Mies ehdottaa anopin muuttoa meille
Anoppi jäi yksin muutama kuukausi sitten avopuolison kuoltua. Mitään testamenttia tms. ei ollut ja miehen lapset sanoivat pistävänsä asunnon (joka siis yksin miehen nimissä) lihoiksi. Nyt mieheni sanoo, että haluaa antaa anopille kodin. Meillä ei niin iso asunto ja vaikka oman huoneen voisikin antaa, arveluttaa tuo, että tulisi hengailemaan päivät pitkät keittiössä ja olohuoneessa ja silloin kaikki meidän yksityisyys olisi mennyttä. En halua kuulostaa julmurilta, mutta kyllähän tässä minunkin mielipiteeni pitäisi ottaa huomioon, eikö?
Kommentit (84)
Kyllä minäkin oman äitini ottaisin, mutta en anoppia. Parisuhteen tragedia on, että toisen äiti on toisen anoppi.
Meillä miehellä menisi jopa nopeammin hermo äitiinsä kuin minulla. Kestäisin ehkä viikon, mies saattaisi kestää vuorokauden.
Jos on tarpeeksi iso asunto, jotta sitä yksityistä tilaa riitää kaikille ja kaikki tulevat ihan oikeasti hyvin toimeen keskenään, niin mikäs siinä. Mutta aika ideaalit olosuhteet ja ihmiset vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies ei halua naimisiin eikä varmaan testamenttiakaan. Sanoi että on hyvä näin kun molemmilla jo erot takana. Muuten aikalailla sama tilanne kun AP:llä. Ikäero meillä 9v (minä vanhempi) joten todennäköisesti minusta aika jättää ensin.
Vuntsaas nyv vähä. Kannattaako oikeesti alkaa tommosesta riihee?
Ota ero vielä kun voit. Mammanpoika saa sit hoitaa äitinsä hamaan loppuun.