Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viihdy Seinäjoella

Vierailija
06.01.2015 |

Onko kukaan muu täällä? Vihaan tätä paikkaa! Itkettää kun piti palata tänään opiskelijakämppään... Tää ei tunnu yhtään kodilta, vaikka 3 vuotta täällä oon jo asunut.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää mihkä Seinäjoelle lähre!

Vierailija
82/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ei enää koska sjoelle! Asuin pari vuotta. Jäin kaipaamaan lakeuden shoppista, en muuta.
Kivan leveät autokaistat keskustassa.
Huono akustiikka 'kirkossa'.
Uutta kirjastoa en kerenny nähdä.

Vierailija
84/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella ärsyttää liikkeiden vähyys ja ihmisten tuijottaminen. Kertoo junttimaisuudesta, ollaan liikaa kiinnostuneita muiden asioista. Helsingissä ystävällisempää porukkaa, kassapojatkin flirttailee.

Vierailija
85/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

painukaapa vittuun sitte jos ei kelpaa.

Vierailija
86/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuttu jo!Onneksi!

Vierailija
87/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seinäjokisista ja pohjalaisista, mutta Seinäjoki on kyllä kieltämättä ankea paikka. Mitä tulee noihin maisemiin: Makuasioista ei voi kiistellä. Minusta on itseasissa Suomessa kauneinta lakeus, ihana aamuusva pellon pinnassa ja vanhoja latoja rivissä, avomeri hiekkadyyneineen Kalajoella, ihana Suomen saaristo, kauniit Keski-ja Itä-Suomen järvet ja lapin jänkhät ja tunturit.

Vierailija
88/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte oikeesti niin hauskoja. En vois elää ilman teitä.

Asiaan. Seinäjoki on jotenki harmaa. Naiset on joko tosi mukavia tai päin vastoin samoin miehet. (Mun kokemuksen mukaan) Kirjasto on hieno ja onhan siel "vähä kaikkee" oudointa on se että rivi-, kerros- ja omakotitalot on kaikki vierekkäin jos tiedätte mitä tarkoitan... kyllä täällä kelpaa asua.

Vierailija
89/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin vaan koko ajan lukiessani tätä ketjuu että montako ääsjokista tuttua sielä kirjottelee:D 60100 ! Ikäni täälä asunu :)

Vierailija
90/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä matka kaikkialle? Asupa hetki täällä Sodankylässä ja sano sitten!

Vierailija
91/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonit Activity Park & "melkein Seinäjoella" sijaitseva Powerpark - ne on Seinäjoella parasta :D t. tamperelainen

Vierailija
92/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:53"]öööh, siis tiedätkö muka jonkun joka VIIHTYY Seinäjoella? sehän on keskellä ei mitään
[/quote]

Keskellä ei mitään, mutta sen sisältä löytyy kaikki 8)

Vierailija
93/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:13"]

painukaapa vittuun sitte jos ei kelpaa.

[/quote]

nyt meni jollakin vähän tunteisiin..

Vierailija
94/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki vasta syvältä onkin.

T. aiemmin Sjoen seudulla hengaillut

Vierailija
95/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut joku aika sitten just Kauhajoelle, mutta sydän halajaa takaisin kaupunkiin. Täällä on kyllä rauhallista ja todella ystävällisiä ihmisiä. Mutta olen syntynyt Helsingissa ja asunut pääkaupunki seudulla koko ikäni. En tunne olevani kotona. Katsotaan mitä tulevaisuudessa...

Vierailija
96/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 4 vuotta, onneks pääsin pois!!! Syvältä!!!

Vierailija
97/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Sjoki muuttovoittoinen paikka, taitaa olla 3% luokkaa. Tarkoittaa siis, että 300 vuoden päästä ollaa pikkasen tamperetta jäljessä. :)

Vierailija
98/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:13"]painukaapa vittuun sitte jos ei kelpaa.
[/quote]jep, muutin jo vuosia sitten eikä ole yhtään ikävä takaisin

Vierailija
99/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ihan perus mukava asua. 8 ja puoli vuotta on jo vierähtänyt tänne muutosta :)
Mielummin tämä kuin vaikkapa Kauhajoki, Lapua, Kauhava tai joku muu pienempi paikka!!
Sen oon huomannut, että juoppoja tai mielenvikaisia ei kyllä puutu. Ja täällä ollaan jotenkin enemmän piilovittuilevampia, kuin muualla.. Toki oma mielipide, mutta.. :D
Niin ja vielä yksi hyvä vinkki: älä ikinä jätä pyörää lukitsematta, äläkä jätä vahingossakaan omaisuuttasi mihinkään, koska voi olla ettet saa niitä enää takaisin (vrt. pikku paikkakunnat)!
N19

Vierailija
100/115 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki on muuttovoittoisten kaupunkien puolella, mutta luulisin että ne muuttajat tulevat kuitenkin jostain Lapualta ja lähimaastosta (E-P:n sisältä). Eihän täällä ole työpaikkojakaan kuten vaikka Vaasassa ja Tampereella, enkä muutenkaan keksi miksi kukaan haluaisi muuttaa muualta Suomesta juuri Seinäjoelle ellei ole paluumuuttaja tai tosiaan jo valmiiksi täällä päin.

Tosi moni paljasjalkainen seinäjokinen on just tommonen "aina oon täällä asunu enkä oo koskaan missään käyny, ei oo tarvis"-tyyppi. :D Asenne on ankea ja hyökkäävä, "jos ei kelepaa nii painu..."

Kaupunki vaan on ruma ja ilmapiiri epäviihtyisä, ymmärrän ettei ap viihdy. En minäkään viihdy.