Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
401/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä menestyneempi ja korkeammassa asemassa oleva mies niin pitää mahdollisimman hoikasta naisesta. Tämä huomattu. Elämäm koululaisille saa olla pullevampikin nainen.

köh--tasoteoria--köh

Kaikki naiset ei halua noita menestyneempiä miehiä, jotka nalkuttavat ja nillittävät kotona joka asiasta.

Itsellä ei varsinaisesti mitä megamenestyjää ole koskaan kumppanina ollut, mutta kyllä nämä ei-niin-menestyneetkin osaa rutista, vinkua ja valittaa oikein mainiosti ja lähes kaikesta.

Melkein voisin väittää että mitä epäonnistuneempi mies omasta mielestään on niin sitä suurempaa on valitus ja katkeruus muiden tekemisiä/olemista kohtaan. Ja sama pätee myös painoon ja liikunnallisuuteen eli kun mies itse on päässyt lihomaan eikä ole innostunut liikunnasta niin kas, liikunnalliset ja treenatut miehet on lähinnä s¤¤tanasta joille tipahtaa taivaanlahjana kaikenlaista mukavaa ulkomuodosta lähtien eikä moiset etuoikeutetut kermaprselusikat tiedä todellisesta elämästä mitään vaan näitä pitäisi jonkun kouluttaa..

Vierailija
402/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, ketuttaa myös tuo hoikkien laudoittelu, "et ole oikea nainen vaan  pikkutyttö"(hoikkana/pienirintaisena)jne. joita kateelliset, itse läskit eli "muodokkaat"akat jaksavatkin jauhaa...Kyllä olen itse nähnyt näiden kateellisten nautojen vahingonilon, kun olen lihonut hetkellisesti mm. lääkkeiden takia.

Sitten jos/kun laihtuu omiin mittoihinsa takaisin, vihamieleinen kyttäämienn ja "piilo"v***uilu jatkuukin taas...Itse oavt kilonsa hankkineet laiskottelematta, mutta sairauksien ja lääkkeiden takia lihovat ja laihtuvat ovat aina näiden räkytyksen alla,hohhoijaa tosiaan!!!!

Aikuisen ihmisen syömisiä, liikkumisia ja kokoa ja ulkomuotoa ei tarvitse kenenkään arvostella pyytämättä, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin viehätyn ainoastaan hoikista ja siroista naisista. Jos joku olisi sanonut minulle 15 vuotta sitten, että parisuhteen löytäminen muuttuu hyvin vaikeaksi, koska suurin osa ihmisistä on liiallisen syömisen johdosta ylipainoisia, niin en olisi uskonut.

Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Samalla myös ilmapiiri on muuttunut hyvin erikoiseksi, ja normaalipainoa toivovaa miestä pidetään täysin kohtuuttomana ja pinnallisena ihmisenä.

Mutta sinun ei ole pakko seurustella kenenkään naisen kanssa, jos et halua.

Eikä normaalipainoinen mies välttämättä ole se mitä naiset haluaa, riippuu kasvoista, luonteesta jne.

Luonnollisesti en tietenkään edes pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa jota en halua. Halu parisuhteeseen, ja läheisyyteen minulla kuitenkin on, niin kuin varmasti suurimmalla osalla ihmisistä on.

2/3 yli 30-vuotiaista naisista on kuitenkin joko ylipainoisia tai lihavia. Ja valitettavasti se fakta, että miehet ovat vähintään yhtä lihavia Suomessa, ei lohduta yhtään.

63 % yli 30-vuotiaista naisista on vähintään ylipainoisia. Siis ei ihan 2/3 mutta lähelle. (Miehistä 72 % eli lähes 3/4.) Surullisiahan nämä luvut ovat.

”Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.”

https://thl.fi/documents/834036/6379700/Lihavuus+Suomessa_ik%C3%A4ryhmi…

Vierailija
404/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ovat nämä suomalaisnaiset, joilla tilmalasivartalo, hoikka vyötärö ja muhkea takamus ja isot rinnat ja BMI 19-21 eli normaalin alarajalla? Ja seuraa riittää heillä myös. Heitä on tungokseksi saakka aV-palstalla, mutta eipä ole juurikaan livenä tullut tavattua.

Keskivartalotukevia, tanakoita tyttöjä suojaloilla sen sijaan ovat kaikki lähipiirin, työpaikan, opiskelupaikan, kuppiloiden kulmat pullollaan. Koko Suomi täynnä tukevia tyttöjä ja poikia.

