Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Tuo luukasa jankkaaja on joku kehopositiivinen läskivyöry. Huohoti huohoti.
Lyhyt mies varmaan
Vierailija kirjoitti:
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.
Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.
Ei luoja näitä 🤦♀️
Hoikka nainen ei ole lapsi, ei näytä lapselta, eikä häntä ajatella lapsena.
Poikkeuksena ehkä tämän kirjoittajan tapaiset katkerat ihmiset, jotka yrittävät etsiä vimmatusti jotain selitystä miksi eivät kelpaa. Aika mielenkiintoinen selitys syyttää hoikista pitäviä pedareiksi. Wtf
Vierailija kirjoitti:
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.
Anna kun arvaan: laskit miehiksi vain sellaiset jotka hakivat naisia tanssimaan? Sitten taas jos puhut oikein tanssin harrastamisesta niin sinne on tainnut hakeutua tietyn tyyppiset miehet.
Mutta yleistä vaan oma kuplasi koskemaan kaikkia miehiå, sitenhän palstanartut toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.Ei luoja näitä 🤦♀️
Hoikka nainen ei ole lapsi, ei näytä lapselta, eikä häntä ajatella lapsena.
Poikkeuksena ehkä tämän kirjoittajan tapaiset katkerat ihmiset, jotka yrittävät etsiä vimmatusti jotain selitystä miksi eivät kelpaa. Aika mielenkiintoinen selitys syyttää hoikista pitäviä pedareiksi. Wtf
Näinhän se on, että helpointa itselleenkin on vain myöntää, että vastakkainen sukupuoli pitää havaintojen mukaan eniten tietynlaisista tyypeistä ja se siitä. Itse joko on sellainen tai ei ole, mutta ei se sitä muiden käytöstä muuksi muuta. Useimmille löytyy kuitenkin ottaja, vaikkei täytäkään ihannemittoja ulkoisesti.
Miehellä on oikeus kiihottua naisesta joka on hänen tyyppiään. Sama koskee naisiin. Koittakaa nyt kestää se kuin aikuiset.
Olen pitkä ja roteva mies ja ihanne on kyllä sellainen x jolla on tissiä, persettä, reittä, ja vähän voimaakin. Saa olla pehmeyttä muutenkin. Jostain syystä omalle kohdalle sattunut tosi hoikka naisia ja kaverit luulee että ne on joku oma fiksaatio.
Tykkään painimisesta ja siitä että naisessa on vastusta 😁 Sellainen kiva esileikki kaikkineen.
No ulkonäkö edellä en ole mennyt niin vähärasvaisten naisten kanssa on tähän asti synkannut parhaiten.
Sanoisin omalla kaveriotannalla että normipainoinen, hyväperseinen on halutuin.
Vierailija kirjoitti:
Spontaanit pärskikset mielikuvasta, millainen läski rumilus edellisen kommentin on kirjoittanut 😁
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä huomasin saman, kun oli laihimmillani stressin takia. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä kuin silloin - mittani olivat 167/43. Miehiä sai käytännössä hätistellä ympäriltä. Koskaan muulloin minua ei ole tultu jututtamaan esim arkisin kaupoissa ja kirjastossa. (Luulin ennen, että tällaiset lähestymiset ovat vain urbaanilegendaa.) Nyt kun olen 55-kiloinen, saan olla paljon enemmän rauhassa.
Tämä on ikävä totuus, mitä enemmän muistutat lasta, sitä enemmän miehet haluaa sua. Kielletty hedelmä jne
Miehet on luonnostaan homoseksuaaleja. Ne haluaa miehen pillulla ja tisseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka ovat itsekin rimpuloita, tykkäävät niistä laihoista naisista. Itse olen harteikas ja roteva, ja sellainen 60-kiloinen nainen tuntuu "käsittelyssä" tosi hennolta ja hauraalta lapselta.
Ymmärrän kyllä, että hintelä mies ei yhtä lailla huomaa eroa. Mutta eiköhän sitä löydy jokaiselle jotakin.Minäkin uskoisin että laihojen ja muutenkin pienikokoisten naisten ihannoiminen on lähinnä pienikokoisten miesten juttu. Ei kaikkien tietenkään mutta ison osan. Tinderissä ainakin tutuivat olevan lähinnä pienet miehet, jotka kyselivät minulta mittoja. Jos mies on esim. 190/90, tuskin hänelle on kovin suuresti väliä onko nainen 50kg vai 60kg. Sen sijaan jos mies on itse alle 60kg ja pituuttakin hädin tuskin 170, asia on toisin. Olen tapaillut tuon kokoista miestä ja kovasti tuntui häiritsevän, että olin lähes hänen kokoisensa. Ei kiitos enää ikinä.
Ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta olen kyllä miettinyt, ketkä miehet täällä lakkaamatta pitävät naisten koosta meteliä. Minulla itselläni ei ole minkäänlaista preferenssiä miehen suureen kokoon ja pituuteen, mutta livenä huomaan selvästi, kuinka itseäni selvästi pitemmät ja rotevammat miehet hymyilevät ja ottavat kontaktia, mutta ne lyhyet, hentoisemmat nörttimiehet, usein vaaleita piirteiltään, jotka kyllä minun silmääni ovat kovastikin miellyttävän näköisiä, eivät katso päinkään eivätkä lämpene yhtään, jos tulee juteltua. Harmi. Onneksi miehen ulkonäkö ei ole minulle kovin tärkeä asia, en ole kauhean valikoiva. Olen kooltani ja vartalomalliltani varsin terveissä mitoissa ja kelpaan hyvin itselleni. Halusin vain sanoa, etten mitenkään hae niitä tummapiirteisiä, kookkaita miehiä, minulle vain ei ole oikeasti tarjolla mitään muuta.
Kyllähän bbw naisillekkin kysyntää on. Ja kannattaa muistaa että nainen voi aina paikata ulkonäköä irstaudella ja suostuvuudella.
Ainakin jodelin puolella chubbyt on jopa seksualisoituja.
Ehkä nuoremmat miehet ovat muuttuneet.
Jaapajaa. Montakos seksidokkaria olette nähneet, joissa sairaalloisen lihavat miehet kehuu miten heitä himoitaan ja naisasiakkaat haluaa tunkea tavaraa heidän ihopoimujensa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka ovat itsekin rimpuloita, tykkäävät niistä laihoista naisista. Itse olen harteikas ja roteva, ja sellainen 60-kiloinen nainen tuntuu "käsittelyssä" tosi hennolta ja hauraalta lapselta.
Ymmärrän kyllä, että hintelä mies ei yhtä lailla huomaa eroa. Mutta eiköhän sitä löydy jokaiselle jotakin.Minäkin uskoisin että laihojen ja muutenkin pienikokoisten naisten ihannoiminen on lähinnä pienikokoisten miesten juttu. Ei kaikkien tietenkään mutta ison osan. Tinderissä ainakin tutuivat olevan lähinnä pienet miehet, jotka kyselivät minulta mittoja. Jos mies on esim. 190/90, tuskin hänelle on kovin suuresti väliä onko nainen 50kg vai 60kg. Sen sijaan jos mies on itse alle 60kg ja pituuttakin hädin tuskin 170, asia on toisin. Olen tapaillut tuon kokoista miestä ja kovasti tuntui häiritsevän, että olin lähes hänen kokoisensa. Ei kiitos enää ikinä.
Ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta olen kyllä miettinyt, ketkä miehet täällä lakkaamatta pitävät naisten koosta meteliä. Minulla itselläni ei ole minkäänlaista preferenssiä miehen suureen kokoon ja pituuteen, mutta livenä huomaan selvästi, kuinka itseäni selvästi pitemmät ja rotevammat miehet hymyilevät ja ottavat kontaktia, mutta ne lyhyet, hentoisemmat nörttimiehet, usein vaaleita piirteiltään, jotka kyllä minun silmääni ovat kovastikin miellyttävän näköisiä, eivät katso päinkään eivätkä lämpene yhtään, jos tulee juteltua. Harmi. Onneksi miehen ulkonäkö ei ole minulle kovin tärkeä asia, en ole kauhean valikoiva. Olen kooltani ja vartalomalliltani varsin terveissä mitoissa ja kelpaan hyvin itselleni. Halusin vain sanoa, etten mitenkään hae niitä tummapiirteisiä, kookkaita miehiä, minulle vain ei ole oikeasti tarjolla mitään muuta.
Sinulla on poikkeavat preferenssit, ja se suotakoon sinulle. Ihan empiirisestikin olen itse todennut, että aina, kun kaveriporukassani on mukana eräs pitkä ja tumma kaveri, niin naiset vilkuilevat aina häntä, ja joskus tulevat juttelemaankin hänelle. Eli hän saa kyllä kaiken huomion. Ja varmasti monilla muilla on näitä samoja kokemuksia.
Jos ap on oikeassa, niin tämähän on oikein hyvä ja reilu tilanne. Maailman jokainen nainen voi halutessaan olla laiha, joten kaikki miesten huomiosta kiinnostuneet pääsevät siitä nauttimaan. Toista olisi, jos vaadittaisi vaikka tiettyä pituutta, kun sille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet voi pitää laihoista. Vanhemmiten ja vanhemmat osaavat arvostaa jo muotoja ja runsautta.
Miksi ylimääräisiä muotoja ja makkaroille asti riittävää runsautta pitäisi kenenkään arvostaa?
On luonnotonta että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin pikkupojan. Sillon miehellä ei ole kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin moni ihmettelee miksi on hoikka ja ei kelpaa. Tämän lisäksi pitää olla myös naama kunnossa jotta mies voi panna ja jos pidempään mies kattelee niin myös luonne
Ajatella, että miehillekin merkkaa kokonaisuus..
Vierailija kirjoitti:
On luonnotonta että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin pikkupojan. Sillon miehellä ei ole kaikki kunnossa.
Megan Foxillahan on kyllä aika poikamainen kroppa. En yhtään ymmärrä miksi sellaistakin miehet himoitsee, mokomat pedofiilit. Heidän tulisi himoita sellaista vartaloa kuin sillä nuorella naisella joka jumittui autotallin oven koiranluukkuun Scary Moviessa.
Tuo luukasa jankkaaja on joku kehopositiivinen läskivyöry. Huohoti huohoti.