Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
Onko torstaina edessä oleva ero lopullinen?
Löydänkö vielä uuden rakkauden ja jos niin mistä ja milloin? Oliko ero entisestä miehestäni oikea päätös?
Tulenko joskus voittamaan veikkauksen rahapeleissä palvon rahaa? Kiitos jos jaksat vastata.
Löydänkö uuden työn? Onko minulla onnea tiedossa rakkauselämässä?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:22"]
Koska löydän rakkauden?
[/quote]
Olet löytänyt sen jo. Sinun pitää vain mennä sen luokse.
ap
[/quote]
Tää on just tätä diibadaaba paskaa
Pääsenkö yli ahdistuksestani vai tulenko tekemään itsemurhan?
Tämä on ihan paskaa. Antoi mulle samasta kysymyksestä kaks täysin erilaista vastausta :-D älkää hyvä tavaton uskoko tän tyypin sanomisia
Laitatko ne ensi viikon lottonumerot ja vain mulle, kiitos.
Ennusta itsellesi jättipotin oikeat numerot...
Mitä vuosi 2015 tarjoaa minulle? Kiitos jo etukäteen! :----)
Onko nykyinen miesystäväni elämänkumppanini? Saammeko ratkaistua ristiriidat? Tuleeko meille perheenlisäystä?
Entä raha-asiat, onko luvassa yhtään helpotusta (työtä, yllätystuloja tms.)?
Kiitos! <3
Onko mieheni minulle se oikea? saanko pian lapsia? miten terveyteni kanssa? miltä tulevaisuus näyttää?
kiitos jo etukäteen! :))<3
Mikä on se päätös, joka minun pitäisi tehdä? Vai voinko jatkaa tekemättä tietoisia päätöksiä?
Onko mulle näkyvissä mitään uutta tänä vuonna?
No kerropas sitten miten elämä tästä jatkuu, jos jatkuu. Mitä on luvassa?
Onko mulla kykyjä vai kuvittelenko vain? Miten mun parisuhteen käy? Menenkö naimisiin koskaan? Terveyskin huolettaa... :(
3