Vierailija
405/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta tuo AP:n havainto. Rinnat on aivan overrated, harva nykymies on niiden perään enää ollenkaan. Mallia lauta tuntuu olevan paljon suositumpi. Laiha, siro, brunetti. 

Vierailija
406/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.

Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.

Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.

Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.

Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.

Kateus vie kavaljeeritkin tanssilavalta..

Vierailija
407/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla täällä todella törkeää suhtautumista laihoja naisia kohtaan.

Normaalipainoa sanotaan normaaliksi ihan syystä. Tietenkään siihen ei kaikki pääse tai halua, mutta ei se ole mikään vikakaan.

Vierailija
408/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodokas nainen uhkeilla utareilla ja rehevällä perseellä on aivan 👌

Suurin osa miehistä, jotka haluaa noita luisevia vartaloita, on henkisesti jotain amisteini-haivenviiksi bensalenkkareita. Tämän yhtälön oon huomannu aina.

Kuten maamme nykyinen presidentti? ;)

Jenni on hoikka ja tyylikäs nainen, en sanoisi Saulia bensalenkkariksi.

Ihan yliopistotasolla asti on havaittu että mitä korkeammin koulutettu mies on, sitä enemmän hän arvostaa hoikkuutta naisessa.

Bensalenkkarit tuntuvat katsovan enemmän niitä isoja tissejä.

Itseasiassa - se miksi koulutetummat miehet eivät pidä isoista rinnoista tai leveästä lantiosta, noin muutenkaan naisellisista piirteistä johtuu huomattavasti alemmista testotasoista kuin matalamman koulutustaustan omaavista miehistä. On paljon tutkimuksia siitä, että korkeat testotasot yhdistyvät matalaan koulutukseen ja siihen, että pitää naisellisista naisista.

Vierailija
409/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoa sanotaan normaaliksi ihan syystä. Tietenkään siihen ei kaikki pääse tai halua, mutta ei se ole mikään vikakaan.

Yhäkään normaali mies ei kiinnostu laihasta tikkunaisesta. Normaalipainoinen on eri asia kuin laiha luikku. Muodokas nainen on oikea nainen.

Vierailija
410/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.

Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.

Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.

Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.

Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.

Kateus vie kavaljeeritkin tanssilavalta..

Missä sanoin, etten itse päässyt tanssimaan? Minua hakivat toisentyyppiset miehet koska olen itsekin toisentyyppinen nainen. Vastasinkin jo jollekin kun heitti katkeruuskortin. Sinä heitit kateuskortin. DDD

Kuten jo aiemmin sanoin, jos kommentti ei miellytä niin heti lentää katkeruus ja kateus pöytään. DDD

Keksikää nyt jo edes jotain omaperäisempää, älkää ainakaan näyttäkö tyhmyyttänne.

Jos ei pysty muuta kommentoimaan.

Totesin, että laihoja jotkut miehet hakevat hulluna. Jotkut siis.

En todennut, että minua ei hae kukaan.

Nämä eivät sulje pois toisiaan. Miehiä riittää.

Vierailija
411/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omar Baba kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Laiha ystävä jolla naama oli kuin petolinnun perä niin oli enemmän vientiä kuin minulla vaikkei minulla ihan merkittävästi ollut ylipainoa vaan jonkin verran. Kyllä se söi itsetuntoa kun ystäväni sai kaiken huomion ja minä olin ihan näkymätöntä ilmaa. Aloin käymään yksin viihteellä kun kyllästyin hänen seuraansa. 

Olisit onnellinen, kun saat olla rauhassa tyhmiltä kuvottavilta miehiltä. Kukaan nainen ei halua miesten huomiota.

Kukaan nainen ei halua tyhmien ja kuvottavien miesten huomiota, totta. Se, että kaikki miehet olisivat tyhmiä ja kuvottavia, on sinun omaa harhaasi, joka ehkä liittyy tapaasi kuvitella, että edustat kaikkia maailman miehiä?

