Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Muodokas nainen uhkeilla utareilla ja rehevällä perseellä on aivan 👌
Suurin osa miehistä, jotka haluaa noita luisevia vartaloita, on henkisesti jotain amisteini-haivenviiksi bensalenkkareita. Tämän yhtälön oon huomannu aina.
Kuten maamme nykyinen presidentti? ;)
Jenni on hoikka ja tyylikäs nainen, en sanoisi Saulia bensalenkkariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noin vuodessa laihtunut -14kg. Nyt painan 55 kg ja olen urheilullisen hoikka. Miehet eivät katsoneet minua sillä tavalla, kuin olin vähän muodokkaampi, joten ainakin omasta kokemuksesta ap:n väittämä pitää paikkansa.
Sulla ei ole varmaan kauniita kasvoja niin sun täytyy pysyä laihana.
Läskien kasvothan ovat yleensä taikinamaisen muodottomat ja läskit alkavatkin jossain vaiheessa näyttää kaikki toisiltaan, kaikki persoonallisuus katoaa. Kauniskasvoinen läskikin on yleensä meikeillä ja kuvanmuokkauksella aikaansaatu. Ja ei, ne tussillapiirretyt kulmat ja tekotukka eivät teitäkään kaunista. Jokainen joka on lihonut kasvoista tietää, että se heikentää ulkoista olemusta hyvin tehokkaasti.
Ei ne luisevat luuranko kasvotkaan hyvät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella niin, että ylipaino on hyvä suoja pinnallisia miehiä vastaan. On paljon helpompaa, kun ne, joihin ei haluakaan tutustua, jättävät lähestymättä. Ikäänkuin ensimmäinen ja tärkein valintakierros toteutuu ihan automaattisesti.
Itse olen toiminut niin, että kun olen ollut vapaalla jalalla ja etsinyt miestä, olen lihottanut itseni ylipainoiseksi. Sitten kun sopiva mies löytyy, olen laihduttanut normaalipainoon, jossa kuitenkin itse viihdyn parhaiten. Nykyinen mieheni löytyi kuin olin 90-kiloinen. Seurusteltiin pari vuotta ja kun hän tuntui haluavan minua paljon, rakastavan minua ja kiinnittävän huomionsa minuun itseeni eikä ulkonäkööni, aloin laihduttaa. Nyt painan 65 eikä mieheni ole koskaan sanallakaan kommentoinut laihtumistani eikä se ole vaikuttanut mitenkään hänen seksihaluihinsa. Tällä taktiikalla löysin siis aivan ihanan, arvostavan ja minua sellaisena kuin olen rakastavan miehen.
Vaikka viihdyn normaalipainossa, en haluaisi missään nimessä miestä jolle se on vaatimus. Jos olisin ollut normaalipainoinen tavatessamme, en voisi tietää miten mieheni suhtautuisi jos lihoisin vaikkapa sairauden takia. Nyt tiedän, että se ei todennäköisesti vaikuttaisi mitenkään.
Tiesitkö muuten, että lihavuus on sairaus joka romuttaa hyvin tehokkaasti terveyden? Samoin on myös riippuvuus ruokaan.
Jokainen saa tosin päättää itse omasta kropastaan ja tuhota sen liiallisella syömisellä, alkoholilla tai vaikka huumeilla, jos niin haluaa. Tervettä ja normaalipainoista kumppania toivovaa on kuitenkin turha alkaa kutsumaan pinnalliseksi ihmiseksi.
Olen 100% varma, että useimmat hoikkaa kumppania toivovat eivät toivo sitä sen vuoksi, että hoikkuus kertoisi kumppanin terveydestä. He toivovat sitä koska se miellyttää heidän omaa silmäänsä ja he perustavat suhteensa kumppanin ulkonäköön. Miksi muuten vaikkapa toimistotyö ei ole heille turn-off, vaikka istumatyö on epäterveellistä? Tuollainen puhe on vain omien pinnallisten arvojen naamioimista jotenkin hyveelliseen muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Langanlaihojen naisten ihannointi on muotiteollisuuden ja naistenlehtien aikaansaama ilmiö naisten keskuudessa. Sanoisin, että miehet arvostavat enemmän normaalipainoisia tavallisia naisia.
Tuo on itse asiassa totta.
Muotitalot havaitsivat että naisten vaatteet myyvät parhaiten langanlaihojen mallien päällä. Sehän mallien tehtävä onkin, myydä vaatteita.
On myös havaittu kv. tutkimuksessa että naisten mielestä täydellinen nainen on laihempi kuin miesten ihanne.
