Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnostaan siroluinen ja hoikka ollut aina, 173cm/53 kg ja a-kuppi. Kapea vyötärö ja lantio/hartiat leveämmät.
Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut, että olisin erityisen laiha. Olen saanut miehiltä vain positiivisia kommentteja kropastani.
Naisilta sen sijaan on tullut töykeitä huomautteluja painostani, haukuttu alipainoiseksi, liian laihaksi ym. Epäilty etten voi millään syödä tarpeeksi.
Olen päätellyt, että hoikka vartalo on usein kateuden kohde ja harvemmin kommentit johtuvat aidosta huolesta.
Ei ole, kukaan ei ole kateellinen luuperseelle. Oikea mies haluaa rehevän naisen, koirat tykkäävät luista.
Tämän painoisellakin on pehmeyttä ja muotoja kropassa, myös takapuolessa. Myöskään luut eivät törrötä yhtään mistään, kun olen siroluinen. Tämäkin yksi ruma yleistys, että laiha ihminen olisi yhtä kuin luiseva.
Hyvä, jos et ainakaan omasta mielestäsi ole muodoltasi luiseva ja voinniltasi huono. Lääkärisi osaa neuvoa paremmin kuin nettianot. Ne naiset, jotka kyselevät syömisistäsi, saattavat välittää voinnistasi tai sitten eivät. Ne miehet, jotka hehkuttavat, eivät täydellä varmuudella välitä lainkaan voinnistasi. He hehkuttaisivat, vaikka ulkomuotosi salaisuus olisi oksentelu tai syöpä, ja näin he tekevätkin, kun näkevät sairaita naisia. Heitä ei vain kiinnosta, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnostaan siroluinen ja hoikka ollut aina, 173cm/53 kg ja a-kuppi. Kapea vyötärö ja lantio/hartiat leveämmät.
Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut, että olisin erityisen laiha. Olen saanut miehiltä vain positiivisia kommentteja kropastani.
Naisilta sen sijaan on tullut töykeitä huomautteluja painostani, haukuttu alipainoiseksi, liian laihaksi ym. Epäilty etten voi millään syödä tarpeeksi.
Olen päätellyt, että hoikka vartalo on usein kateuden kohde ja harvemmin kommentit johtuvat aidosta huolesta.
Sinä olet alipainoinen. Se on fakta. Vai väitätkö ette ikinä ole katsonut omaa bmi lukuasi? Et ole edes lievästi alipainoinen, vaan merkittävästi alipainoinen.
Itseasiassa painoindeksin mukaan olisin normaalipainon puolella jos painaisin 3 kiloa enemmän. En kuitenkaan olisi yhtään sen terveempi vaikka painaisin sen pari kiloa enemmän. Minä olin jo lapsena alipainoinen, alle normaalien painokäyrien. Meitä luonnostaan hoikkia ihmisiä on myös ja minä luotan enemmän peiliin ja omaan fyysiseen/henkiseen oloon kuin lukuihin. En omista edes vaakaa. Minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset ja olen kipeänä harvoin, yksi flunssa kahden vuoden välein suunnilleen. Syön mitä mieli tekee.
Miksi siis jollain on tarve tulla kommentoimaan, että "olet alipainoinen". Minun on vaikea uskoa, että tällaiset kommentit useinkaan johtuisivat aidosta huolesta.
Samalla tavalla jotkut meistä ovat lunnostaan lievästi ylipainoisia ja vankkarakenteisia ja silti urheilullisia, terveitä ja joskus myös lihaksikkaita. Ei tulisi mieleenikään mennä tällaiselle ihmiselle kommentoimaan, että sinä olet ylipainoinen. Se on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kukaan ei ole kateellinen luuperseelle. Oikea mies haluaa rehevän naisen, koirat tykkäävät luista.
No sitten sinulla ei ole syytä huoleen! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän painoisellakin on pehmeyttä ja muotoja kropassa, myös takapuolessa. Myöskään luut eivät törrötä yhtään mistään, kun olen siroluinen. Tämäkin yksi ruma yleistys, että laiha ihminen olisi yhtä kuin luiseva.
Hyvä, jos et ainakaan omasta mielestäsi ole muodoltasi luiseva ja voinniltasi huono. Lääkärisi osaa neuvoa paremmin kuin nettianot. Ne naiset, jotka kyselevät syömisistäsi, saattavat välittää voinnistasi tai sitten eivät. Ne miehet, jotka hehkuttavat, eivät täydellä varmuudella välitä lainkaan voinnistasi. He hehkuttaisivat, vaikka ulkomuotosi salaisuus olisi oksentelu tai syöpä, ja näin he tekevätkin, kun näkevät sairaita naisia. Heitä ei vain kiinnosta, siinä se.
