Minäpä kerron teille aamuisen asian
Olen toitottanut aina ja ikuisesti sitä asiaa, että minua ei kiinnosta nuoret miehenALUT. Ja minä pysyn sillä kannalla edelleen. Olen hetki sitten sinkkuuntunut ja pyörin taas tuolla vammaisilla nettideittisivuilla. Ensinnäkin, vaikka laitan selkeästi ikähaitarin näkyviin, nämä nuoret miehenalut tulevat aina kirjoittelemaan ihan pokkana, vaikka olisivat kolmekin vuotta alle minimi-ikävaatimuksen. No, melko kohteliaana henkilönä vastailen melkein kaikille suht ihmismäisille henkilöille, olkoonkin sitten liian nuoria. He menevät toki heti kaveritasolle, mutta sitähän en heti ilmoita.
Mutta harvemmin näiden kanssa pääsee EDES sille kaveritasolle, koska nämä nuoret miehenalut ovat poikkeuksetta niin saamarin lapsellisia että itkettää melkein. Ensinnäkin kirjoitustaito on suurimmalla osalla aivan perseestä, yhdys sanoja ei osata ja äksdeet lentelevät viestistä toiseen. Muutenkin kirjoitusasu on sanalla sanoen lapsellinen.
Lisäksi ei tarvitse sanoa kuin yksi "väärä" sana, niin nämä alkavat inistä kuin pienet hiiret ja estävät. No, ihan sama, ei kiinnostanut alunperinkään.
Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias.
En tiedä, miksi se ei mene kaaliin sitten millään.
Kommentit (49)
Huh. Kohta katkeaa suoni otsassa... Varokaa!
Vitustako te tiedätte, olenko minä itse jättäjä vai jätetty? :D:D Voin kertoa, että olen jättänyt AIKA monta miestä elämäni aikana, tai dumpannut ennen ekojakaan treffejä. Sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:49"]
MIEHELLÄ PITÄÄ OLLA NORMAALI ÄLY JA KIRJOITUSTAITOA.
[/quote]
Eli vaadit mieheltä enemmän, kuin sinulla on. Epärealistiset odotukset siis.
Vituttaa kirjoittaa tälle paskapalstalle, kun täällä on niin VITUN TYHMÄÄ PORUKKAA, ikinä ei vittu kysytä mitään vaan oletetaan asioita ja temmataan tuulesta jotain vitun paskaa joka ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Ottakaa asioista selvää ja KYSYKÄÄ älkääkä tulko minulle vinkumaan omista oletuksistanne. Minä en laita ikinä mitään kuvia itsestäni nettideittiprofiileihin joten kukaan, ei edes ne vitun amisPOJAT, ota minuun yhteyttä ulkonäköni takia. Huoh, he eivät tiedä miltä minä näytän, he tietävät ainoastaan olevansa liian nuoria minun makuuni, mutta eivät välitä siitä. Ja se vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:01"]
[/quote]
[/quote]
Minulla sattuu olemaan harvinaisen hyvä kirjoitustaito ja maalaisjärkeä, sori sinulle pelle. Minun ei ole tarvinnut käydä kouluja 20 vuotta oppiakseni kirjoittamaan, oppiakseni yhdyssanat yms.
Tiedoksenne muuten teille, jotka tykkäätte vittuilla minulle tietämättä mistään mitään: ihmisillä on erilaisia oppimistapoja, itse en opi lukemalla kirjasta, se on yhtä tyhjän kanssa minulle. Lisäksi ihmisillä voi olla elämässään monenlaisia ongelmia, jotka aiheuttavat koulunkäynnin hankaluutta, arvosanojen laskemista ja näin ollen eteenpäin pääseminen uuteen kouluun voi olla erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Se + se että kaikki eivät opi lukemalla = miksi vitussa kaikki hakisivat johonkin lukioon? Miksi pitäisi?? Jos tietää oman oppimistapansa ja se ei ole kirjoista pänttäys.
Ja monet kyllä haluavat opiskella, mutta eivät VOI, monista eri syistä. Ja nyt joku vinkuu seuraavaksi, että "itsehän juuri haukuit niitä amispoikia, vaikka et itsekään ole ylioppilas! xDxDxD"
Niin, minä sanoin, että he suuntautuvat aina niille perustylsille aloille eikä se herätä mitään mielenkiintoa minussa. Lisäksi he ovat minun makuuni liian nuoria + LAPSELLISIA. ei vittu kiinnosta.
Jos mies on oikean ikäinen, osaa kirjoittaa kunnolla ja on aikuismainen eikä pikkupoika, millään amistaustalla ei ole mitään väliä. Pääasia on että miehellä on JÄRKI PÄÄSSÄ JA TARPEEKSI IKÄÄ.
Nyt mua jo vähän pelottaa. Jos joku kuulee raivokasta näppäimistön takomista naapurista, niin soittakaa ambulanssi. Ap saattaa pyörtyä kiihdyksissään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:01"]
[/quote]
[/quote]
Minulla sattuu olemaan harvinaisen hyvä kirjoitustaito ja maalaisjärkeä, sori sinulle pelle. Minun ei ole tarvinnut käydä kouluja 20 vuotta oppiakseni kirjoittamaan, oppiakseni yhdyssanat yms.