Ne miehet, jotka ovat itsekin rimpuloita, tykkäävät niistä laihoista naisista. Itse olen harteikas ja roteva, ja sellainen 60-kiloinen nainen tuntuu "käsittelyssä" tosi hennolta ja hauraalta lapselta.
Ymmärrän kyllä, että hintelä mies ei yhtä lailla huomaa eroa. Mutta eiköhän sitä löydy jokaiselle jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas nainen uhkeilla utareilla ja rehevällä perseellä on aivan 👌
Suurin osa miehistä, jotka haluaa noita luisevia vartaloita, on henkisesti jotain amisteini-haivenviiksi bensalenkkareita. Tämän yhtälön oon huomannu aina.Kuten maamme nykyinen presidentti? ;)
Jenni on hoikka ja tyylikäs nainen, en sanoisi Saulia bensalenkkariksi.
Ihan yliopistotasolla asti on havaittu että mitä korkeammin koulutettu mies on, sitä enemmän hän arvostaa hoikkuutta naisessa.
Bensalenkkarit tuntuvat katsovan enemmän niitä isoja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noin vuodessa laihtunut -14kg. Nyt painan 55 kg ja olen urheilullisen hoikka. Miehet eivät katsoneet minua sillä tavalla, kuin olin vähän muodokkaampi, joten ainakin omasta kokemuksesta ap:n väittämä pitää paikkansa.
Sulla ei ole varmaan kauniita kasvoja niin sun täytyy pysyä laihana.
Läskien kasvothan ovat yleensä taikinamaisen muodottomat ja läskit alkavatkin jossain vaiheessa näyttää kaikki toisiltaan, kaikki persoonallisuus katoaa. Kauniskasvoinen läskikin on yleensä meikeillä ja kuvanmuokkauksella aikaansaatu. Ja ei, ne tussillapiirretyt kulmat ja tekotukka eivät teitäkään kaunista. Jokainen joka on lihonut kasvoista tietää, että se heikentää ulkoista olemusta hyvin tehokkaasti.
Ei ne luisevat luuranko kasvotkaan hyvät ole.
Ja sitten kun tulee ikää niin vaikuttaa kasvojen malli. Pyöreä kasvojen malli taisi näyttää vanhemmalta kuin muut, luin joskus tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka ovat itsekin rimpuloita, tykkäävät niistä laihoista naisista. Itse olen harteikas ja roteva, ja sellainen 60-kiloinen nainen tuntuu "käsittelyssä" tosi hennolta ja hauraalta lapselta.
Ymmärrän kyllä, että hintelä mies ei yhtä lailla huomaa eroa. Mutta eiköhän sitä löydy jokaiselle jotakin.
Tuo ei pidä yhtään paikkaansa.
Itse pidän enemmänkin pitkiästä ja rotevista naisista, ja olen rimpulamies :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet itse arvostelee naisten painoa, onko miehille kova paikka kuulla, että itse on off?
Niin, miehet saa vaatia hoikkaa naista ja naiset pitkää tuuheatukkaista miestä. Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua.
Ei ole kova paikka, koska useimmat miehet on kuulleet sitä koko elämänsä. Ei se enää hetkauta.
Kenenkään ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, mutta itselleen on vastuussa omista elämänvalinnoista. Jos vaikka jää kerta toisensa jälkeen jätetyksi ja jää lopulta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet itse arvostelee naisten painoa, onko miehille kova paikka kuulla, että itse on off?
Niin, miehet saa vaatia hoikkaa naista ja naiset pitkää tuuheatukkaista miestä. Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua.
Ei ole kova paikka, koska useimmat miehet on kuulleet sitä koko elämänsä. Ei se enää hetkauta.
Kenenkään ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, mutta itselleen on vastuussa omista elämänvalinnoista. Jos vaikka jää kerta toisensa jälkeen jätetyksi ja jää lopulta yksin.
Moni hoikka pariskunta on eronnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikilla nuoremmillakin on syöpää esim. alkoholi, tupakka, kemikaalit, ilmansaasteet ja tietyt ruoat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella niin, että ylipaino on hyvä suoja pinnallisia miehiä vastaan. On paljon helpompaa, kun ne, joihin ei haluakaan tutustua, jättävät lähestymättä. Ikäänkuin ensimmäinen ja tärkein valintakierros toteutuu ihan automaattisesti.
