Jos äijäsi kieltää sinua ostamasta herkkuja
...
Minulla on ollut sellainen äijä ja voin sanoa, että ei tule enää ikinä olemaan.
I do what I want to with my own life.
Kommentit (10)
Mieheni kielsi, tosin oli sitä ennen kuunnellut noin puoli vuotta ainaista valitustani siitä miten housut eivät mahdu jalkaan ja inhottaa olla läski.. Lopulta sanoi että ehkä niitä herkkuja tulisi syötyä vähemmän jollei niitä roudaa kaupasta kotiin. Nyt, pari vuotta ja 12 kiloa kevyempänä ei voi kuin kiittää miestäni, en olisi saanut aikaan aloittaa ikinä jollei hän olisi asiasta huomauttanut.
Meillä äijä ostaa herkkuja ja liikaa. Jouluksi ostetutkin ovat vielä syömättä.
Itse kysymykseen: jos mies kieltäisi minun ostavan herkkuja ajattelisin miehen saaneen jonkin tällin ja vihjaisin lääkärin tutkimuksissa käymisestä.
Meillä minä ennemminkin sanon miehelle, että voisi rajoittaa sitä mässyn syöntiä.
Minä taas en ole kovasti herkkujen perään ja mun mies taas oikein usuttaa mua ostamaan herkkuja. Luulee siis että jotenkin kärsin kun en osta herkkuja. Hellyttävää sinänsä mutta joskus ärsyttää.
Olisi mullakin entinen mies, ei mitään syytä miksi en ostaisi herkkuja.
Miksi se kieltäisi mua ostamasta herkkuja :O
Juu suklaasta.. Mulla on laktoosi-intoleranssi mutta joskus tekee vaan niin paljon mieli ostaa ja syödä pikkunen pala.. Ei vissiin nauti vaivoista mitä siitä seuraa hehe..
Nauraisin ja nappaisin silti suklaalevyn.. tai ehkä jopa saattaisin kuunnella ja jättää namit kauppaan. Huumorilla kuitenkin ottaisin, eikä mies edes tarkoittaisi tuota lausahdusta pahalla.
On mun mies niin sanonut, mutta sen takia, että tykkää syödä itse niitä herkkuja myös ja joskus syöminen meinaa karata käsistä. Olemme molemmat normaalipainoisia, joten periaatteessa ongelmaa ei ole. Ostan kuitenkin herkkuja jos mieleni tekee, aina ei tee.