Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Laiha ystävä jolla naama oli kuin petolinnun perä niin oli enemmän vientiä kuin minulla vaikkei minulla ihan merkittävästi ollut ylipainoa vaan jonkin verran. Kyllä se söi itsetuntoa kun ystäväni sai kaiken huomion ja minä olin ihan näkymätöntä ilmaa. Aloin käymään yksin viihteellä kun kyllästyin hänen seuraansa.
Olisit onnellinen, kun saat olla rauhassa tyhmiltä kuvottavilta miehiltä. Kukaan nainen ei halua miesten huomiota.
Itse olen 160 cm ja kroppa aika tanakka ja ikääkin on...eräs mies sanoi humalassa minulle että jos olisin 20kg kevyempi mut vietäis käsistä. Olen nuorempana ollut 20kg kevyempi,mutta olin ahdistunut eikä kukaan vienyt käsistä. Nyt elämä on mukavampaa, jos joku ei tykkää muodoistani,niin minkäs sille voi.Ja kyllä, miehiltä saan flirttailevia katseita, jotkut tuntuu tykkäävän ettei luut törrötä.Antaa kaikkien kukkien kukkia...
Vierailija kirjoitti:
Joo olen huomannut itse että ihan puppua tuo että miehet tykkäisivät muodokkaista naisista. Laihan naisen ne haluaa. Itsellä on aikalailla tiimalasivartalo (vyötärö n. 30cm kapeampi kuin lantio), olen ihan normaalipainoinen mutta ei toivoakaan että laihoille pärjäisi. Olen huomannut että olen enemmän miehille semmoinen kokeilu - yksi sanoikin suoraan, että onpahan nyt yksi reheväkin tapaus koettu. Eihän se kivalta tunnu, mutta minkäs teet. Näännytän itseäni joka päivä, en syö ja urheilen kunnes silmissä sumenee mutta paino ei tipu, pylly ei pienene eikä se lantio kapene ku luut tulee vastaan. Mutta noh, olen sitten jatkossakin kokeilu!
Tiimalasikin voi olla liian rehevä ollakseen sopusuhtainen. Ja sitten on tietysti se, kuinka itsensä kantaa eli onko ryhti kunnossa, osaako kävellä ilman harppomista tai jalkojen laahaamista (joiltain onnistuu jännästi jopa samaan aikaan molemmat) tai sellaista lyllertämistä.. Tosi moni kävelee tätä nykyä jotenkin todella vaivalloisen näköisesti ja siis jopa ihan normipainoisistakin. Ja siis myös miehistä eli ei ole vain naisten ominaisuus tämä.
Tärkeää on siis niiden muotojen/ruumiinrakenteen lisäksi myös se missä kunnossa on. Etenkin syvien, vartaloa tukevien lihasten kuntoon kannattaa jokaisen kiinnittää huomiota. Samoin venyttely on tärkeää koska liikkuvuudestaan kannattaa pitää huolta. Nämä siis on ihan tulevaa (vanhuutta) ja terveyttä ajatellen tärkeitä juttuja ja bonuksena ne sitten parantaa myös ulkomuotoa.
Samoin tasapainoa ja koordinaatiota vaativia lajeja kannattaa harrastaa jo ihan oman hyvinvoinnin takia ja nämäkin on taas niitä jotka näkyy myös ulospäin kaikessa tekemisessä ja olemisessa.
Hyvä ryhti on myös tärkeää ja siitä kannattaa huolehtia varsinkin näin someaikana kun ruutua tuijotetaan pää etukenossa. Se "emännänkyttyräkään" ei varsinaisesti kaunista ketään ja silloin on jo niskan/yläselän alueella paljon pielessä.
Summa summarum, monipuolinen ja aktiivinen liikkuminen on se millä ihan kuka vaan voi parantaa omaa ulkonäköään. Ja siinä on se hyvä puoli, että vaikka ei ulkonäöstään perustakaan tai vientiä on jo omiksi tarpeiksi, niin silti siitä ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin.
