Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
Pitäs varmaa keskittyä muihin asioihin mut vaikeeta on kun naisia paljo kattelen ja tekis mieli omaa naista. Niin paljo kauniita naisia jokapaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin niin kovaa omaa tyttöystävää jos tässä iässä. En vain tiedä mistä löytää ja mitä pitäs tehdä.. Ilmeisesti tukka kuntoo ja laihduttaa ei auta.
Pää kuntoon ensin.
Se nyt ei ole koskaa ollut kunnossa Olen heikkolahjainen.. mutta melko normaali. Mutta nuorempana silti sain naisia.
Ilmeisesti naiset ajattelee että mussa on jotain vikaa nykyään.
Ilmeisesti olen vain rupsahtanut ja iso kaljamaha.. lisäks tylsä.. en harrasta mitään.. naisten silmis kaippa ihan 0. pitäs hypätä baareissa olla jotenki paha poika tai erilainen.. no enpäs halua juoda alkoholia ja käydä baareissa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.
Etsi kaltaisesi nainen, joka on sinkku. Eli: 37 vuotias ( noin), mt ongelmainen, syrjäytynyt, työssä käyvä, ylipainoinen, velkaongelmainen, jolla on elämänhallintaongelmia, matalasti koulutettu, yksinäinen, ylipainoinen, huonot hiukset.
Turha haikailla itseäsi huimattavasti tasokkaampaa naista.Pelklä oullukka nainen ei tee naisesta sinun tasoistasi.
Jos kerta nuorempana sain naisia. Niin selkeesti olen rupsahtanut vain ja ikä tekee myös sen ja naiset on tullut nirsoimmaksi täälä eteläs vasta nirsoja naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.
Etsi kaltaisesi nainen, joka on sinkku. Eli: 37 vuotias ( noin), mt ongelmainen, syrjäytynyt, työssä käyvä, ylipainoinen, velkaongelmainen, jolla on elämänhallintaongelmia, matalasti koulutettu, yksinäinen, ylipainoinen, huonot hiukset.
Turha haikailla itseäsi huimattavasti tasokkaampaa naista.Pelklä oullukka nainen ei tee naisesta sinun tasoistasi.
Sanotaa nyt vielä kerran olen laskenut rimaa.. mä en ole kuitenkaa työtön ja alkoholisti. Mutta en löydä mistää semmoista naista.. etelässä monilla naisilla tärkeetä käydä korkea koulu ja olen ihan eri tasolla niiden kanssa.. monilla on kavereita ja minulla ei ole.. tuntuu että elän niin erilaista elämää
Mua ei haittaa jos nainen on ylipainonen mutta pidän ulkonäöstä ja oman tyylinen. Mutta oman tyylinen yksinäinen syrjäytynyt kaveriton matalasti koulutettuja naisia ei löydy Vantaa Espoo Hki.
Oon yrittäny nousta tästä kuopasta... mutta ei se auta mitää koska lihava yksinkertainen kaveriton tylsä mies ei kelpaa naisille.. Pitäs vissiin juoda alkoholiaki mut ei kiinnosta. enkä polta
Emmä tiedä millanen pitäs olla että nainen kiinnostuu haluaa tavata ja treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin niin kovaa omaa tyttöystävää jos tässä iässä. En vain tiedä mistä löytää ja mitä pitäs tehdä.. Ilmeisesti tukka kuntoo ja laihduttaa ei auta.
Pää kuntoon ensin.
Se nyt ei ole koskaa ollut kunnossa Olen heikkolahjainen.. mutta melko normaali. Mutta nuorempana silti sain naisia.
Sulla ei ole koskaan ollut pää kunnossa ja sitten haukut naisia nirsoiksi? Ei meillä naisillakaan mt-ongelmat ole mitään plussaa pariutumismarkkinoilla.
Ihme, että sulla on ollut ylipäätään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää kuntoon ensin.
Sulla ei ole koskaan ollut pää kunnossa ja sitten haukut naisia nirsoiksi? Ei meillä naisillakaan mt-ongelmat ole mitään plussaa pariutumismarkkinoilla.
Ihme, että sulla on ollut ylipäätään naisia.
On ollut hyvin paljonkin naisia nuorempana. En tiedä miksi.. jännä juttu olen miettinyt miksi eivät enää kiinnostu ja halua tavata?
Kyllä sanon suoraa monet on nirsoja.. Minä olen pitkä ja mun ulkonäös ei ole vikaa olen ahkera käyn töissä.. ennen en käynyt.. naisille ei vain riitä mikään.. ihmettelen sit kun toiset miehet pariutuu.. ei ne kovin hääppösiä ees ole naamasta ja ovat mua isompia jotkut.
En vain ymmärrä miksei naiset vois laskee rimaa.. Minä olen jo laskenut rimaa.. silti yksin ei ole mietää vientiä ei kukaa halua jutella tavata.. olen kuin ilmaa keskustassa ja naiset ei kato ees päälle kauniit.
Mä en ymmärrä en niinku tuskin koskaan. Miksi en kelpaa.. vaikka on paljon hyviä asioita. Olisko jotain naista lähtemää treffeille ja halukas tutustuun? EIkö mua ole olemassa. Niinku mä en tajua.. käyn töissä urheilen en juo.. en polta.. en käytä huumeita.. mitä te naiset meinaatte?
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
Miksi ei ole rahaa vaikka on töitä? Elämänhallinnan ongelmia? Mulla on rahaa vaikka ei ole töitä 😂
Mikset laihduta ja mene vaikka salille?
Sieltä voi löytyä kavereita.
Yksinkertaisuus onkin sitten pahempi juttu. Kehitä itseäsi tai hanki yksinkertainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos nainen on ylipainonen mutta pidän ulkonäöstä ja oman tyylinen. Mutta oman tyylinen yksinäinen syrjäytynyt kaveriton matalasti koulutettuja naisia ei löydy Vantaa Espoo Hki.
Luulisi että noinkin isoissa kaupungeissa on nimenomaan monenkirjavaa sakkia, myös niitä pudokkaita. Heille varmaan on omanlaistaan päivätoimintaa, kuntouttavaa tai jotain matalapalkkaisia duuneja.
Yksinäiset kaverittomat naiset ovat arkoja ja omissa oloissaan, et sä heitä löydä.
Niiden on parempikin pysyä piilossa sun kaltaisilta miehiltä. Sulle sopisi paremmin joku kunnon Justiina, joka pitäisi sulle kuria eikä kuuntele mitään märmätystä. Sellainen tanakka emäntätyyppi. Luulisi jostain baarista löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
Miksi ei ole rahaa vaikka on töitä? Elämänhallinnan ongelmia? Mulla on rahaa vaikka ei ole töitä 😂
Mikset laihduta ja mene vaikka salille?
Sieltä voi löytyä kavereita.Yksinkertaisuus onkin sitten pahempi juttu. Kehitä itseäsi tai hanki yksinkertainen nainen.
Koska vuokraan menee rahaa ja on iso veroprosentti täl hetkel ja lyhennän myös lisäksi lainaa.. ei paljo jää rahaa. Miksi pitäs laihduttaa? Pieni maha on ja ei sen pitäs olla este.. monet lihavat on parisuhteissa? No en löydä yksinkertaista naista.. melko normaali olen mut ihmiset ei sitä ymmärrä.
Pää kuntoon ensin.