Miksi naiset luulevat voivansa
saada revityn äijän jos eivät itse käy salilla? Me salijäbät tykätään vain fitnessmimmeistä. Teidän tasonne on meille liian alhainen.
Kommentit (53)
Kukaan ei halua kuvottavaa lumppukättä. Lumppumaha yäk! Miehen pitää näyttää ihmiseltä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:15"]
Kukaan ei halua kuvottavaa lumppukättä. Lumppumaha yäk! Miehen pitää näyttää ihmiseltä.
[/quote]
Taidat vain olla itse muodoton ihrakasa. Et ole tehnyt yhtäkään kyykkyä elämässäsi ja perseesi näyttää pannukakulta. AP
Mä diggaan enemmän fiksuista miehistä, jotka on esim. raksalla hankkineet kunnon lihakset, eikä millään hormooneilla ja saleilla. Näyttävät ilmapalloilta ja kuvottavilta ja lisäksi pää sekaisin hormooneista=aggressiivisia + huonoitsetuntoisia.
Enkä tiedä ketään hyvin koulutettua, joka kävisi salilla pullistelemassa - portsareita lähinnä vaan:D
Haha, painan 43kg. Sä olet ällöttävä joka suuntaan tursuileva lumppukasa!
Sama juttu miesten kanssa. Luulevatko ne saavansa isotissisen muijan, jos kasvattaa ensin itselleen tissit?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:20"]
Mä diggaan enemmän fiksuista miehistä, jotka on esim. raksalla hankkineet kunnon lihakset, eikä millään hormooneilla ja saleilla. Näyttävät ilmapalloilta ja kuvottavilta ja lisäksi pää sekaisin hormooneista=aggressiivisia + huonoitsetuntoisia.
Enkä tiedä ketään hyvin koulutettua, joka kävisi salilla pullistelemassa - portsareita lähinnä vaan:D
[/quote]
Missä ihmeen piireissä oikein liikut? Minun ikäiseni ja samoilla kursseilla käyvät jätkät harrastavat melkein kaikki salia. AP
Koska olen aina saanut kenet haluan..? Vaikken ole mikään fitnesspimu, mutta kyllä kivat rinnat ja nätti naama vie aika pitkälle ;)
Kuka nainen haluaa "revityn äijän"? Nehän kompensoivat pieniä muniaan pumppaamalla rautaa koska kuvittelevat sen tekevän heistä enemmän miehiä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:21"]
Sama juttu miesten kanssa. Luulevatko ne saavansa isotissisen muijan, jos kasvattaa ensin itselleen tissit?
[/quote]
En edes jaksa kommentoida tätä. Olematon logiikka, en edes väittänyt mitään tuollaista aloitusviestissäni. AP
Käyn salilla enkä tosiaan halua sellaista "revittyä" miestä. Ällöttää, enemmän miettii että mitä pitää kompensoida lihaksilla? Ai mikä cardio??
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:23"]
Kuka nainen haluaa "revityn äijän"? Nehän kompensoivat pieniä muniaan pumppaamalla rautaa koska kuvittelevat sen tekevän heistä enemmän miehiä.
[/quote]
Voin vakuuttaa omaavani hyvän kokoisen peniksen. Enkä käytä steroideja. AP
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:21"]
[/quote]
En edes jaksa kommentoida tätä. Olematon logiikka, en edes väittänyt mitään tuollaista aloitusviestissäni. AP
[/quote]
Mä oon naimisissa tikkukäden kans. Salilla oon ite käyny 7 vuotta.. en oo fitnesskisoihin enää osallistunu koska en tahdo vaikuttaa pinnalliselta. Mun mies on mua heikompi mutta ei se mua haittaa.
Hei ap, lihakset voi olla hyvännäköiset, mutta muista että asenne ja käytöstavat ratkaisevat.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:26"]
Käyn salilla enkä tosiaan halua sellaista "revittyä" miestä. Ällöttää, enemmän miettii että mitä pitää kompensoida lihaksilla? Ai mikä cardio??
[/quote]
En kompensoi sillä mitään. Tykkään näyttää hyvältä. Onko siinä jotain väärää?
Hohhoijaa. Onneksi on hyvännäköisiä ja fiksujakin miehiä olemassa. Eipä pelkkä ulkonäkö pitkälle vie, jos päässä ei liiku mitään muuta ku pinnalliset asiat.
Miksi ihmeessä kirjottelet täällä mammoille, sinä jumalainen, akateeminen lihaskimppu? Mene harrastamaan seksiä ja sen jälkeen älykkäitä keskusteluja niiden tarakkapyllyisten, fiksujen salikissojen kanssa! Toivoo: Lattapylly
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:13"]
Joo tylsältä kuulostaa tuo tyyppi.
[/quote]
You're in denial bruh. Omaat huonon itsetunnon ja et usko voivasi saada kunnon shredded äijää. Siksi keksit tekosyitä. Jos näkisit minut alasti kostuisit heti. AP