Mistä tällainen päättelyketju? Miksei mies, joka pitää vartalostani tällaisenaan välittäisi hyvinvoinnistani? Jos mies pitää hoikasta vartalosta=hän ei välitä naisen hyvinvoinnista? Eli hän välittää enemmän hyvinvoinnistani, joka sanoo "sinä et ole oikean kokoinen, sinun pitää muuttua".
Suodaan kehorauha meille hoikillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet alipainoinen. Se on fakta. Vai väitätkö ette ikinä ole katsonut omaa bmi lukuasi? Et ole edes lievästi alipainoinen, vaan merkittävästi alipainoinen.
Itseasiassa painoindeksin mukaan olisin normaalipainon puolella jos painaisin 3 kiloa enemmän. En kuitenkaan olisi yhtään sen terveempi vaikka painaisin sen pari kiloa enemmän. Minä olin jo lapsena alipainoinen, alle normaalien painokäyrien. Meitä luonnostaan hoikkia ihmisiä on myös ja minä luotan enemmän peiliin ja omaan fyysiseen/henkiseen oloon kuin lukuihin. En omista edes vaakaa. Minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset ja olen kipeänä harvoin, yksi flunssa kahden vuoden välein suunnilleen. Syön mitä mieli tekee.
Miksi siis jollain on tarve tulla kommentoimaan, että "olet alipainoinen". Minun on vaikea uskoa, että tällaiset kommentit useinkaan johtuisivat aidosta huolesta.
Samalla tavalla jotkut meistä ovat lunnostaan lievästi ylipainoisia ja vankkarakenteisia ja silti urheilullisia, terveitä ja joskus myös lihaksikkaita. Ei tulisi mieleenikään mennä tällaiselle ihmiselle kommentoimaan, että sinä olet ylipainoinen. Se on törkeää.
Ymmärrän oikein hyvin. Minulla on lapsi, joka heti kiinteiden aloittamisen jälkeen tipahti miinuskäyrille ja on nyt aikuisuuden kynnykselläkin silmiinpistävän alipainoinen, ei kuitenkaan sairastele yhtään useammin kuin muutkaan, oikeastaan harvoin. On tuon mallinen ja neurologisesti poikkeava lisäksi, ne nälän tuntemukset eivät vain välity samalla tavalla, pitää vain koittaa muistaa syödä. Ja toinen, joka on varsin vankkarakenteinen ja kävikin ylipainossa, kunnes pituuskasvu söi sen ylipainon. Ruoka houkuttelee ihan eri tavalla, pitää muistaa pitää ruokavalion sisältö hyvänä. Ymmärrän erittäin hyvin, että ihmiset ovat erilaisia.
Kas niin, palstalla päivystävät miehet eivät ymmärrä, heille tulee mieleen sanoa, jos joku on heidän mielestään vääränlainen, ja sanovatkin lakkaamatta. Ovat aika erilaisia kuin sinä tai minä, eikös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen päättelyketju? Miksei mies, joka pitää vartalostani tällaisenaan välittäisi hyvinvoinnistani? Jos mies pitää hoikasta vartalosta=hän ei välitä naisen hyvinvoinnista? Eli hän välittää enemmän hyvinvoinnistani, joka sanoo "sinä et ole oikean kokoinen, sinun pitää muuttua".
Suodaan kehorauha meille hoikillekin.
Siitä tällainen päättelyketju, että noin ne tosiaan tekevät ne miehet, menevät kehumaan syöpäsairaille ja syömishäiriöisille, että onpas kiva kun ”pidät itsestäsi huolta”, eikä se tunnu kivalta. He puuttuvat painoosi, mutta eri tavalla, eivät ne kehut ole kehorauhaa vaan heidän oman preferenssinsä tuomista esiin, joka on siis tuo pieni paino.
Ennemmin laiha/ urheilullinen.
Voimaantuneet ja ylipainoiset sivuutan aina.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.
Näin miehenä sanoisin että jos on tuollainen vartalo ja muutenkin kaunis niin voi olla että vientiä on vähemmän koska suurin osa miehistä ajattelee "liian hyvä mulle" "out of my league"
Kukapa sitä emakon haluaa, jos saatavilla hoikkia ja normaalipainoisiakin. Valitettavan harvassa alkavat olla nykyään, joten jotkut joutuvat tyytymään ihriksiin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.
