Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille

Vierailija
29.10.2021 |

Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki on niin outoa nykyää.. että sinkkuna vaan saa olla eikä ees halua.. kaipaa yhteisiä juttuja ja läheisyyttä.. mutta ei naiset halua ikinä treffeille.

Vierailija
182/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tavata naisia ja paljo mun tyylisiä naisia on mitkä on makuun kauniita ja seksikkäitä. Tässä meinaa kohta tulla hulluksi kun on aina aina yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.

Ei toivoa?

Löytyykö omat hampaat?

Vierailija
184/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää jos kerta minä en kelpaa tällä naamalla ja pituudella työllä sun muilla asioilla niin sitte naiset on todella todella nirsoja.

Vierailija
185/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis?

Vierailija
186/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.

Ei toivoa?

Löytyykö omat hampaat?

Kyllä ja hyvät on.

Vierailija
187/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole rahaa kun oot töissä?

Koska on auto ja menee vuokraan ja pankkilainaa ja luotolle rahat

Kaikki muutkin maksavat autoilusta, asumisesta ja makselevat mahdollisia lainojaan pois eli ei nyt käy tekosyyksi katkeroitua ja väittää ettei naiset sen takia sinusta kiinnostu. Vaikuttaa myös että katselet ja kiinnostut kuitenkin itsellesi liian tasokkaita (liian kauniita) naisia. Ei voi olettaa, että jos itse on tavallisen näköinen, että saisi jonkun sporttisen kaunottaren. Tähän tietysti miehet itkee, että kun ei vaan kiinnostu itse rumista naisista mutta unohtavat että yhdelläkään naisella ei ole velvollisuutta yhtään miestän kohtaan kiinnostua heistä. Ja miksi tämä sitten toimisi toiseen suuntaan eli jos sinä et kiinnostu rumasta naisesta niin miksi sen kauniin naisen pitäisi kiinnostua kuitenkin rumasta miehestä? 

Kuka on sanonut että olen tavallisen näköinen ja ruma? En kyllä ole. naiset on sanonu sä olet pitkä ja ihan komea mies.. miksi ihmees mun pitäs tyytyä mihin vaan. jos naisetki on nirsoja ja kelpaa vain komea top 10 mies?

Miehet luulee lähes poikkeuksetta aina liikoja omasta ulkonäöstään ja uskovat aina jos joku yksi nainen kiltteyksissään kehuu heitä.

Naisetko on sitte kaikki kauniita missejä? Voin näyttää kuvani ja varmasti olen suht komea.

No näytä. Linkkaa vaikka Facebook sivusi tai missä oletkin. Mainehan sulla on mennyt jo, että ei haittaa vaikka nimi näkyy.

Vierailija
188/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näytin jo kuvaani ruma en ole ja ihmettelen miksei naiset kiinnostu.

Vierailija
189/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla kaikki.. mulla on asiat silti hyvin. työpaikka ja auto ja hieno asunto ja olen pitkä ja komea.. yksin olen elämäni asia käyty loppuun, piste.

Vierailija
190/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahdon ponin. Mutta äite ei suostu ostaan. Itken itseni uneen!!!!!!

Vierailija
191/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen treffikumppanini oli tällainen ikuinen seurustelematon mies. Ensinnäkin seurustelu oli sille joku onni ja autuus jota se himoitsi koko ajan. Sen elämän missio oli parisuhde. Sen lisäksi se oli saatanan kateellinen kun itsellä oli pitkä parisuhde takana ja muutenkin kysyntää ja itse viihdyn sinkkuna, vaikka toki kyllähän sitä voisi kumppanin ottaa, mikäli sopiva tulisi vastaan.

Tämän lisäksi mies tenttasi kaikki keitä olen ikinä elämäni aikana tavannut, hakeeko miehet mua tanssimaan, missä kaikkialla deittisovelluksissa olen ollut..

Mies ei ollut ulkoisesti mikään komistus, mutta ulkonäköön se juttu ei kaatunut missään nimessä. Se kaatui miehen uskomattomaan epävarmuuteen, mustasukkaisuuteen sekä siihen iänikuiseen valitukseen kuinka miesten on vaikea löytää nainen. Katso mies, katso sinä juuri peiliin. Vika on siinä. Kasvata itsetunto!