Tiedoksenne muuten teille, jotka tykkäätte vittuilla minulle tietämättä mistään mitään: ihmisillä on erilaisia oppimistapoja, itse en opi lukemalla kirjasta, se on yhtä tyhjän kanssa minulle. Lisäksi ihmisillä voi olla elämässään monenlaisia ongelmia, jotka aiheuttavat koulunkäynnin hankaluutta, arvosanojen laskemista ja näin ollen eteenpäin pääseminen uuteen kouluun voi olla erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Se + se että kaikki eivät opi lukemalla = miksi vitussa kaikki hakisivat johonkin lukioon? Miksi pitäisi?? Jos tietää oman oppimistapansa ja se ei ole kirjoista pänttäys.
Ja monet kyllä haluavat opiskella, mutta eivät VOI, monista eri syistä. Ja nyt joku vinkuu seuraavaksi, että "itsehän juuri haukuit niitä amispoikia, vaikka et itsekään ole ylioppilas! xDxDxD"
Niin, minä sanoin, että he suuntautuvat aina niille perustylsille aloille eikä se herätä mitään mielenkiintoa minussa. Lisäksi he ovat minun makuuni liian nuoria + LAPSELLISIA. ei vittu kiinnosta.
Jos mies on oikean ikäinen, osaa kirjoittaa kunnolla ja on aikuismainen eikä pikkupoika, millään amistaustalla ei ole mitään väliä. Pääasia on että miehellä on JÄRKI PÄÄSSÄ JA TARPEEKSI IKÄÄ.
[/quote]
Sen verran kuitenkin vaadin, että peruskoulun jälkeen on käyty jotain kouluja. Peruskoulu on aivan liian alhainen koulutustaso, amis on ok, mikäli ihmisellä on järkeä päässä ilman koulussa istumistakin. Jos on taas taipuvainen olemaan helvetin tyhmä eikä esim. ota itse selvää asioista, googleta ja lue faktatietoja, niin se ylempi koulutus voi olla ihan suotavaa. Itse kun olen utelias ihminen, niin googletan itselleni oudot sanat heti kun kuulen ne, luen uutisia, kuuntelen vieraskielistä musiikkia jne.
Sivistän itse itseäni ja opin näin hyvin. En jaksaisi katsella miestä, jota ei kiinnosta olla oman itsensä opettaja. Mutta se meni nyt ihan sivuraiteille. Pääasia oli se, että ne liian nuoret miehenalut voisivat tajuta, etten etsi heitä joten minulle ei tarvitsisi myöskään kirjoitella.
Lisäksi arvostan kyllä sitä, että aikuiset ihmiset käyvät vaikka pari tuntia iltaisin istumassa koulunpenkillä hankkimassa vähän lisäsivistystä, vaikka työkseen tekisivätkin jotain duunarihommaa. Itse aion varmasti palata takaisin koulunpenkille hankkimaan vähän lisätietoja sitten, kun olen hoitanut tämän nykyisen valmistumiseni pois alta ja ollut hetken aikaa työelämässä. Mutta se meni taas ohi aiheen. Ihmettelen vain, että miksi 24-vuotias luulee kelpaavansa ihmiselle, jonka minimi-ikävaatimus on vaikkapa 28 vuotta?
Se kertoo tyhmyydestä. En ole tavannut yhtäkään nuorta miehenalkua, jonka kanssa voisi tulla toimeen ja keskustella fiksusti.
Enkä muutenkaan ole kiinnostunut nuorista. Sellainen minä vain olen, eikä siinä ole mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:26"]
Mitä järkeä siis vaatia korkeakoulututkintoa mieheltään, jos ei itse ole edes sitä yleissivistävää koulutusta hankkinut.
[/quote]
Yllättävän moni nainen edellyttää mieheltä korkeakoulututkintoa, vaikka itsellään sellaista ei ole. Samoin moni nainen pyrkii saamaan rikkaan miehen, vaikka itse olisi juuri ja juuri keskituloinen. Ihmettelempä vain, eikö kannattaisi hankkia noita ominaisuuksia ennemmin itselleen kuin miehelleen...
[/quote]
MINÄ EN OLE VITTU VAATINUT MITÄÄN SAATANAN KORKEAKOULUTUTKINTOA KENELTÄKÄÄN :D:D MINÄ VAADIN KIRJOITUSTAITOA JA KYPSYYTTÄ MIEHELTÄ, NIMENOMAAN MIEHELTÄ. MINUA EI KIINNOSTA NE 24-VUOTIAAT AMISPOJAT, JOTKA SUUNTAUTUVAT AINA VAAN JOHONKIN VITUN AUTONASENNUSHOMMIIN TAI SÄHKÖHOMMIIN. SE ON NIIN TYLSÄÄ EIKÄ KIINNOSTA MINUA.