Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 173/48. Nykymittapuulla anorektinen.
Syön paljon, mutta en vain liho.
Muilta naisilta saan aina kuulla, että olen lauta, pulkannaru, "sun pitäis lihottaa" on myös yöeinen
Siis ihan avoimesti puhutaan tuollaista minulle.
Joskus huomautin asiasta, ei ole kuulemma sama asia kuin ylipainosta huomauttelu.
Omalta mieheltä taas saan aina kuulla että on hyvä kroppa. Tykkää kun on timmit vatsalihakset ja reisien väliin jää rako suorassa seistessä.
Miehen kaverit ihmettelevät usein, että tietämättä ei tajuaisi että olen synnyttänyt nainen, kun on niin hyvä vartalo.
Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".Tyttöystäväni on täsmälleen saman kokoinen, enkä pidä häntä edes laihana. Minusta ihan normaalin näköinen. Edes vatsalihakset eivät näy.
Se, että vatsalihakset näkyy vaatii sekä vatsatreeniä, jotta niitä lihaksia oikeasti on, että alhaista rasvaprosenttia. Laihuus itsessään ei tuo lihaksia näkyviin, jos ei ole mitä tuoda.
Katsotaan niitä nuorten vatsalihaksia sitten kun saatte lapsia, 8 tuntia töissä, ilta menee lapsia vahtiessa, ruokaa laittaessa ja pyykkiä pestessä, noin 21.00 tai 22.00 on sitten vatsatreenien vuoro.
No mulla on kaksi lasta ja työ. Lasten kanssa voi myös jumpata ja kun on aina liikkunut ja syönyt hyvin ei ole mitään ongelmaa. Edelleen näkyvät vatsalihakset. Tekosyitä voi jokainen meistä keksiä eikä sitäpaitsi niiden vatsalihasten näkyä tarvitse ollakseen terveen painoinen.
Sä olet varmaan eines äitejä. Lapsien mielestä kaupan eineslihapullat on kamalan makuisia, mutta ei ehkä niiden lasten mielestä tietysti jotka ei ole parempaa ruokaa maistaneet.
No en ole. Meillä ihan koko perhe liikkuu ja urheilee sekä syö terveellisesti.
Ai sä olet osa-aikatöissä vai oletko saikuttaja äitejä?
40/h viikko fyysistä työtä. Saikulla viimeksi noin vuosi sitten 3 päivää.
Olen noin vuodessa laihtunut -14kg. Nyt painan 55 kg ja olen urheilullisen hoikka. Miehet eivät katsoneet minua sillä tavalla, kuin olin vähän muodokkaampi, joten ainakin omasta kokemuksesta ap:n väittämä pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella niin, että ylipaino on hyvä suoja pinnallisia miehiä vastaan. On paljon helpompaa, kun ne, joihin ei haluakaan tutustua, jättävät lähestymättä. Ikäänkuin ensimmäinen ja tärkein valintakierros toteutuu ihan automaattisesti.
Itse olen toiminut niin, että kun olen ollut vapaalla jalalla ja etsinyt miestä, olen lihottanut itseni ylipainoiseksi. Sitten kun sopiva mies löytyy, olen laihduttanut normaalipainoon, jossa kuitenkin itse viihdyn parhaiten. Nykyinen mieheni löytyi kuin olin 90-kiloinen. Seurusteltiin pari vuotta ja kun hän tuntui haluavan minua paljon, rakastavan minua ja kiinnittävän huomionsa minuun itseeni eikä ulkonäkööni, aloin laihduttaa. Nyt painan 65 eikä mieheni ole koskaan sanallakaan kommentoinut laihtumistani eikä se ole vaikuttanut mitenkään hänen seksihaluihinsa. Tällä taktiikalla löysin siis aivan ihanan, arvostavan ja minua sellaisena kuin olen rakastavan miehen.
Vaikka viihdyn normaalipainossa, en haluaisi missään nimessä miestä jolle se on vaatimus. Jos olisin ollut normaalipainoinen tavatessamme, en voisi tietää miten mieheni suhtautuisi jos lihoisin vaikkapa sairauden takia. Nyt tiedän, että se ei todennäköisesti vaikuttaisi mitenkään.
Tiesitkö muuten, että lihavuus on sairaus joka romuttaa hyvin tehokkaasti terveyden? Samoin on myös riippuvuus ruokaan.
Jokainen saa tosin päättää itse omasta kropastaan ja tuhota sen liiallisella syömisellä, alkoholilla tai vaikka huumeilla, jos niin haluaa. Tervettä ja normaalipainoista kumppania toivovaa on kuitenkin turha alkaa kutsumaan pinnalliseksi ihmiseksi.
Tupakka ja nuuskako on terveellistä? Olen nähnyt joidenkin käyttävän myös noita
Vierailija kirjoitti:
Olen noin vuodessa laihtunut -14kg. Nyt painan 55 kg ja olen urheilullisen hoikka. Miehet eivät katsoneet minua sillä tavalla, kuin olin vähän muodokkaampi, joten ainakin omasta kokemuksesta ap:n väittämä pitää paikkansa.