Itse olen toiminut niin, että kun olen ollut vapaalla jalalla ja etsinyt miestä, olen lihottanut itseni ylipainoiseksi. Sitten kun sopiva mies löytyy, olen laihduttanut normaalipainoon, jossa kuitenkin itse viihdyn parhaiten. Nykyinen mieheni löytyi kuin olin 90-kiloinen. Seurusteltiin pari vuotta ja kun hän tuntui haluavan minua paljon, rakastavan minua ja kiinnittävän huomionsa minuun itseeni eikä ulkonäkööni, aloin laihduttaa. Nyt painan 65 eikä mieheni ole koskaan sanallakaan kommentoinut laihtumistani eikä se ole vaikuttanut mitenkään hänen seksihaluihinsa. Tällä taktiikalla löysin siis aivan ihanan, arvostavan ja minua sellaisena kuin olen rakastavan miehen.
Vaikka viihdyn normaalipainossa, en haluaisi missään nimessä miestä jolle se on vaatimus. Jos olisin ollut normaalipainoinen tavatessamme, en voisi tietää miten mieheni suhtautuisi jos lihoisin vaikkapa sairauden takia. Nyt tiedän, että se ei todennäköisesti vaikuttaisi mitenkään.
Tiesitkö muuten, että lihavuus on sairaus joka romuttaa hyvin tehokkaasti terveyden? Samoin on myös riippuvuus ruokaan.
Jokainen saa tosin päättää itse omasta kropastaan ja tuhota sen liiallisella syömisellä, alkoholilla tai vaikka huumeilla, jos niin haluaa. Tervettä ja normaalipainoista kumppania toivovaa on kuitenkin turha alkaa kutsumaan pinnalliseksi ihmiseksi.
Olen 100% varma, että useimmat hoikkaa kumppania toivovat eivät toivo sitä sen vuoksi, että hoikkuus kertoisi kumppanin terveydestä. He toivovat sitä koska se miellyttää heidän omaa silmäänsä ja he perustavat suhteensa kumppanin ulkonäköön. Miksi muuten vaikkapa toimistotyö ei ole heille turn-off, vaikka istumatyö on epäterveellistä? Tuollainen puhe on vain omien pinnallisten arvojen naamioimista jotenkin hyveelliseen muotoon.
Mies on minua 10-15 kg kevyempi ja elää monella tapaa epäterveellisemmin ja sanoo itsekin pitävänsä minua terveellisesti elävänä. Mutta elämässäni tappavana tekijänä on kyllä sataprosenttinen istumatyö sekä työstressi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikilla nuoremmillakin on syöpää esim. alkoholi, tupakka, kemikaalit, ilmansaasteet ja tietyt ruoat vaikuttaa.
Ja geenit, toisissa suvuissa on enemmän sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tietiskö että kv. tutkimuksissa on havaittu että naisten mielestä täydellinen nainen on hoikempi kuin miesten ihanne?
...
Naiset ovat kateellisia hoikemmille kansasisarille, ja vihaisia itselleen kun itsekuri ei riitä pysymään hoikkana.
En tiedä tutkimuksista, mutta tämä on kyllä juuri näin. Naiset vaikuttuvat keskimäärin helpommin sosialisesta paineesta, esim. naistenlehtien kuvastosta, ja projisoivat sen seurauksena syntyneen ahdistuksensa miehiin, eli alkavat uskoa että miehet haluavat niitä naisia joita he kuvittelevat haluttaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja jos tulee puheeksi, että äitini on kuollut ennenaikaisesti syöpään, lisään jotekin vaistomaisesti aina perään sen, että äiti eli terveellisesti ja oli normaalipainoinen, koska kuvittelen, että minua katsomalla kuvittelevat äidin olleen epäterveellinen läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata asua vilkkaasti liikennöidyllä alueella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli Hesarissa juttu siitä, että tietyillä alueilla oli tilastollisesti enemmän ennenaikaisia (alle 70 v) syöpäkuolemia. Pohjois-Espoo oli yksi alue. Se jäi mieleen, koska asun itse kartan osoittamalla alueella ja oma perheenjäsen ja naapureita on kuollut syöpään 50-60 -vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös esimerkiksi piilolinssien käyttäminen on silmille epäterveellisempää kuin silmälasien käyttäminen. Miksi ei kuitenkaan vaikuta siltä, että piilarit olisivat turn off, ja miehet suosisivat silmälasipäisiä naisia, vaikka nämä huolehtivat terveydestään paremmin? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli Hesarissa juttu siitä, että tietyillä alueilla oli tilastollisesti enemmän ennenaikaisia (alle 70 v) syöpäkuolemia. Pohjois-Espoo oli yksi alue. Se jäi mieleen, koska asun itse kartan osoittamalla alueella ja oma perheenjäsen ja naapureita on kuollut syöpään 50-60 -vuotiaina.
Ilmansaasteet vaikuttavat paljon, mielestäni luin, että aiheuttaa myös alzheimerintautia.
Jos painaa 55 kg niin täytyy olla vähintään 170 cm pitkä.