Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putin soitti, iskin luurin korvaan!

Vierailija
06.01.2015 |

Miten joillakin on pokkaa? Putin soitti aamulla ja kysyi muuttoapua. Hänen paras ystävänsä Sergei muuttaa Moskovasta Pietariin ja minun olisi pitänyt mennä auttamaan. Eihän siinä mitään, mutta viime kesänä minä soitin Putinille ja pyysin muuttoapua, niin hän sanoi ettei pääse, koska on menossa päivälliselle Medvedevin kanssa. Tiedän että se oli pelkkä tekosyy. Maksoin tänään potut pottuina, nauroin räkäisesti tänään puhelimeen ja iskin luurin korvaan! Poistin Putinin jopa Facebookista.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesuksen kevät, siis mitä se Dimi taas kuvittelee? Hän kertoi minulle juuri eilen haltioissaan, että olen AINOA NAINEN jolle hän soittelee! Nyt pistää kyllä vihaksi. WhatsAppissa lähetin hänelle ääniviestin tänään kello 13:48, saas nähdä uskaltaako se himPUTIN Vladimir enää vastata!!! Kappas keppana, viesti on nähty ja kuunneltu ja viimeksi paikalla 7 minuuttia sitten... Onko se perkele väittänyt teilletkin, että olette sen ainoa ihastuksen kohde? Voi jumpe oikeesti. Pakko perustaa jonkin sortin mafia sitä vastaan.

Vierailija
22/64 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:12"]

Voi jeesuksen kevät, siis mitä se Dimi taas kuvittelee? Hän kertoi minulle juuri eilen haltioissaan, että olen AINOA NAINEN jolle hän soittelee! Nyt pistää kyllä vihaksi. WhatsAppissa lähetin hänelle ääniviestin tänään kello 13:48, saas nähdä uskaltaako se himPUTIN Vladimir enää vastata!!! Kappas keppana, viesti on nähty ja kuunneltu ja viimeksi paikalla 7 minuuttia sitten... Onko se perkele väittänyt teilletkin, että olette sen ainoa ihastuksen kohde? Voi jumpe oikeesti. Pakko perustaa jonkin sortin mafia sitä vastaan.

[/quote]

http://www.themost10.com/wp-content/uploads/2012/03/Vladimir-Putin.jpg?14e474

Mjїтёи нjёlvётї$$a pjää$єи тjä₴тä av-мjaммa₴тa ёґjоои, єїj jнєткёи ґaцнaa $нaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tohtisi lyödä luuria korvaan, jos itse Putin soittaisi minulle. Kuuntelisin sen huohotusta vaikka tunti tolkulla.

Vierailija
24/64 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:58"]

Minä en tohtisi lyödä luuria korvaan, jos itse Putin soittaisi minulle. Kuuntelisin sen huohotusta vaikka tunti tolkulla.

[/quote]

Meidän rekku vois tulla välillä sua tuuraamaan ja läähättämään luuriin jos sun pitäis käydä jääkaapilla

Vierailija
25/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, se on soittanu mullekin. Just tein findin kun aamulla joku vieras numero oli soittanut. Luulin lehtikauppiaaksi, mutta Putinhan se.

Vierailija
26/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sälli! Mulle pirautti, että omistaa jonkun rantatontin ahvenanmaalla, kysyi pokkana muuttoapua, haluais kuulemma siirtää tontin lännenmäksi?! Kysyin, että mitä helvataa? Sanoi, että oli käynyt sukellusveneen kanssa pähkäilemässä tukholman saaristossa.Vähän loukkaannuin,koska mitä vikaa ahvenanmaassa on? Miten sillä riittää aikaa joka paikkaan reissata, kun juuri oli jonkun niemen hankkinut mustaltamereltä.
Facesta poistin, nyt kuitenkin ask.fm kyselee taas jotain uutta tonttia. Alkaa kohta närästämään koko jäbä.

Vierailija
27/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun se soittelee, ja aina jotain vailla. Multa kysyi, et voisinko leipoo pavlovan valion tuooteilla. Laktoosittomana. Ja pitäs rajalle ajaa ja viedä. Vissiin jotain tuontirajoituksia se kiertää. Ei jaksa!!!!

Vierailija
28/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti mullekin ja pyysi Kouvolan.

Sanoin heti että senkus otat, eikä tarvi palauttaa.

Vierailija
30/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti syyskuussa ja käski ostamaa valion putin juustoa

Vierailija
31/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD minulle viime viikolla ja käski ostamaan hänen hyvin palvelleen Lada Samaransa

Vierailija
32/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei Putin muuten enää soittele! Kerran autoin Putinia muuttamaan sotatukikohtaansa Pietarista Moskovaan, kun vanhingossa painoin jotain nappia ja Moskovassa tapahtui pieni räjähdys. Yritin kyllä soittaa takaisin, ja olen vielä kysellytkin jos apua tarvitsee mutta jostain syystä Putin ei vastaa puheluihini. :-(

Vierailija
33/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Ja mulle kim jong ung pirautti

Vierailija
36/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se paska sanoi, ettei kerkeä puhua tällä viikolla!

Vierailija
37/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:18"]

Miten joillakin on pokkaa? Putin soitti aamulla ja kysyi muuttoapua. Hänen paras ystävänsä Sergei muuttaa Moskovasta Pietariin ja minun olisi pitänyt mennä auttamaan. Eihän siinä mitään, mutta viime kesänä minä soitin Putinille ja pyysin muuttoapua, niin hän sanoi ettei pääse, koska on menossa päivälliselle Medvedevin kanssa. Tiedän että se oli pelkkä tekosyy. Maksoin tänään potut pottuina, nauroin räkäisesti tänään puhelimeen ja iskin luurin korvaan! Poistin Putinin jopa Facebookista.

[/quote]

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02158/putin-crying_2158277b.jpg

Vierailija
38/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se soitti perinteisen huohotuspuhelun. Löin kans luurin korvaan, en jaksa sitä että joku huohottaa venäläisittäin. Saatoin haistaa hapankaalin.

Vierailija
39/64 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:23"]

Mulle se soitti perinteisen huohotuspuhelun. Löin kans luurin korvaan, en jaksa sitä että joku huohottaa venäläisittäin. Saatoin haistaa hapankaalin.

[/quote]

http://www.nastyhobbit.org/data/media/13/putin-wink.jpg