Putin soitti, iskin luurin korvaan!
Miten joillakin on pokkaa? Putin soitti aamulla ja kysyi muuttoapua. Hänen paras ystävänsä Sergei muuttaa Moskovasta Pietariin ja minun olisi pitänyt mennä auttamaan. Eihän siinä mitään, mutta viime kesänä minä soitin Putinille ja pyysin muuttoapua, niin hän sanoi ettei pääse, koska on menossa päivälliselle Medvedevin kanssa. Tiedän että se oli pelkkä tekosyy. Maksoin tänään potut pottuina, nauroin räkäisesti tänään puhelimeen ja iskin luurin korvaan! Poistin Putinin jopa Facebookista.
Kommentit (64)
Minulle Putin laittoi joulun alla viestiä, pyysi Yön keikalle kanssaan. En todellakaan lähde hänen kanssaan Yön keikalle enää ikinä! Viimeksi kun olimme Yön keikalla, villiintyi niin että nousi pöydälle tanssimaan, häpesin silmät päästäni! Korkeintaan Tommi Läntisen keikalle voin lähteä, siellä tuskin riehaantuu niin. Jos lupaa ettei ota viittä enempää. Piste.
Niin ja uhkasi ostaa koko Yö-yhtyeen jos ei pääse keikalle!
Ihana kuulla etten ole Putinin ainoa uhri. Olin auttamassa viime muutossa, ja kovasti lupaili bensakuluja maksella tilille jälkikäteen. Pari kertaa on soittanut omia murheitaan kertoen, ja aina kun olen yrittänyt vähän vihjata velasta, niin on loukkaantuen itkenyt, kuinka julma olen, kun viitsin raha-asioista puhua, kun pitäisi kuunteluapuna olla. Se ei mitään halpaa lystiä ole, kun lähtee omalla autolla venäjälle asti roudaamaan tavaroita, ja vielä ajaa 5 kertaa moskova-pietari väliä!
Varmaan pitää hiljentää koko puhelin kun seuraavan kerran koittaa soittaa.
Onko teillä mammat mitään vinkkiä, miten saisin velkani perittyä?