Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka ovat itsekin rimpuloita, tykkäävät niistä laihoista naisista. Itse olen harteikas ja roteva, ja sellainen 60-kiloinen nainen tuntuu "käsittelyssä" tosi hennolta ja hauraalta lapselta.
Ymmärrän kyllä, että hintelä mies ei yhtä lailla huomaa eroa. Mutta eiköhän sitä löydy jokaiselle jotakin.
Minäkin uskoisin että laihojen ja muutenkin pienikokoisten naisten ihannoiminen on lähinnä pienikokoisten miesten juttu. Ei kaikkien tietenkään mutta ison osan. Tinderissä ainakin tutuivat olevan lähinnä pienet miehet, jotka kyselivät minulta mittoja. Jos mies on esim. 190/90, tuskin hänelle on kovin suuresti väliä onko nainen 50kg vai 60kg. Sen sijaan jos mies on itse alle 60kg ja pituuttakin hädin tuskin 170, asia on toisin. Olen tapaillut tuon kokoista miestä ja kovasti tuntui häiritsevän, että olin lähes hänen kokoisensa. Ei kiitos enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.
Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.
-ApJohtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.
Ja väität näin millä perusteella? Aina jaksaa yllättää, kuinka ränne kommentoijien mielestä on vain kahta vartalotyyppiä: lihava ja laiha, eikä mitään siltä väliltä.
Klassinen esimerkki Marilyn Monroe oli muodokas tiimalasi, eikä varmasti ollut painoindeksi yli 30. Hänellä tosin olikin harvinaisen kapea vyötärö.
Lantio-vyötärösuhde kannattaa ottaa huomioon, kun puhutaan tiimalasivartalosta, tai ihan normaalista, terveestä kehosta.
Mielipiteitä nyt on enemmän kuin ihmisiäkään. Mitä sillä sitten on väliä, kuka mistäkin tykkää eniten ja mistä toisiksi eniten? Todellisuus on kuitenkin ihan muuta kuin kauneusihanteita eikä kenenkään kannata yrittää muuttaa ulkonäköään minkään kuvitellut ihanteen mukaiseksi.
En ole koskaan ollut laiha. Silti on miehiä riittänyt. Laadukkaita miehiä. Vaikea ottaa kantaa mikä tilanne on yleisesti tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä huomasin saman, kun oli laihimmillani stressin takia. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä kuin silloin - mittani olivat 167/43. Miehiä sai käytännössä hätistellä ympäriltä. Koskaan muulloin minua ei ole tultu jututtamaan esim arkisin kaupoissa ja kirjastossa. (Luulin ennen, että tällaiset lähestymiset ovat vain urbaanilegendaa.) Nyt kun olen 55-kiloinen, saan olla paljon enemmän rauhassa.
No huh... Varmaan olleet pedoja, jotka lähestyneet. Luulleet lapseksi sinua. 55-kiloisenakin olet tuon pituisena hoikka, joten melko anorektinen 43-kiloisena!
Voi kuule, miehet pitävät naisista joita heille suodaan. Suunsoitto on sitten asia erikseen.
Kyllä mä myönnän, että laihat kiinnostaa eniten. Tai sanoisin hoikat. En tiedä, onko sillä merkitystä, etten ole rotevimmasta päästä, mutta olen silti kohtalaisen pitkä ja normikokoinen.
Kai se on sama monilla naisillakin, että tietynlaiset maskuliiniset piirteet herättävät kiinnostusta. Jos on esim. hintelä ja kimeä-ääninen mies, niin harvempi nainen syttyy.
https://cdn.lifestyleasia.com/wp-content/uploads/sites/6/2021/01/201256…
Tallainen kroppa vau 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että nykyään lääkärit käskevät naisia laihduttamaan jos on lasten saamisessa ongelmia.
Kukas se täällä väittikään että siihen tarvitaan rasvaa ja rinnat?
Johtuu siitä ettei yhdyntä onnistu jos miehellä ei ole erektiota. Harva mies innostuu keikkumaan säkkituolin päällä 😅
Jos miehellä on liian ohut ja lyhyt niin ei ole seisokista naiselle iloa.
Seisokin on tarkoitus tuottaa miehelle iloa, ei naiselle.
Mistä sä niitä naisia saat, kun alkaa kiertää juttua, että sulla on pieni.
No, äidiltäsi saa aina.
Jaa, sulle kelpaa kasikymppisetkin? Ok.
Onhan hoikka/normaalivartaloinen esteettisesti monen silmään kaunein.
Mutta onneksi miehet tykkää meistä ylipainoisistakin. Kuten myös me naiset tykkäämme muistakin miehistä kuin hunkseista tai pukupankkiireista. Oikeassa elämässä oikeat ja epätäydelliset ihmiset menevät yksiin ja ovat tyytyväisinä yhdessä.
Ollessani sairas ja täten alipainoinen, sain enemmän huomiota kuin koskaan! Olen ennen tätä ja tämän jälkeen ollut hoikka/normaalipainoinen. Vientiä ollut ok. Mutta tosiaan alipainoisena mulle flirttailtiin kaupungilla, puistoissa, kaupassakin! Puhumattakaan yöelämässä. En ois uskonu tätä. Niin huomattava oli ero ja niin uskomattomalta se tuntui.
Tara Reid. Kaunis nainen kasvoiltaan, mutta kroppa vastenmielinen. Ällöttää luikut.
MIES
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut laiha. Silti on miehiä riittänyt. Laadukkaita miehiä. Vaikea ottaa kantaa mikä tilanne on yleisesti tämän vuoksi.
Laadukkaita miehiä on riittänyt?
Miksi et sitten ole kelpuuttanut sellaista elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Ollessani sairas ja täten alipainoinen, sain enemmän huomiota kuin koskaan! Olen ennen tätä ja tämän jälkeen ollut hoikka/normaalipainoinen. Vientiä ollut ok. Mutta tosiaan alipainoisena mulle flirttailtiin kaupungilla, puistoissa, kaupassakin! Puhumattakaan yöelämässä. En ois uskonu tätä. Niin huomattava oli ero ja niin uskomattomalta se tuntui.
Kelpaisit siis pelimiehen panokaveriksi mutta et tavallisen miehen kanssa parisuhteeseen.
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.
Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.
Naiset pitävät vain raamikkaista miehistä. Miesten naismaku on monipuolisempi ja laihoista luukasoista ei pidä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaita miehiä on riittänyt?
Miksi et sitten ole kelpuuttanut sellaista elämääsi?
Lol, koska ne miehet eivät pitäneet tuota yhtä laadukkaana eivätkä kiinnostuneet kuin panomielessä ja siinäkin vain hetken ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eenen koronaa kun kävin tanssimassa niin miehet hakivat laihoja naisia tanssimaan ihan hulluina vaikka naisen naama olisi ollut kuin petolinnun perse.
Kun oli laiha, jopa luisevan laiha ja mieluummin pitkät hiukset.
Sai olla ryppyjä ja hymytön ja hapan, mutta kun laihuus.
Eräs nainen oli todella hento ja vartaloltaan miltei kuin pikkutyttö, silti aikuinen, ehkä neljä-viiskymppinen nainen. Pukeutuikin tyttömäisesti, pääsi koko ajan lattialle, miehet oikein juoksujalkaa hakivat.
Välillä tuli mieleen, että hakevatko jotain lapsivaimoa. Tuntuuko miehistä kivalta tanssia lapsenomaisen naisen kanssa. Herääkö joku suojeluvaisto vai tuntevatko itsensä miehekkäiksi. Vai mikä lenee.
Itse olin kanssa joskus lavatansseissa, siellä haettiin kovin tanssimaan naista jolla oli hihaton toppi, revityt farkut ja lenkkarit, pitkät hiukset auki.
Et sitten pystynyt esittämään mielipidettäsi Ap haukkumatta ilkeästi hoikkia.
Tässä naisia 70-luvulta:
https://yle.fi/aihe/sites/aihe/files/migrated/olotila/image-gallery/Har…
https://agricolaverkko.fi/vintti/kuvitus/perunatorilla.jpg
https://www.kotus.fi/files/5186/Tytto_tanssii_koulun_juhlasalissa_Toolo…
https://pbs.twimg.com/media/EzLX2frVkAAJLTj.jpg
https://www.valokuvataiteenmuseo.fi/sites/default/files/pages/gallery/2…