Omar Baba kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Laiha ystävä jolla naama oli kuin petolinnun perä niin oli enemmän vientiä kuin minulla vaikkei minulla ihan merkittävästi ollut ylipainoa vaan jonkin verran. Kyllä se söi itsetuntoa kun ystäväni sai kaiken huomion ja minä olin ihan näkymätöntä ilmaa. Aloin käymään yksin viihteellä kun kyllästyin hänen seuraansa.
Olisit onnellinen, kun saat olla rauhassa tyhmiltä kuvottavilta miehiltä. Kukaan nainen ei halua miesten huomiota.
Toivottavasti saa olla myös rauhassa "ystävältään" jota kuvailee "naama oli kuin petolinnun perä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:n tuttavapiiri niin heterogeeninen että sitä voisi pitää edustavana otoksena koko miessukupuolen, länsimaisen miehen tai edes suomalaisen miehen preferensseistä?
Minä puhun nyt vain omasta puolestani mutta omissa suhteissani (3kpl) nainen on omasta mielestään ollut liian lihava silloin kun hän on minun silmääni näyttänyt parhaalta. Sellainen noin 5-7kg näkemysero ehkä, normaalipainon sisällä molemmat.
Veikkaan että ap:n tuttavapiirissä vientiä on ihan just kuvailemillasi, normipainoisilla ja liikunnallisilla naisilla. Siis just niillä, jotka ap:n mielestä on ihan anorektisia rimppakinttuja koska eivät ole ap:n tavoin pelkkää rehevää rintaa, reittä ja revää joita ei toisistaan enää erota vaan kaikki on yhtä ja samaa rasvakasaa.
Pyöreä pallo on muoto
Mutta silti se on vain yhtä ja samaa muotoa ja kurvia.
Ei muotoja ja kurveja jotka on ihan toinen juttu.
En ymmärrä miksi naisten rintojen pitäisi olla kuin lehmän utareet mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää vartalosta josta tulee mieleen nuori tyttö. Muodot ovat väistämättä naiseen liitettävä ominaisuus.
Näistä monille kävis ihan poikakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näillä naisilla ja miehillä osuu muutkin ominaisuudet, kuten urheilullinen elämäntyyli, aktiivisuus, kiinnostuksen kohteet, energia, ajattelumaailma tai kemiat ym yhteen. Tuskin se kiinnostus pelkästään jostain painosta on kiinni.
Niinpä. Ihminen on kokonaisuus ja elämäntavat näkyy pitkälti päällekin päin. Miksi ihmeessä kenenkään edes pitäisi kiinnostua ihmisestä jonka elämäntavat ym ei osu oikein alkuunkaan yksiin omien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kyllä jaksetaan haukkua miehiä ja ei-ylipainoisia naisia joka ikinen päivä. Aika surullista ajatella, millainen elämä näillä katkerilla mammoilla on.
Itse olen ylipainoinen ja ymmärrän kyllä oikein hyvin sen pahan olon minkä ylipaino saa aikaan.
Tosin tämäkään ei parane muita haukkumalla vaan se ainoa syyllinen löytyy peilistä. Ja sieltä löytyy myös se ainoa joka pahan olon voi korjata.
Ainakin itsellä olo ja fiilis paranee koko ajan kun saan painoa pois. Ja mulla auttaa ihan sekin hurjasti, että vaan lähden lenkille ja liikun ulkona/luonnossa vaikka se melkoista taaperrusta edelleen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.
Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.Ei luoja näitä 🤦♀️
Hoikka nainen ei ole lapsi, ei näytä lapselta, eikä häntä ajatella lapsena.
Poikkeuksena ehkä tämän kirjoittajan tapaiset katkerat ihmiset, jotka yrittävät etsiä vimmatusti jotain selitystä miksi eivät kelpaa. Aika mielenkiintoinen selitys syyttää hoikista pitäviä pedareiksi. Wtf
Tämä keromani nainen oli kyllä aivan kuin aikuinen nainen lapsen ruumiissa, miten voit tyrmätä kun et tiedä.
