Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako teidän miehiänne teidän asianne?

Vierailija
21.01.2015 |

Millaiset kiinnostaa, millaiset ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Kyllä se kyselee asioita ja sitten vastaan sille. Mutta usein, jos kerron sille jonkin jutun, se vastaa vain parilla sanalla. Ja sitten ihmettelee, kun puhun niin vähän. Kyse ei ole miehen vähäsanaisuudesta. Jos aihe on sen aloittama, voimme keskustella siitä pitkään. Mutta jostain syystä mun aloittamat jutut aina tyssää. Kai mulla on niin tylsät jutut, mutta onhan toi vähän lannistavaa. Ainoastaan jos kerron opinnoistani, hän jaksaa keskustella pidempään. Toisaalta ei mun elämässä tapahdukaan paljoo mitään mielenkiintoista, mutta kyllä joskus jotain.

Vierailija
2/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miestä kiinnostaa mun värkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on hyvin perillä, mun hömpötyksistä ja vakavistakin jutuista.

Miehelläni on hyvät korvat ja mä puhun hemmetin paljon. Jos jotain ei ehtinyt kuulla, niin pyytää peruuttamaan.

Toistepäinkin. Mä osaan olla hiljaakin tarvittaessa!

Vierailija
4/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai me muuten oltais yhdessä jos toisten asiat ei kiinnostais. Mitä ihmettä sun päässä liikkuu, ap?

Vierailija
5/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osa asioista kiinnostaa osa ei. Esim. mun Tupperwaren myyminen ei kiinnosta pätkääkään :) Mutta kun olen politiikassa mukana ihan eri puolueessa kuin mieheni, niin se kiinnostaa. Myös mun työasioita ollaan puhuttu miehen kanssa, kaikista asioista joita puhun vaikka työkavereista niin ei näytä niin paljon kiinnostavan, mutta jos on ollut töissä jotain pientä vastoinkäymistä, konfliktinpoikasta tms. niin ne kiinnostaa.

Miestä kiinnostaa myös mun terveys, sehän vaikuttaa hänenkin elämäänsä huomattavasti, kuten myös hänen terveytensä minun elämääni.

Puhutaan myös tuttujen ihmisten asioista, jos jollekin on tapahtunut jotain, esim. siskoni tytär oppi kävelemään tai äitini sydänoireet tai hänen äitinsä sairastelut, paljon on puhuttu myös ystävättäreni väärästä miesvalinnasta ja toisaalta myös hänen kaverinsa ex-avovaimosta. Aika tasapuolisesti puhutaan kaikista, meillä kummallakin on niin vähän kavereita, että puhutaan kyllä sitten toisillemme.

Vierailija
6/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan liikaa. Tahtoisin olla rauhassa.

Vierailija
7/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:47"]

Kyllä hän on hyvin perillä, mun hömpötyksistä ja vakavistakin jutuista.

Miehelläni on hyvät korvat ja mä puhun hemmetin paljon. Jos jotain ei ehtinyt kuulla, niin pyytää peruuttamaan.

Toistepäinkin. Mä osaan olla hiljaakin tarvittaessa!

[/quote]

Meillä samoin. Lisäksi olen hyvä kuuntelemaan myös miehen juttuja, puhumme paljon hänen työasioistaan (olimme aikoinaan samalla alalla).

Jutellaan tosi paljon ja toinen on yleensä hyvin läsnä ja kiinnostunut kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi