Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
541/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mieltymys hoikkiin naisiin johtuu yksinomaan seksistä.  Jokseenkin jokainen mies on ns. normaalia pienempi - ainakin omasta mielestään. Silloin seksi on paljon monipuolisempaa ja nautinnollisempaa, jos naisella on kohtuullisen litteät muodot.  Ihan eläimellisen elimellistä siis. Eli missä tahansa olemisen asennossa yltää kaikkiin paikkoihin perille saakka ilman pingottelua.  Samoin rinnoista, viisitoistakesäisten fantasia voipi olla isot rinnat, mutta kunhan miesuros niihin oikeasti käsiksi pääsee, niin käteeenmahtuvainen onkin aina parempi mansikka kuin roikkuva ja pullottava lollo.

Me urokset kun kiinnostutaan ja rakastutaan naisiimme kyllä vain sen seksin takia, eikä päinvastoin.

Noin pienestä se siis on!

Vierailija
542/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäkö on vähintään 50%, jos mies arvioi naisen tarpeellisuutta itselleen henkilökohtaisesti. Tarkoittaa, että rumanpuoleinen nainen ei saavuta koskaan tasapainoista suhdetta eli mies miettii muita vaihtoehtoja tilaisuuden tullen. Rumanpuoleisella miehellä tosin ne muut vaihtoehdot ovat vähäisemmät ja siksi suhde voi kestää, vaikka ei ihan pystyssä pysykkään. Miehellä on kuitenkin sellainen onnekas tilanne, että nainen arvioi miehen ulkonäön lisäksi luonnetta selvästi vahvemmin kuin mitä mies arvioi naisessa. Rumanpuoleinen mies voi pärjätä, jos luonne on jämäkkä. Viimeisenä sitten se varallisuus eli kolmas heikko kohta naisessa silloin kuin arvioivat miehen kelpoisuutta. Tuokin tosin karsii paljon naisia, jos on susiruma ja paha luonne.

Lopuksi vielä se tosiasia, että mies vanhenee kuin viini, mutta nainen vanhenee kuin maito. Lisäksi aasialaiset naiset keskimäärin vanhenevat noin 10 vuotta hitaammin kuin länsimaalaiset. Ei ole helppoa olla nainen, koska kedon kauneinkin kukka lopulta lakastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä tulikin suurin syy naisten nirsoudelle. Naisesta haetaan välinearvoa ja hyötyä.

Vierailija
544/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevyys ei kerro hedelmällisyydestä, asiahan on täysin päin vastoin.

Vierailija
545/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siro laiha vartalo on kauniimpi vaikka toki myös ylipainoinen voi olla kaunis.

Vierailija
546/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni miehen näkökulmasta pieni ylipaino ei naisessa haittaa, useita naisia se jopa pukee ihan nätisti. Tyylilläkin on osuutta asiaan. Asia on kuiteski niin et harva nainen on kasvojen piirteiltään kaunis esim. Virpi Kätkä tai edes nätti kuten Sara Sieppi, dieettiprojektien ja kuntoilun tuloksena tuleva hoikka olemus ei paljoa pelasta jos nainen ei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen kasvoiltaan.

Vierailija
547/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten jotkut ihmiset kuvittelevat oman tuttavapiirinsä edustavan totuutta.

Sen sijaan, että etsisivät itselleen parempaa seuraa, he tuomitsevat kaikki ihmiset oman tuttavapiirinsä perusteella.

Vierailija
548/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei, Kardashian pyllylle, pieni pyöreä on hyvä.

Vierailija
549/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni miehen näkökulmasta pieni ylipaino ei naisessa haittaa, useita naisia se jopa pukee ihan nätisti. Tyylilläkin on osuutta asiaan. Asia on kuiteski niin et harva nainen on kasvojen piirteiltään kaunis esim. Virpi Kätkä tai edes nätti kuten Sara Sieppi, dieettiprojektien ja kuntoilun tuloksena tuleva hoikka olemus ei paljoa pelasta jos nainen ei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen kasvoiltaan.

Täytyykö naisen olla poikkeuksellisen hyvännäköinen, että mies kiinnostuu siitä? Jos haluaa pitkää parisuhdetta niin kyllä luonne siinä ratkaisee. En minä ainakaan montaa päivää jaksaisi semmoista miestä, joka on poikkeuksellisen komea mutta täysi k*sipää

Vierailija
550/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Täytyykö naisen olla poikkeuksellisen hyvännäköinen, että mies kiinnostuu siitä? Jos haluaa pitkää parisuhdetta niin kyllä luonne siinä ratkaisee. En minä ainakaan montaa päivää jaksaisi semmoista miestä, joka on poikkeuksellisen komea mutta täysi k*sipää[/quote]

Miehen näkökulmasta omasta mielestäni kyllä. Kusipäätä ei kattele kukaan minkään näköisenä.

Vierailija
551/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina miesten suosiossa, vaikka olen lihonutkin vähän Minulla on hyvä peppu, urheilullinen kroppa ja pitkät hiukset. Ikää on tullut, mutta jaksan myös meikata joka päivä.

Persees ei kiinnosta pätkääkään kun on vaan kuonan ulkoistamiseen mutta etupuoli kyllä.

Vierailija
552/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla oppii tietämään, mitä on kiva katsoa, koskemalla, mitä on kiva koskea. Omalla kohdallani seksuaalisuus oli nuoruudessa lähes yksinomaan visuaalista, varttuneemmalla iällä hieman toiminnallisempaa. Tämä ei ole suositus vaan elämäkerta :(

Onkin mielestäni täysin ymmärrettävää, että hoikat ja sporttiset nuoret naiset näyttävät visuaalisesti upeilta vanhempaankin makuun. Juuri sellaisia olivat ne lukion näteimmät tytöt siinä iässä, kun ainakin oma seksuaalisuuteni oli tuijottelua toiminnan sijaan. Voi seksi silti tuntua kömpelöltä, jos ”ei ole mistä tarttua” tai miten ikinä asian haluaa ilmaista. Ja jopa mies voi vieroksua kömpelöä seksiä.

Ja jos seksi on liian intiimi asia analysoitavaksi, niin esimerkiksi halaus tuntuu ihanalta ja lämpimältä ihan subjektiivisista syistä ja ennustamattomalla tavalla. On ihan turha väittää, että syvällä sisimmässäsi halaisit mieluummin sirompaa naista pienemmällä rasvaprosentilla.

Vierailija
553/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomalla oppii tietämään, mitä on kiva katsoa, koskemalla, mitä on kiva koskea. Omalla kohdallani seksuaalisuus oli nuoruudessa lähes yksinomaan visuaalista, varttuneemmalla iällä hieman toiminnallisempaa. Tämä ei ole suositus vaan elämäkerta :(

Onkin mielestäni täysin ymmärrettävää, että hoikat ja sporttiset nuoret naiset näyttävät visuaalisesti upeilta vanhempaankin makuun. Juuri sellaisia olivat ne lukion näteimmät tytöt siinä iässä, kun ainakin oma seksuaalisuuteni oli tuijottelua toiminnan sijaan. Voi seksi silti tuntua kömpelöltä, jos ”ei ole mistä tarttua” tai miten ikinä asian haluaa ilmaista. Ja jopa mies voi vieroksua kömpelöä seksiä.

Ja jos seksi on liian intiimi asia analysoitavaksi, niin esimerkiksi halaus tuntuu ihanalta ja lämpimältä ihan subjektiivisista syistä ja ennustamattomalla tavalla. On ihan turha väittää, että syvällä sisimmässäsi halaisit mieluummin sirompaa naista pienemmällä rasvaprosentilla.

Nykyisellä aikuisviihteen aikakaudella vallitseva tapa toteuttaa seksuaalisuutta on tosiasiallisesti tirkistely. Katsellaan, kuinka tuntemattomat henkilöt harrastavat sitä seksiä ja itse ollaan ulkopuolisena yksin oman käden kanssa. Opitaan tutustumaan vastakkaisen sukupuolen kehoon vain silmien avulla ja yksi ruumiinosa kerrallaan. Opitaan irrottamaan seksuaalisuus vuorovaikutuksesta ja läheisyydestä, irrottamaan elävistä ihmisistä. Opitaan kiinnostumaan kulloinkin muodissa olevista tempuista ja muodissa olevista vartaloista. En tiedä, mikä siellä nykyisin on muotia, mutta takavuosina semmoinen bmi 17 hujakoilla oli valtavirtaa. Opitaan pois koskettamisesta.

Hyvin surullista.

Vierailija
554/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostaan siroluinen ja hoikka ollut aina, 173cm/53 kg ja a-kuppi. Kapea vyötärö ja lantio/hartiat leveämmät.

Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut, että olisin erityisen laiha. Olen saanut miehiltä vain positiivisia kommentteja kropastani.

Naisilta sen sijaan on tullut töykeitä huomautteluja painostani, haukuttu alipainoiseksi, liian laihaksi ym. Epäilty etten voi millään syödä tarpeeksi.

Olen päätellyt, että hoikka vartalo on usein kateuden kohde ja harvemmin kommentit johtuvat aidosta huolesta.