Hän oli siis todella hento, ei pelkästään laiha vaan jos ei olisi nähnyt naamaa olisi luullut, että joku pikkutyttö oli tullut sinne.
Kyllä moni sanoi, että tulee oudot fibat kun joku isokokoinen mies haki häntä, ihan kuin olisi lapsensa kanssa tanssinut.
Sanoimmekin tuttujen kanssa, että ai, lapsinainenkin on taas tullut tanssimaan.
Älä möyhyä kun et tiedä.
En ole katkera, pääsen kyllä itsekin tanssimaan, olen kyllä ihan eri tyylinen. En halua vetää puoleeni vääräntyyppisiä miehiä, haluan tasavertaisen tanssittajan. En niitä joihin vetoaa naisen lapsenomaisuus. Hhhrrrr.
Miksiköhän aina, kun joku kirjoittaa kommentin joka ei miellytä, niin vedotaan, että on katkera tai kateellinen. D
Totuudenpuhujalla ei ole yösijaa. D
Mutta tosiaan kun tämä laihuusilmiö nyt on pistänyt muidenkin silmään niin siksi kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka on ihmisen normaali olotila. Sillon syömme yli kulutuksen, kun alamme lihoo. Jokaisella meistä on se oma normaali paino. Kaikki yli määräinen on sitten löysää. Kateus paistoi ap. n kirjoituksesta.
Minulta hoikkuus vaatisi että pitäisi elää nälässä ja liikkua jumalattomasti. Ei ole onnistunut ikinä ja olen lapsesta asti ollut ylipainoinen.
Ei varmasti tarvitse elää nälässä, kun ruokavalio on kunnossa. Sitä ruokaa saa ihan oikeasti syödä, mutta tossa tilanteessa kannattaa varmaan päivittää käsityksiä siitä mitä kannattaa syödä.
Ja selvittää mikä on oikeasti se normaali annoskoko. Monet on tottuneet syömään sellaisia satseja että lautasella on kolmekin annosta.. Ja tätä sitten pidetään normina ja ihmetellään miksi vaan lihoo kun syö vaan yhden annoksen eikä edes santsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään hirmulaiha. Mielestäni hirmulaihat kuuluvat sairaalahoitoon ja heillä on Anorexia nervosa. Jos ihannepainon määritelmä on hirmulaiha, ollaan hakoteillä. Ihannepainoa kannattaa tavoitella ja se EI ole hirmulaiha. Painoindeksin määrittelyssä otetaan huomioon jotain muutakin kuin sen, mitä vaaka näyttää.
Ap:n kaltaisille naisille jopa lievästi ylipainon puolella oleva on laiha.
Suurin osa naisista on lihavia.
No laitappas kuvaa sopivasta naisesta ja mikä mielestäsi on jo lihavan puolella (ei siis ilmeisen lihava).
No, ollaan sitten ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama hoikan naisen huulet. Ne ovat kuivat narut. M36v
M36:a ei ole ollut paikalla, kun älliä jaettiin, sen verran typeriä kommentteja. Mutta tyyppihän kuuluukin siihen vinkuvaan joukkoon, joka itkee av:lla kun naiset ei tykkää.
Ihan vaan tiedoksi, M36, että huulet eivät ole se kehonosa, josta laihtuessa rasva katoaa...
