Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille

Vierailija
29.10.2021 |

Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittäny nousta tästä kuopasta... mutta ei se auta mitää koska lihava yksinkertainen kaveriton tylsä mies ei kelpaa naisille.. Pitäs vissiin juoda alkoholiaki mut ei kiinnosta. enkä polta

Mihin se sun yksi kaveri ja kuntosaliharrastus katosi? Oliko ne keksittyjä juttuja?

No ala juomaan ja mene baariin.

Vierailija
142/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon erilainen en käy kuntouttavassa.. ja mulla on valtion työ ja teen yövuoroa ja tienaan hyvin. Ihmettelen vaa miksei naiset mussa nää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittäny nousta tästä kuopasta... mutta ei se auta mitää koska lihava yksinkertainen kaveriton tylsä mies ei kelpaa naisille.. Pitäs vissiin juoda alkoholiaki mut ei kiinnosta. enkä polta

Mihin se sun yksi kaveri ja kuntosaliharrastus katosi? Oliko ne keksittyjä juttuja?

Miks mun pitäs juoda ja mennä baariin? Ei mua kiinnosta ne jutut enää. Ei naiset halua miestä joka juo? Käyn kyllä kuntosalilla.. meen tänäänkin.

Vierailija
144/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asioiden eteen jotain että saisin naisen mtuta en tiedä mitä.. kun ei ne halua jutella ja tavata.. oon kaikkeni jo tehnyt.. ostanu vaatteita.. kuntoilen lenkkeilen käyn salilla.. käyn töissä.. en juo alkoholia.. eikö teille naisille mikää riitä???????????????

Vierailija
145/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kelvata naisille vaan yhdelle naiselle.

Sen kun oivaltaa, niin jo helpottaa.

Vierailija
146/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mua ei pitäs olla olemassa... kohta en osaa ees seksiä harrastaan kun ei mitää yhden illan juttuja ja mitään ei ole ja naista ei saa enää.

Vierailija
147/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en kelpaa kellekkään.. Se on jo nähty.. 0 naista on halunnu vuosien mittaan tutustua muhun.. Olen itse noin 10 naisista kiinnostunut.

Vierailija
148/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää yrittää ku ei mikää tuota tulosta. parempi vain elää yksin ja urheilla ja käydä töissä... mitää muuta ei ole.. ja muut seurustelee onnea onnea onnea heille

Vierailija
149/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omasta mielestä ei oo paljoo ylipainoo.. Olen komea mies.. mutta naiset on sokeita ku ei tajua mitää.. vakityöki on ja kaikki kunnossa.. en vain ymmärrä

Vierailija
150/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perse kelpaa niin voin olla poikaystäväsi.

Vierailija
151/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et nykyää olis jonkinlaista säpinää vientiä mutta en jaksa asentaa tinderiä ja ei ihan mun juttu ja baaritkaa ei nyt huvita.. ei mistää löydä naista

Vierailija
152/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai laihduttaa kun ei kerta ylipainonen mies kelpaa.

Vierailija
153/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja komea luulis että naiset kiinnostuis.. en mä vaa tajua.

Vierailija
154/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mun pitäs juoda ja mennä baariin? Ei mua kiinnosta ne jutut enää. Ei naiset halua miestä joka juo? Käyn kyllä kuntosalilla.. meen tänäänkin.

Ne naiset jotka juopottelee, voisi kiinnostua jopa sinustakin. Sähän itse olet sanonut, että silloin kun joit vielä etkä käynyt töissä niin naisia riitti.

Yrität nykyään liian tasokkaita naisia, niillä on paljon muitakin ottajia. Ei tarvitse tyytyä tuollaiseen vähälahjaiseen tyyppiin. Ei se pelkkä työssäkäynti ja juomattomuus niille riitä.

Vierailija
155/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset jotka juopottelee, voisi kiinnostua jopa sinustakin. Sähän itse olet sanonut, että silloin kun joit vielä etkä käynyt töissä niin naisia riitti.

Yrität nykyään liian tasokkaita naisia, niillä on paljon muitakin ottajia. Ei tarvitse tyytyä tuollaiseen vähälahjaiseen tyyppiin. Ei se pelkkä työssäkäynti ja juomattomuus niille riitä.

Jep. sillon kävin semmosissa tavallisissa yökerhoissa missä on vähä pullukoita ja normi naisia ne kiinnostu musta ja pääsin yöksi ja oli juttua.. Mutta nyt en käy niissä ja sillon olin työtön.. outoa.. nyt on työpaikka en juo ja ei mistää saa naista. No niin yritän. Mutta mistä löydän normaaleja naisia ei liian tasokkaita kauniita?

Vierailija
156/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naiset ajattelee että mussa on jotain vikaa nykyään.

Ja omasta mielestäsi sussa ei ole mitään vikoja?

Vierailija
157/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mä en ole nirso, jos mulle kelpaa tavallinen pullukka?

Vierailija
158/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naiset ajattelee että mussa on jotain vikaa nykyään.

Ja omasta mielestäsi sussa ei ole mitään vikoja?

On mussa.. en ole normaali. mä saanu potkuja töistä ja ollut emu koulussa. Sille en voi mitää et synnyin yksinkertaiseksi ja mussa on muita vikoja.jotenki en vaa voi noille asioille mitään.. mäki kaipaan omaa tyttöystävää ja haluaisin asua naisenkaa yhdessä.. kumma etten kelpaa

Vierailija
159/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee nykyää niin paljo erilaisia pariskuntia ja ovat lihavia.. ja miksi mun pitäs laihduttaa.. en ymmärrä.. sitten miehiä jotka naurattaa naisia hyppää baareissa.. ite oon ujo ja hiljanen vähän.. en uskalla kauniita naisia lähestyä... millanen tässä mitäs olla mä en ymmärrä.. likaiset miehetki jotkut seurustelee.. itse pukeudun hienosti ja en kelpaa

Vierailija
160/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku nainen sinut poikaystäväkseen, mutta et kelpuuta häntä?