen toiminnan takia. 

Olen kokenut yllämainitut. Vihaaminen olisi kuin palkinnon antaminen pahantekijälle. Why bother. Keskityn hyviin ja positiivisiin asioihin elämässäni, nyt ja tulevaisuudessa. Pahantekijät voivat uida puolestani omassa loassaan. Asenne- ja elämänvalintakysymys. :)

Vierailija
17/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen.

Vierailija
18/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan ollut todella vihainen.

Vierailija
19/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän nyt niin päättelet? Jos kertoo mikä se ensireaktio on mihin sitä vihaa purkaa, niin ei kai se tarkoita sitä että ongelma olisi sillä kokoon käsitelty ja unohdettu? Se vaan vastaa esitettyyn kysymykseen, kun taas sinä kuvittelet jotain ihan muuta.

Vierailija
20/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vihainen miehelle niin tekaisen rikosilmoituksen raiskauksesta. Vaikka näyttö puuttuisi eikä mitään todisteita löydy niin silti saan näillä syytteillä tuhottua koko miehen elämän vaikka tuomiota ei tule