Näin miehenä sanoisin että jos on tuollainen vartalo ja muutenkin kaunis niin voi olla että vientiä on vähemmän koska suurin osa miehistä ajattelee "liian hyvä mulle" "out of my league"
,mutta kun se nainen rapistuu koko ajan ja veikkaan, että edellinen kirjoittaja on jo parasta ennen päivänsä ohittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sitä emakon haluaa, jos saatavilla hoikkia ja normaalipainoisiakin. Valitettavan harvassa alkavat olla nykyään, joten jotkut joutuvat tyytymään ihriksiin :(
Oikea mies haluaa naisen, jossa on mistä pitää kiinni eikä luudanvartta. Se, että ovat harvassa johtuu siitä, että naiset eivät enää kituuta dieetillä vaan ovat ymmärtäneet alkaa syödä.
Jo 1700-luvulla ihannoitiin rehevää naista koska se kertoo hedelmällisyydestä. Naisen kropassa on sitä rasvaa ihan tarkoituksella. Tämä nykyajan fitenss sikspäk villitys naisilla on täysin luonnoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden luukasa, luuperse, luut koirille -viestien kirjoittaja on ruma läski, joka on kateellinen ja katkera hoikille naisille. Pyörii eri ketjuissa kirjoittelemassa hyvin tunnistettavalla tyylillä. Ei kun namia taikinanaamaan, kyl se siitä sit taas :)
Vaikka olen myös hoikka, niin en ole luiseva. Ahkeran treenaamisen jälkeen voisin sanoa olevani kiinteä ja iho pehmeä. Ja on myös se "reikäkin" kiinteytynyt ahkeran keskivartalo- ja lantionhallintatreenin jälkeen. Palaute on ollut hyvää nykyiseltä mieheltäni, jolla aiemmin minua ollut pyöreämpi kumppani. Ihmettelee myös intohimoisia seksihalujani, mutta voin sanoa, että ne vaan kasvaa, kun pitää itsestä hyvää huolta.
Me miehet pakotamme naiset korkokenkiin, epämukaviin vaatteisiin, kulmakarvojen piirtämiseen, aukon valkaisuun, tukan värjäämiseen, tekokynsiin............ Koska joku nainen tajuaisi että näissä yhtälöissä ainut susi on toinen nainen. Saisinko omani saunan raikkaana, alleineen ja selluliitteineen! TERV. tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muodokas pylly tekee naisen.
Onko silloin vähemmän nainen jos on lättäpylly ?
Nykyään valitettavasti joo. Ainakin itse kokenut niin, koska ei ole nykyajan ihanteiden mukainen pylly. Kaverit aina yrittää patistaa treenaamaan alavartaloa, samoin ex-poikaystävä. Geeneissä on valitettavasti, enkö voisi ikinä saada pyöreää pyllyä. Jotain muotoa ehkä kovalla treenillä.
Vain pervo haluaa puserrella ihraa. Kyllä nimenomaan hoikasta ja sirosta saa paremmin kiinni.
Kyllä hoikka, siro nainen on aina kauniinpi ja hoikkuus nyt korreloi muunkin menestyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan millään saa aikaiseksi varattua niitä lentoja. Olet varaton ja pahasti syrjäytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vain pervo haluaa puserrella ihraa. Kyllä nimenomaan hoikasta ja sirosta saa paremmin kiinni.
Kyllä hoikka, siro nainen on aina kauniinpi ja hoikkuus nyt korreloi muunkin menestyksen kanssa.
Jos on rumat kasvot niin ei se hoikkuus auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden luukasa, luuperse, luut koirille -viestien kirjoittaja on ruma läski, joka on kateellinen ja katkera hoikille naisille. Pyörii eri ketjuissa kirjoittelemassa hyvin tunnistettavalla tyylillä. Ei kun namia taikinanaamaan, kyl se siitä sit taas :)
Vaikka olen myös hoikka, niin en ole luiseva. Ahkeran treenaamisen jälkeen voisin sanoa olevani kiinteä ja iho pehmeä. Ja on myös se "reikäkin" kiinteytynyt ahkeran keskivartalo- ja lantionhallintatreenin jälkeen. Palaute on ollut hyvää nykyiseltä mieheltäni, jolla aiemmin minua ollut pyöreämpi kumppani. Ihmettelee myös intohimoisia seksihalujani, mutta voin sanoa, että ne vaan kasvaa, kun pitää itsestä hyvää huolta.
Montako lasta olet synnyttänyt?
Ainoa syy miks miehet oikeesti tykkää laihoista naisista / pepuista, on tietty se että pippeli näyttää silloin isommalta kun sitä tungetaan sisään, mielikuvissa jo... Piste. Siis jos joku nyt oikeesti halusi kuulla todellisen syyn.