Vierailija
555/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisittteko laittaa kuvia niistä laihoina pitämistänne naisista, tai edes jotain esimerkkiä julkkiksistatmv. "laiha" itsessään voi tarkoittaa hyvin eriä tai katsojasta riippuen

Vierailija
556/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko laittaa kuvia niistä laihoina pitämistänne naisista, tai edes jotain esimerkkiä julkkiksista tmv. "laiha" itsessään voi tarkoittaa hyvin eriä katsojasta riippuen

Auts, tulipa monta välilynti- yms. virhettä...

Vierailija
557/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäkö on vähintään 50%, jos mies arvioi naisen tarpeellisuutta itselleen henkilökohtaisesti. Tarkoittaa, että rumanpuoleinen nainen ei saavuta koskaan tasapainoista suhdetta eli mies miettii muita vaihtoehtoja tilaisuuden tullen. Rumanpuoleisella miehellä tosin ne muut vaihtoehdot ovat vähäisemmät ja siksi suhde voi kestää, vaikka ei ihan pystyssä pysykkään. Miehellä on kuitenkin sellainen onnekas tilanne, että nainen arvioi miehen ulkonäön lisäksi luonnetta selvästi vahvemmin kuin mitä mies arvioi naisessa. Rumanpuoleinen mies voi pärjätä, jos luonne on jämäkkä. Viimeisenä sitten se varallisuus eli kolmas heikko kohta naisessa silloin kuin arvioivat miehen kelpoisuutta. Tuokin tosin karsii paljon naisia, jos on susiruma ja paha luonne.

Lopuksi vielä se tosiasia, että mies vanhenee kuin viini, mutta nainen vanhenee kuin maito. Lisäksi aasialaiset naiset keskimäärin vanhenevat noin 10 vuotta hitaammin kuin länsimaalaiset. Ei ole helppoa olla nainen, koska kedon kauneinkin kukka lopulta lakastuu.

Alapeukuista päätellen totuus sattuu naisiin kovaa:D Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyempänä kukoistuskautenaan, sitä kovempi paikka rupsahtaminen hänelle on.

Vierailija
558/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa että en itsekään välitä selkeästi lihavista miehistä. Mielestäni on myös typerää miten lihavat naiset yrittää mollata miehiä siitä, että he eivät saa huomiota. Lihavuus on yksinkertaisesti terveysriski eikä monien mielestä viehättävää. 

Mutta en ymmärrä tätä toista ääripäätä, että nykyään jokaisen naisen pitäisi olla selkeästi alipainoinen ja normaalipaino lasketaan jostain syystä lihavuudeksi tai pulleudeksi?? (kyllä, kaikki nämä ihaillut "super timmit" insta mallit ovat alipainoisia, se on vain fakta) Minun BMI on 21, ja minutkin varmasti lasketaan "hieman pyöreäksi" koska en kuulu kuitenkaan tähän maagiseen alipaino - boksiin. Enkä oikein näe syytä ruveta laihdutuskuurillekaan jos olen täysin normaalipainoinen, vaatekoot on s tai m, kaikki arvot on lähestulkoon niin täydelliset kuin tämän ikäisellä vain voi olla.. :/ (ja minun BMI on ollut täysin sama viimeiset 10vuotta, eli en ole mitenkään "lipsumassa" lihavaksi, jos joku sitä nyt alkaa motkottaa.)

Vierailija
559/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostaan siroluinen ja hoikka ollut aina, 173cm/53 kg ja a-kuppi. Kapea vyötärö ja lantio/hartiat leveämmät.

Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut, että olisin erityisen laiha. Olen saanut miehiltä vain positiivisia kommentteja kropastani.

Naisilta sen sijaan on tullut töykeitä huomautteluja painostani, haukuttu alipainoiseksi, liian laihaksi ym. Epäilty etten voi millään syödä tarpeeksi.

Olen päätellyt, että hoikka vartalo on usein kateuden kohde ja harvemmin kommentit johtuvat aidosta huolesta.

Ei ole, kukaan ei ole kateellinen luuperseelle. Oikea mies haluaa rehevän naisen, koirat tykkäävät luista.

Tämän painoisellakin on pehmeyttä ja muotoja kropassa, myös takapuolessa. Myöskään luut eivät törrötä yhtään mistään, kun olen siroluinen. Tämäkin yksi ruma yleistys, että laiha ihminen olisi yhtä kuin luiseva.

Vierailija
560/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet alipainoinen. Se on fakta. Vai väitätkö ette ikinä ole katsonut omaa bmi lukuasi? Et ole edes lievästi alipainoinen, vaan merkittävästi alipainoinen.