Vierailija
412/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse normaalipainonen nainen enkä tykkää bodyshamemaamisesta, mutta mun yleinen mielikuva laihoista naisista on ilkeys. Ja en puhu ns. läpipaskojista, jotka ei vaan oikeasti liho vaan nimenomaan niistä, jotka tekevät hirveän työn laihan kropan ylläpitämiseksi. Onko sitten se, kun itse lähenee jo syömishäiriötä ja pelkää sairaalloisen paljon lihomista, niin tekee ilkeäksi ja kärttyseksi? Puhun nyt ihan sellasista alle BMI 18 tapauksista, eli nimenomaan laihoista. Ja nämä tyypit nyt täällä uhriutuu, mutta itse puhuvat hyvin rumasti muodokkaista naisista.

Vierailija
413/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnotonta että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin pikkupojan. Sillon miehellä ei ole kaikki kunnossa.

On luonnotonta, että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin sialla. Silloin miehellä ei ole kaikki kunnossa.

Vierailija
414/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodokas nainen uhkeilla utareilla ja rehevällä perseellä on aivan 👌

Suurin osa miehistä, jotka haluaa noita luisevia vartaloita, on henkisesti jotain amisteini-haivenviiksi bensalenkkareita. Tämän yhtälön oon huomannu aina.

Kuten maamme nykyinen presidentti? ;)

Jenni on hoikka ja tyylikäs nainen, en sanoisi Saulia bensalenkkariksi.

Ihan yliopistotasolla asti on havaittu että mitä korkeammin koulutettu mies on, sitä enemmän hän arvostaa hoikkuutta naisessa.

Bensalenkkarit tuntuvat katsovan enemmän niitä isoja tissejä.

Itseasiassa - se miksi koulutetummat miehet eivät pidä isoista rinnoista tai leveästä lantiosta, noin muutenkaan naisellisista piirteistä johtuu huomattavasti alemmista testotasoista kuin matalamman koulutustaustan omaavista miehistä. On paljon tutkimuksia siitä, että korkeat testotasot yhdistyvät matalaan koulutukseen ja siihen, että pitää naisellisista naisista.

Ihan totta! Moni pelkää äidillisiä piirteitä. Nykyajan naisen halutaan olevan miehekäs.

Vierailija
415/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhäkään normaali mies ei kiinnostu laihasta tikkunaisesta. Normaalipainoinen on eri asia kuin laiha luikku. Muodokas nainen on oikea nainen.

Täysin käsittämätön väite. Ja naisetko sen määrää mikä miehiä kiinnostaa. Hah, sopii yrittää.

Vierailija
416/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luonnotonta että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin pikkupojan. Sillon miehellä ei ole kaikki kunnossa.

On luonnotonta, että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin sialla. Silloin miehellä ei ole kaikki kunnossa.

Miksi halutaan periaatteessa naisellista naista, mutta ei "koko pakettia"? Ystäväni sattuu olemaan hoikka venäläinen ja tämä sanoi suomalaisten miesten jännittävän hänen seurassaan. Myöskin heiltä odotetut käytöstavat tuppaa unohtumaan.

Hän haluaa olla nainen eikä maskuliininen mies joka hoitaa homman kotiin.

Vierailija
417/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu, ketuttaa myös tuo hoikkien laudoittelu, "et ole oikea nainen vaan  pikkutyttö"(hoikkana/pienirintaisena)jne. joita kateelliset, itse läskit eli "muodokkaat"akat jaksavatkin jauhaa...Kyllä olen itse nähnyt näiden kateellisten nautojen vahingonilon, kun olen lihonut hetkellisesti mm. lääkkeiden takia.

Sitten jos/kun laihtuu omiin mittoihinsa takaisin, vihamieleinen kyttäämienn ja "piilo"v***uilu jatkuukin taas...Itse oavt kilonsa hankkineet laiskottelematta, mutta sairauksien ja lääkkeiden takia lihovat ja laihtuvat ovat aina näiden räkytyksen alla,hohhoijaa tosiaan!!!!

Aikuisen ihmisen syömisiä, liikkumisia ja kokoa ja ulkomuotoa ei tarvitse kenenkään arvostella pyytämättä, kiitos!

Just itsekin haukuit "kateelliset läskit" "naudat" ja laiskoiksi ym. Anna heidänkin olla rauhassa omia itsejään. Ei se ole sinulta pois.

Vierailija
418/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisitkohan sanoa noin, jos olisit itse luonnostaan hoikka. Vaikea uskoa.

Vierailija
419/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luun vierestä se liha on makeinta!

Vierailija
420/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt tiedä, eiköhän tuo yleistäminen ole tarpeetonta. Jokaisella on kuitenkin niin omat mieltymyksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi