Löydänkö enää ikinä miestä
Tiedän että on ihan typerää tässä tilanteessa ajatella näin, mutta oon yksinhuoltaja, olin pitkässä parisuhteessa eksäni kanssa ja nyt ollut vajaan vuoden yksin. Pelkään etten enää ikinä löydä uutta ihmistä mun elämään. Oon niin yksinäinen. Mulla on kavereita ja ihana perhe ja harrastuksia, enkä kaipaa ketään arkeen auttamaan. Mutta kaipaan rakkautta, kaipaan ihastumisen tunnetta, kaipaan että joku tulee kotiin ja vaan halaa mua. Onko ketään samassa tilanteessa? Onko yksinhuoltajana ylipäänsä mahdollista löytää uutta miestä? Ajattelen tietenkin ensimmäisenä lapsen etua, mutta kai mullakin äitinä on vielä oikeus parisuhteeseen, vaikka ensimmäinen epäonnistui? Oonko huono äiti, kun edes mietin tällaisia?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:06"]Mistä olet tähän mennessä etsinyt? [/quote] En oikeastaan mistään, lähinnä olen ollu kotona hoitamassa vauvaa. Pari kertaa oon käynyt baarissa, mutta sieltä ei kukaan etsi mitään vakavaa ja itseäni ei kiinnosta yhden yön jutut. En oikein tiedä mistä "etsiä".
[/quote]
No jos lapsi on vielä vauva niin sulla ei oo mikään kiire.
Mistä olet tähän mennessä etsinyt?
Ihan varmasti löydät, ennemmin tai myöhemmin :)
Jos laitat vaivaa etsintään, niin löydät. Jos pyörit omissa tutuissa ympyröissä, samojen naamojen kanssa, niin menee vaikeaksi, koska et itse aktiivisesti tee jotakin. Joku mies kirjoittaa blogia aiheesta. Koitan kaivaa tähän jatkoksi.
Löydät, koska mäkin löysin ja mulla peräti kolme lasta ja oon lähes 50v. Löysin 7v itseäni nuoremmankin vielä
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:06"]Mistä olet tähän mennessä etsinyt?
[/quote]
En oikeastaan mistään, lähinnä olen ollu kotona hoitamassa vauvaa. Pari kertaa oon käynyt baarissa, mutta sieltä ei kukaan etsi mitään vakavaa ja itseäni ei kiinnosta yhden yön jutut. En oikein tiedä mistä "etsiä".
Et välttämättä. Kaikki ei löydä. Paitsi jos haluaa kelpuuttaa "jonkun tahansa"
Olin yksinhuoltaja, eikä minulla ei ollut edes mitään koulutusta. Ajattelin etten koskaan enää kelpaa kenellekään. Luovutin ja opiskelin itselleni ammatin ja keskityin muuhun. Aloin kuitenkin olemaan todella yksinäinen ja masentunut, koska kaipasin rakkautta. Löysin miten joka hyväksyi minut täysin ja rakasti minua sellaisena kuin olen ja siitä huolimatta:) Nyt ollaan oltu naimisissa viisi vuotta ja olen opiskellut myös amk-tutkinnon. Tunnen oloni hyväksytyksi ja rakastetuksi. Tunnen harvoja jotka ovat pysyneet ensimmäisessä liitossaan, mutta monia jotka ovat väittäneet samat virheet toisissa. Tsemppiä sinulle! löydät varmasti rakkauden. Minäkin löysin ja näytin niille, jotka epäilivät pärjäämistäni.
Mä löysin töistä, mutta netistä varmaan olisin etsinyt, jos ei olisi tuolla tavalla "tärpännyt". Baarista en.
Sama täällä, kotona vaan tulee oltua muksujen kans, pakolliset kauppareissut ja tossa pihalla, kavereilla 2xkk.eikä sillonkaan olla ku siellä kaverin kämpässä ja jos joskus eksytää baariin, ni ei siel ole ku jotain vanhoja käpyjä alapää vitseineen, juu ei kiitos. Samaa mäkin olen miettiny, että mistä ja tää munki käpykylä mis asun on jo suurinpiirtein nähty, joko ovat varattuja, teinejä tai 50+ joten ei paljoa valinnan varaa löydy.
Minäkin olen 45+ yh, jonka mies lähti ja kolme lasta. Löysin myös entistä paremman, nuoremman miehen kuin kohtalon iskusta. Joten varmasti sinäkin ap. löydät.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:24"]Et välttämättä. Kaikki ei löydä. Paitsi jos haluaa kelpuuttaa "jonkun tahansa"
[/quote]Monet naimisissa olevat miehet on ihan järkyttäviä.Semmosia ne jotkut naiset on kelpuuttanu.Sitten katselevat nenän vartta pitkin vapaita miehiä ja kotona ei oo yhtään sen kummempi.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:34"]Mä löysin töistä, mutta netistä varmaan olisin etsinyt, jos ei olisi tuolla tavalla "tärpännyt". Baarista en.
[/quote]
.
Olen siis kolmen lapsen yh. Sinkkuna en ehtinyt olla kovin kauaa.
Mä en löydä sitä ensimmäistäkään, jonka kanssa tekis lapsia. Ostan pian varmaan ensimmäisen kissani.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:35"]Mä en löydä sitä ensimmäistäkään, jonka kanssa tekis lapsia. Ostan pian varmaan ensimmäisen kissani.
[/quote]
Parempi sekin kuin kiirehtiä tekemään huonon miehen kanssa. Kiitos kaikille kannustavista kommenteista :)
Ap
Up