Sulla ei ole varmaan kauniita kasvoja niin sun täytyy pysyä laihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilta naisilta saan aina kuulla, että olen lauta, pulkannaru, "sun pitäis lihottaa" on myös yöeinen
Joskus huomautin asiasta, ei ole kuulemma sama asia kuin ylipainosta huomauttelu.
Omalta mieheltä taas saan aina kuulla että on hyvä kroppa. Tykkää kun on timmit vatsalihakset ja reisien väliin jää rako suorassa seistessä.
Miehen kaverit ihmettelevät usein, että tietämättä ei tajuaisi että olen synnyttänyt nainen, kun on niin hyvä vartalo.
Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".Tyttöystäväni on täsmälleen saman kokoinen, enkä pidä häntä edes laihana. Minusta ihan normaalin näköinen. Edes vatsalihakset eivät näy.
Se, että vatsalihakset näkyy vaatii sekä vatsatreeniä, jotta niitä lihaksia oikeasti on, että alhaista rasvaprosenttia. Laihuus itsessään ei tuo lihaksia näkyviin, jos ei ole mitä tuoda.
Katsotaan niitä nuorten vatsalihaksia sitten kun saatte lapsia, 8 tuntia töissä, ilta menee lapsia vahtiessa, ruokaa laittaessa ja pyykkiä pestessä, noin 21.00 tai 22.00 on sitten vatsatreenien vuoro.
No mulla on kaksi lasta ja työ. Lasten kanssa voi myös jumpata ja kun on aina liikkunut ja syönyt hyvin ei ole mitään ongelmaa. Edelleen näkyvät vatsalihakset. Tekosyitä voi jokainen meistä keksiä eikä sitäpaitsi niiden vatsalihasten näkyä tarvitse ollakseen terveen painoinen.
Sä olet varmaan eines äitejä. Lapsien mielestä kaupan eineslihapullat on kamalan makuisia, mutta ei ehkä niiden lasten mielestä tietysti jotka ei ole parempaa ruokaa maistaneet.
No en ole. Meillä ihan koko perhe liikkuu ja urheilee sekä syö terveellisesti.
Ai sä olet osa-aikatöissä vai oletko saikuttaja äitejä?
40/h viikko fyysistä työtä. Saikulla viimeksi noin vuosi sitten 3 päivää.
Siivooja tyyppiä et ole, pyykkiäkin peset tosi vähän.
Muodokas nainen uhkeilla utareilla ja rehevällä perseellä on aivan 👌
Suurin osa miehistä, jotka haluaa noita luisevia vartaloita, on henkisesti jotain amisteini-haivenviiksi bensalenkkareita. Tämän yhtälön oon huomannu aina.
Miehillä alkoholin juominen ja tupakan poltto on off ja naisilla, haisevatkin kamalalta, purkka ja pastillit ei auta, töissä salatupakalla käyvät luulevat, että pastilli tai purkka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä alkoholin juominen ja tupakan poltto on off ja naisilla, haisevatkin kamalalta, purkka ja pastillit ei auta, töissä salatupakalla käyvät luulevat, että pastilli tai purkka auttaa.
Pitkään tupakkaa polttaneilla on käheä nauru, kaikilla samanlainen.
Usein miehet ei arvosta esim. lantion kaartakaan vaan tikkusuora laiha näyttäis olevan haluttu. Niinkuin laiha mies.
Miksei etsi hautausmaalta tyttöystävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella niin, että ylipaino on hyvä suoja pinnallisia miehiä vastaan. On paljon helpompaa, kun ne, joihin ei haluakaan tutustua, jättävät lähestymättä. Ikäänkuin ensimmäinen ja tärkein valintakierros toteutuu ihan automaattisesti.
Itse olen toiminut niin, että kun olen ollut vapaalla jalalla ja etsinyt miestä, olen lihottanut itseni ylipainoiseksi. Sitten kun sopiva mies löytyy, olen laihduttanut normaalipainoon, jossa kuitenkin itse viihdyn parhaiten. Nykyinen mieheni löytyi kuin olin 90-kiloinen. Seurusteltiin pari vuotta ja kun hän tuntui haluavan minua paljon, rakastavan minua ja kiinnittävän huomionsa minuun itseeni eikä ulkonäkööni, aloin laihduttaa. Nyt painan 65 eikä mieheni ole koskaan sanallakaan kommentoinut laihtumistani eikä se ole vaikuttanut mitenkään hänen seksihaluihinsa. Tällä taktiikalla löysin siis aivan ihanan, arvostavan ja minua sellaisena kuin olen rakastavan miehen.
Vaikka viihdyn normaalipainossa, en haluaisi missään nimessä miestä jolle se on vaatimus. Jos olisin ollut normaalipainoinen tavatessamme, en voisi tietää miten mieheni suhtautuisi jos lihoisin vaikkapa sairauden takia. Nyt tiedän, että se ei todennäköisesti vaikuttaisi mitenkään.
Jos tapaisi miehen normaalipainoisena tai hoikkana ja sitten myöhemmin lihoisi syystä tai toisesta ja mies alkaisi hankalaksi tästä syystä niin eikö silloin heivata se mies veks?