Voi kuule kyllä ovat... Nämä toisin vinkujat eivät omaa kokemusta... Huulissa on kuin yöllä ja päivällä eroa hoikalla ja pyöreällä naisella. Pyöreällä ne ovat aina pehmeät ja täyteläisen kuin juuri rasvattu, mutta hoikemmalla ihan selkeästi ohuemmat ja ”kuivemmalta tuntuvat”. Sama ero on pimpassa itsessään... Totta kai se rasva on joka paikassa. Oletko nähnyt kasvoiltaan sellaisen fitness naisen joka xxl ja toisinpäin? Kannattaa vähän käydä kokeilemassa ennenkuin on jotain mieltä. Ja ei mitään sormin laskettavaa määrää vaan kymmeniä molempia niin osaatte verrata. M36v
Xxl kokoinen fitness nainen 😂😂
Tän mä haluaisin kyllä nähdä, mutta en kokeilla.Vaikka Janni hussin kasvot jollain xxl naisella, niin ei todellakaan ole, kyllä siinä xxl naisella on myös naamassa rasvaa ja huulissa kans, samoin tissit, perse, pimppi, mutta vaihdetaan siihen fitnekseen niin takuulla kuivahtaa ihan jokainen yllä mainittu kohta. M36v
Oh yes? Mistä sitten tämä rutina, että naiset huijaa tinderissä kun laittaa vain naamakuvia ja sitten yllättäen paikalle astelee valas? Eikö sen rasvan määrän näe jo naamasta, niinhön sä väität?
Höpö höpö🤣
Ei naama mikään puntari ole, sanotaan että jos verrataan vähän reilummalla asteikolla esim vaikka 170/55 nainen ja 160/90 nainen niin kyllä sen näkee naamasta. Mut jos otetaan sellainen vaikka 165/60 tai 165/70 niin ei näy välttämättä naamassa mutta kropassa näkyy todellakin... on totta että seikkaillessa on yllätyksiä tullut. M36v
Sä siis seikkailet tuolla vaa'an ja mittanauhan kanssa..? Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.Anna kun arvaan: laskit miehiksi vain sellaiset jotka hakivat naisia tanssimaan? Sitten taas jos puhut oikein tanssin harrastamisesta niin sinne on tainnut hakeutua tietyn tyyppiset miehet.
Mutta yleistä vaan oma kuplasi koskemaan kaikkia miehiå, sitenhän palstanartut toimivat.
No minä puhuin ravintolassa tai lavoilla tanssivista ihmisistä. Siellä yleensä miehet hakevat naisia ja joskus myös naiset miehiä, miten milloinkin.
En edes ajatellut, että tämä on jollekin loukkaus. Enkä pohtinut nyt niin syvällisesti.
Menee liian vaikeaksi jos joka lauseessa ja sanassa pitäisi miettiä teitä mielensäpahoittajia.
Tunnustan, että silloin elän kyllä ihan mielelläni omassa kuplassani.
Tuntemattoman ihmisen nimittäminen nartuksi ei kyllä anna järin fiksua kuvaa sinusta tai hengenheimolaisistasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät enemmän thai tyyppisestä sirosta naisesta kuin muodokkaasta Kim Kardashian tyylisestä vartalosta. Pieni, siro nainen herättää miehessä suojelunhalua, ja saa heidät tuntemaan itsensä miehekkäiksi.
K. Kardashianin pieni ja siro prse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.Ei luoja näitä 🤦♀️
Hoikka nainen ei ole lapsi, ei näytä lapselta, eikä häntä ajatella lapsena.
Poikkeuksena ehkä tämän kirjoittajan tapaiset katkerat ihmiset, jotka yrittävät etsiä vimmatusti jotain selitystä miksi eivät kelpaa. Aika mielenkiintoinen selitys syyttää hoikista pitäviä pedareiksi. WtfTämä keromani nainen oli kyllä aivan kuin aikuinen nainen lapsen ruumiissa, miten voit tyrmätä kun et tiedä.
Hän oli siis todella hento, ei pelkästään laiha vaan jos ei olisi nähnyt naamaa olisi luullut, että joku pikkutyttö oli tullut sinne.
Kyllä moni sanoi, että tulee oudot fibat kun joku isokokoinen mies haki häntä, ihan kuin olisi lapsensa kanssa tanssinut.
Sanoimmekin tuttujen kanssa, että ai, lapsinainenkin on taas tullut tanssimaan.
