Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaunis lapsi on usein aikuisena tavallinen

Vierailija
06.01.2015 |

Onko kukaan muu huomannut tätä, että lapsena kauniista ihmisistä tulee vanhempana ns. "rumempia" ja "rumille" lapsille käy päin vastoin?
Vai kuvittelenko vain?

Tarkoitus ei ole loukata ketään, en ihan vakavissani tämän asian kanssa ole. Tämä yuli vain mieleen tuosta yhdestä ketjusta jossa äiti valittaa lapsensa ulkonäöstä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN AINA OLLUT KAUNIS!

Vierailija
22/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpällä heitin, olen väsynyt :) ei se ulkonäkö suuntaan tai toiseen ole elämän arvoista tärkein, ei edes kärkipäässä t. 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:09"]Läpällä heitin, olen väsynyt :) ei se ulkonäkö suuntaan tai toiseen ole elämän arvoista tärkein, ei edes kärkipäässä t. 10
[/quote]

Huh, pelästyin että suututin :D

Ap

Vierailija
24/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:07"]OLEN AINA OLLUT KAUNIS!
[/quote]

Varmasti

Vierailija
25/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen opettajana koulussa jossa on sekä ylä- että ala-aste, ja usein olen tämän asian huomannut. Hauskinta on, kun kauniit, ylimieliset ala-asteen pikkupissikset joutuvat huomaamaan, että elämässä on muutakin kuin ulkonäkö.

Vierailija
26/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että päinvastoin, koska esim. kauniit kasvonpiirteet yleensä jollain tapaa säilyy.

Vierailija
28/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pida paikkaansa tyttareni on kaunis ja mina olin ja olen edelleen. Vaikka en omasta mielesta mutta niin moni on sanonut olen aika tumma piirteiltani mita moni on ihastellutkin mita itse en pida mitekaan erikoisena itessani. Kaikissa tapauksissa ei kay niin.

Vierailija
29/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuttu, joka oli pienenä ns. rumahko. Jotenkin piirteet liian isot... Aikuisena näyttävä nainen. Toinen tuttu oli pienenä todella söpö, nyt aikuisena aika lailla maatiainen. Joskus siis näin.

Vierailija
30/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini ala- ja yläasteella oli poikien suosikki ja kaikkien mielestä söpö. Jotenkin erityinen. Nyt kun katson hänen facebook kuvia niin ei voi kun ihmetellä. Hoikka on mutta tantta täti:( keskivertoa vaatimattomamman näköinen. 

Vierailija
31/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
32/32 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikuisena tosi paljon samannäköinen kuin lapsena. Sellaiset ihmiset jotka ei oo vuosikymmeniin nähneet sanoo kans että oon pysynyt saman näköisenä, tunnistavat heti. Jotenkin mulla on aikuiseksi aika lapsenomaiset kasvot, semmoset söpöt, ala-asteella ne taas näytti muihin verrattuna aikuismaisemmilta, mutta pysyivät siis tosi samanlaisina.  En tiedä johtuuko siitä ettei mulla ollut ikinä mitään kasvupyrähdystä, vaan kasvoin hitaasti ja tasaisesti.