Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset luulevat voivansa

Vierailija
06.01.2015 |

saada revityn äijän jos eivät itse käy salilla? Me salijäbät tykätään vain fitnessmimmeistä. Teidän tasonne on meille liian alhainen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:13"]

Joo tylsältä kuulostaa tuo tyyppi.

[/quote]

You're in denial bruh. Omaat huonon itsetunnon ja et usko voivasi saada kunnon shredded äijää. Siksi keksit tekosyitä. Jos näkisit minut alasti kostuisit heti. AP

Vierailija
22/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitty äijä?? juu ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua kuvottavaa lumppukättä. Lumppumaha yäk! Miehen pitää näyttää ihmiseltä.

Vierailija
24/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahhaa :D

Vierailija
25/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:15"]

Kukaan ei halua kuvottavaa lumppukättä. Lumppumaha yäk! Miehen pitää näyttää ihmiseltä.

[/quote]

Taidat vain olla itse muodoton ihrakasa. Et ole tehnyt yhtäkään kyykkyä elämässäsi ja perseesi näyttää pannukakulta. AP

Vierailija
26/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diggaan enemmän fiksuista miehistä, jotka on esim. raksalla hankkineet kunnon lihakset, eikä millään hormooneilla ja saleilla. Näyttävät ilmapalloilta ja kuvottavilta ja lisäksi pää sekaisin hormooneista=aggressiivisia + huonoitsetuntoisia.

Enkä tiedä ketään hyvin koulutettua, joka kävisi salilla pullistelemassa - portsareita lähinnä vaan:D

Vierailija
27/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, painan 43kg. Sä olet ällöttävä joka suuntaan tursuileva lumppukasa!

Vierailija
28/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miesten kanssa. Luulevatko ne saavansa isotissisen muijan, jos kasvattaa ensin itselleen tissit?

Vierailija
29/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:20"]

Mä diggaan enemmän fiksuista miehistä, jotka on esim. raksalla hankkineet kunnon lihakset, eikä millään hormooneilla ja saleilla. Näyttävät ilmapalloilta ja kuvottavilta ja lisäksi pää sekaisin hormooneista=aggressiivisia + huonoitsetuntoisia.

Enkä tiedä ketään hyvin koulutettua, joka kävisi salilla pullistelemassa - portsareita lähinnä vaan:D

[/quote]

Missä ihmeen piireissä oikein liikut? Minun ikäiseni ja samoilla kursseilla käyvät jätkät harrastavat melkein kaikki salia. AP

Vierailija
30/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aina saanut kenet haluan..? Vaikken ole mikään fitnesspimu, mutta kyllä kivat rinnat ja nätti naama vie aika pitkälle ;)

Vierailija
31/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa "revityn äijän"? Nehän kompensoivat pieniä muniaan pumppaamalla rautaa koska kuvittelevat sen tekevän heistä enemmän miehiä.

Vierailija
32/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:21"]

Sama juttu miesten kanssa. Luulevatko ne saavansa isotissisen muijan, jos kasvattaa ensin itselleen tissit?

[/quote]

En edes jaksa kommentoida tätä. Olematon logiikka, en edes väittänyt mitään tuollaista aloitusviestissäni. AP

Vierailija
33/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla enkä tosiaan halua sellaista "revittyä" miestä. Ällöttää, enemmän miettii että mitä pitää kompensoida lihaksilla? Ai mikä cardio??

Vierailija
34/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:23"]

Kuka nainen haluaa "revityn äijän"? Nehän kompensoivat pieniä muniaan pumppaamalla rautaa koska kuvittelevat sen tekevän heistä enemmän miehiä.

[/quote]

Voin vakuuttaa omaavani hyvän kokoisen peniksen. Enkä käytä steroideja. AP

Vierailija
35/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:21"]

[/quote]

En edes jaksa kommentoida tätä. Olematon logiikka, en edes väittänyt mitään tuollaista aloitusviestissäni. AP
[/quote]

Mä oon naimisissa tikkukäden kans. Salilla oon ite käyny 7 vuotta.. en oo fitnesskisoihin enää osallistunu koska en tahdo vaikuttaa pinnalliselta. Mun mies on mua heikompi mutta ei se mua haittaa.

Vierailija
36/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, lihakset voi olla hyvännäköiset, mutta muista että asenne ja käytöstavat ratkaisevat.

Vierailija
37/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:26"]

Käyn salilla enkä tosiaan halua sellaista "revittyä" miestä. Ällöttää, enemmän miettii että mitä pitää kompensoida lihaksilla? Ai mikä cardio??

[/quote]

En kompensoi sillä mitään. Tykkään näyttää hyvältä. Onko siinä jotain väärää?

Vierailija
38/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMPPULÄJÄ EI NÄYTÄ HYVÄLTÄ!!

Vierailija
39/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Onneksi on hyvännäköisiä ja fiksujakin miehiä olemassa. Eipä pelkkä ulkonäkö pitkälle vie, jos päässä ei liiku mitään muuta ku pinnalliset asiat.

Vierailija
40/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kirjottelet täällä mammoille, sinä jumalainen, akateeminen lihaskimppu? Mene harrastamaan seksiä ja sen jälkeen älykkäitä keskusteluja niiden tarakkapyllyisten, fiksujen salikissojen kanssa! Toivoo: Lattapylly