Älä möyhyä kun et tiedä.
En ole katkera, pääsen kyllä itsekin tanssimaan, olen kyllä ihan eri tyylinen. En halua vetää puoleeni vääräntyyppisiä miehiä, haluan tasavertaisen tanssittajan. En niitä joihin vetoaa naisen lapsenomaisuus. Hhhrrrr.
Miksiköhän aina, kun joku kirjoittaa kommentin joka ei miellytä, niin vedotaan, että on katkera tai kateellinen. D
Totuudenpuhujalla ei ole yösijaa. DMutta tosiaan kun tämä laihuusilmiö nyt on pistänyt muidenkin silmään niin siksi kirjoitin.
Tiedätkö, että yhtä lailla tämä "lapsinainen" saattaa kokea huonommuutta siitä, että ei ole se rehevä, seksikäs ja naisellinen nainen. Kannattaa välillä asettua toisen asemaan, jos yhtään kykenee. Useat laihat naiset eivät voi geeneilleen mitään. Minulle esimerkiksi ei vain tule painoa ja näytän edelleen vartaloltani lähes samalta kuin 20-vuotiaana. Lapsistakaan en saanut kuin hieman enemmän kaarta lantioon ja pömppövatsan. Rinnatkin vain pieneni. Kaukana mistään MILFistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon suorat sanat - kaikki naiset haluavat olla laihoja. Mutta ruokaa ja viini maistuu myös hyvin! Se on elämän nautinta. Ollaan kiltimpiä toisille! Jos on vielä työ, missä paljon stressiä ja perhe-elämä.. naiset ovat todellisesti supertähdet! Yritetään nähdä, mikä on ihmisen sisällä. Saliin saa aina mennä, vaikka yhdessäkin. Mistä niin paljon viha tulee? Mukavaa viikonloppua kaikille!
Se mitä naiset ei ikinä tunnu ymmärtävän on se, että kyllä ruoasta ja viinistä saa nauttia mutta sen vastapainoksi pitää sitten harrastaa liikuntaa tai pitää se herkuttelu esim yhtenä päivänä viikossa.
Tuo on yleinen harhaluulo että ruoasta ei voisi nauttia tai pitäisi kituuttaa jos haluaa olla hoikka.
Täytyy vain tietää mitä syö ja miten paljon voi syödä.
Just näin. Ihan liian monelle se herkuttelu tarkoittaa ihan överiä mässäämistä eli rasvaista pikaruokaa, sipsejä, suklaata ym aivan käsittämättömän isoina annoksina. Ja tonkallista viiniä.
Tämän kun yhdistää sitten liikkumattomuuteen niin a'vot. Sitä tosiaan näyttää pian samalta kuin possu jota lihotetaan ennen lahtaamista.
Ja sitten on tukala ja hankala olo, vaatteet kinnaa ja kiristää eikä oikein jalkakaan nouse ja hengästyttää. joten ollaan kuin takapuoleen ammuttuja ähkäjiä ja puhkajia kun jotain pitää tehdä tai hoitaa.
Saa sitä sitten ihmetellä kun kukaan ei kiinnostu.
Oisko kulttuuriero? Joissakin maissa popitetaan isoja naisia. Kaliforniassa maksetaan supersizen kanssa hengailusta. Venäjällä sekä Itä-Euroopassa kuolataan pluskokoisia. Lännessä (poislukien Kalifornia) halutaan siroja.
Mukavaa, että uskot, mitä sanon, sillä koen oikeasti juuri noin. Kyllä minäkin uskon, että pitkä, tumma kaverisi kerää katseet, niin moni nainen kuitenkin kertoo viehättyvänsä juuri sellaisista. Itse kuitenkaan en oikein pysty auttamaan niiden ei-niin-pitkien ja ei-niin-vaaleiden kavereiden asiaa, he kun jotenkin vain eivät kiinnostu, eihän sitä pakottaa voi.