Aika erikoiselta kuulostaa, että pitää lihottaa tai edes laihuttaa aloittaakseen treffailun siitä syystä, että jos mies tulevaisuudessa ajatteleekin eri tavalla muuttuvasta painosta. Eikö sitä tutustumisvaiheessa jo selviä mitä on miehiä ja millä tavalla suhtautuu ihmisen painoon tai miten korkealle arvottaa sellaisia asioita ylipäänsä.
Itse en halua sellaiseen tilanteeseen, että vaikkapa useamman vuoden yhdessäolon jälkeen painoni muuttuu ja paljastuu että mies ei rakastakaan tai pystykään seksiin jos olen lihava. Nyt tiedän että pystyy. Toki on myös mahdollista heivata pinnallinen mies tulevaisuudessa (tai tulla itse heivatuksi hänen puoleltaan), mutta kipeämpää se silloin käy kuin se että välttää kokonaan tutustumasta sellaisen miehen kanssa.
Mielestäni tällaiset asiat eivät välttämättä tule kovin hyvin esiin tutustumisvaiheessa jos on hoikka ja kaunis. Nuorempana minulla oli melko pitkä seurustelusuhde jota itse luulin rakkaudeksi. Tajusin vasta todella myöhään, että mies kuitenkin rakasti lähinnä ulkonäköäni. Sellaista suhdetta en enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Usein miehet ei arvosta esim. lantion kaartakaan vaan tikkusuora laiha näyttäis olevan haluttu. Niinkuin laiha mies.
Ei laiha mies ole haluttu. Naiselle tulee tunne, että mies menee rikki. Täytyy töissäkin kiertää ne kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laiha mies ole haluttu. Naiselle tulee tunne, että mies menee rikki. Täytyy töissäkin kiertää ne kaukaa.
Ettei vahingossa tönäise kumoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole varmaan kauniita kasvoja niin sun täytyy pysyä laihana.
Läskien kasvothan ovat yleensä taikinamaisen muodottomat ja läskit alkavatkin jossain vaiheessa näyttää kaikki toisiltaan, kaikki persoonallisuus katoaa. Kauniskasvoinen läskikin on yleensä meikeillä ja kuvanmuokkauksella aikaansaatu. Ja ei, ne tussillapiirretyt kulmat ja tekotukka eivät teitäkään kaunista. Jokainen joka on lihonut kasvoista tietää, että se heikentää ulkoista olemusta hyvin tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lähinnä naisten omassa päässä, että "oikeilla naisilla on muotoja".Naiset valehtelevat niin että korvat heiluvat.
Tietiskö että kv. tutkimuksissa on havaittu että naisten mielestä täydellinen nainen on hoikempi kuin miesten ihanne?
Kyllä vain. Miehet pivävät enemmän muodoista. Toki peffassa, reisissä ja tisseissä. Ei vatsassa, käsissä ja niskassa.
Toinen raskauttava todiste on se että monet muodokkaat naiset haluavat isokokoisemman miehen tunteaksen itsensä pieniksi ja siroiksi miehen rinnalla. Jos kerran se muodokkuus on seksikästä, mistä johtaa halu tuntea itsensä pieneksi ja siroksi?
Naiset ovat kateellisia hoikemmille kansasisarille, ja vihaisia itselleen kun itsekuri ei riitä pysymään hoikkana.
Minä naisena pidän laihoista naisista eikä siinä ole mulle mitään ongelmaa. Olen itse normaalipainoinen 167 cm ja 58 kiloa ja ihan mielelläni laihtuisin vaikka kymmenen kiloa. Pyrin liikkumaan ja syömään terveellisesti, mutta vältän kaikkea diettailua, koska nuorena vietin paljon aikaa proana-foorumeilla ja edelleen mulle tulee välillä himo alkaa jollekin hullulle dieetille. Siinä vaiheessa yleensä ohjaan ajatukset muualle, koska uskon, että mulla on keskimääräistä suurempi riski sairastua syömishäiriöön enkä halua sitä. Minulla ei siis koskaan ole ollut syömishäiriötä enkä sellaista todellakaan halua.
Preferenssit on preferenssejä ja kunhan omia ideaalejaan ei yritä tyrkyttää muille, niin se on ihan se ja sama mistä kukakin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa pituus myös. Ootko 145 vai 185 cm pitkä niin voidaan suhteuttaa painosi.
Muoto ei edelleenkään ole sama kuin läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vahingossa tönäise kumoon.
Kapeilla käytävillä täytyy mennä varovasti ohi.
Syömishäiriöklinikalta voisi löytyä sopiva kumppani.
Tiesitkö muuten, että lihavuus on sairaus joka romuttaa hyvin tehokkaasti terveyden? Samoin on myös riippuvuus ruokaan.
Jokainen saa tosin päättää itse omasta kropastaan ja tuhota sen liiallisella syömisellä, alkoholilla tai vaikka huumeilla, jos niin haluaa. Tervettä ja normaalipainoista kumppania toivovaa on kuitenkin turha alkaa kutsumaan pinnalliseksi ihmiseksi.