Vierailija
192/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.

Miksi et hakeudu johonkin kaltaisillesi tarkoitettuun toimintaan? Sellaisessa voisit saada uusia ystäviä ja ehkä jopa tavata jonkun mukavan heikkolahjaisen naisenkin. Etkös sinä kertonut olevasi heikkolahjainen itse?

No olen melko normaali. Olen unohtanut ja en halua käydä semmosissa koska en ole niin vajaa... en tiedä mistä löytää naisen

Ystäviä ja kaltaisesi naisen voisit tavata juuri sellaisessa paikassa, jossa heikkolahjaisia pyörii. Mutta jos ei kiinnosta niin itsepä valintasi teet. Mua vaan ihmetyttää, että mikä estää kokeilemasta? Olisi sitten sekin kortti kokeiltu.

Vierailija
193/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs etsiä? Töissä on normaaleita ihmisiä ja käyn semmosessa työssä.. En ole edes kovin heikkolahjainen. Mähän en pärjäisi sit palkkatöissä?

Vierailija
194/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hakeudu johonkin kaltaisillesi tarkoitettuun toimintaan? Sellaisessa voisit saada uusia ystäviä ja ehkä jopa tavata jonkun mukavan heikkolahjaisen naisenkin. Etkös sinä kertonut olevasi heikkolahjainen itse?

No olen melko normaali. Olen unohtanut ja en halua käydä semmosissa koska en ole niin vajaa... en tiedä mistä löytää naisen

Ystäviä ja kaltaisesi naisen voisit tavata juuri sellaisessa paikassa, jossa heikkolahjaisia pyörii. Mutta jos ei kiinnosta niin itsepä valintasi teet. Mua vaan ihmetyttää, että mikä estää kokeilemasta? Olisi sitten sekin kortti kokeiltu.

Mä käyn kahviloissa keskustassa sun muualla monet on korkeasti koulutettuja naisia ei niitä kiinnosta.. Aika harva nainen on heikkolahjainen tai sillä on oppimisvaikeuksia ja sil ei oo kavereita.

Vierailija
195/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei mitää saumaa koskaa.. asun niin väärässä paikassa että naiset on koulutettuja ura naisia missejä tai kauniita ja hyvätuloisia.. en voi muuttaa ku mulla on hieno asunto täälä ja vakituinen työ.

Vierailija
196/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mieski pitäs olla koulutettu uramies.. puku päällä. rahaa tuhansia euroja.. 20 tonnin mersu.. no ei vain ole kun ei pysty ottamaa velkaa ja elää tollee.. ne naiset ei ymmärrä.

Vierailija
197/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomi24.fi/profiili/Andee34

Onko tämä ap?? Siis mies, joka näyttää n. 40-45-vuotiaalta, mutta nimimerkistä päätellen on 34-vuotias?? Eikä tuo mies kyllä komea ole. Ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen mies, mutta ei todellakaan komea.

Vierailija
198/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo halua itsensä kaltaista naista, vaikka niin väittää. On monta kertaa lipsauttanut ja joskus suoraan myöntänytkin, että hän haluaa nimenomaan normaalin naisen. Sen näkee tuosta haluttomuudesta olla kaltaistensa kanssa tekemisissä.

Vierailija
199/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kahviloissa keskustassa sun muualla monet on korkeasti koulutettuja naisia ei niitä kiinnosta.. Aika harva nainen on heikkolahjainen tai sillä on oppimisvaikeuksia ja sil ei oo kavereita.

Ja kun ei kerran keskustan korkeakoulutetut naiset kiinnostu, niin ehkä niihin harvoihin heikkolahjaisiin naisiin voisi törmätä jossain heikkolahjaisille tarkoitetussa toiminnassa? Mutta kun sua ei kerran kiinnosta edes kokeilla, niin omapa on asiasi. Valittaminen on sitten vaan aika tyhmää.

Vierailija
200/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitäkin naisia on paljon. Naiset peittelee ongelmiaan hyvin, sen takia tytöillä ja naisilla ei esimerkiksi autismia usein diagnosoida kuin vasta vanhemmalla iällä.