Miksi naiset luulevat voivansa
saada revityn äijän jos eivät itse käy salilla? Me salijäbät tykätään vain fitnessmimmeistä. Teidän tasonne on meille liian alhainen.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:23"]
Koska olen aina saanut kenet haluan..? Vaikken ole mikään fitnesspimu, mutta kyllä kivat rinnat ja nätti naama vie aika pitkälle ;)
[/quote]
Niin kotikulman karaokebaarissa varmaan saatkin... AP
En ole pikkutyttö vaan olen mies. Anoreksiasta en tiedä, en välitä ruuasta juon vain kahvia.
Mä oon 25 ja painan 14kg. kauhulla ootan taas syysmyrskyjä. Viimeksi tuuli vei ja heräsin tallinnassa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:33"]
Miksi ihmeessä kirjottelet täällä mammoille, sinä jumalainen, akateeminen lihaskimppu? Mene harrastamaan seksiä ja sen jälkeen älykkäitä keskusteluja niiden tarakkapyllyisten, fiksujen salikissojen kanssa! Toivoo: Lattapylly
[/quote]
Seksi käy kuule aika tylsäksi jos sitä harrastaa koko ajan kenen tahansa kanssa. AP
Hahaha.. Olen fitnesspimu.. Voin sanoa että pinnalliset ja itseensä täynnä olevat miehet eivät ole koskaan kiinnostanutkaan. Hyi.
Olen hyväkroppainen nainen. Miksi lihavat miehet lähestyvät minua? ps. en kylläkään edes huolisi mitään bodaria, kovaa kroppaa ei oo kiva halailla :D
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:40"]
Hahaha.. Olen fitnesspimu.. Voin sanoa että pinnalliset ja itseensä täynnä olevat miehet eivät ole koskaan kiinnostanutkaan. Hyi.
[/quote]
Kiinnostaneetkaan. Äidinkieli babe, do you speak it? AP
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:40"]
Olen hyväkroppainen nainen. Miksi lihavat miehet lähestyvät minua? ps. en kylläkään edes huolisi mitään bodaria, kovaa kroppaa ei oo kiva halailla :D
[/quote]
Näytät liian kiltiltä. En minäkään katso rumia ihmisiä silmiin. Tai jos katson se on ruma mies, jonka haluan tietävän paikkansa. AP
Mä tunnen yhden aivan samanlaisen pullistelijan. Tarkoittaako tuo AP alkuperäinen vai onko tässä tapauksessa nimikirjaimet?
Kuka haluaa jonkun itseään täynnä olevan salijäbän :D Kyykätkää vaan keskenänne, itse arvostan muita asioita. Sitä paitsi harva niistä basic ämmistä sua edes haluais, luulet vaan kun olet niin itseäsi täynnä. Ei naiset heti kostu jos näkevät lihaksikkaan miehen alasti. Naiset kostuu jos pitävät jostakin ihmisestä muutenkin ja voin sanoa juttujesi perusteella että minulta ei ainakaan irtoaisi sinulle.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:21"]
Haha, painan 43kg. Sä olet ällöttävä joka suuntaan tursuileva lumppukasa!
[/quote]
Taidat olla anorektikko. Joka tapauksessa sanoinhan jo, etten halua kuin fitnessmimmejä. Sinä vaikutat pikkutytöltä. Niin ja en tutise, painan 82kg ja olen 185cm. AP