Shannen Doherty on kuollut
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
90-luvun tähti.
Oli tähti jo kasarillakin.
Surullista. Oli niin nuori vielä ja sairastanut jo niin järkyttävän kauan. Tasan ei käy onni elämässä.
Muistan sen likan Pieni talo preerialla sarjasta.
Luotettava tytär, sisko, täti ja ystävä Shannen menehtyi rakkaidensa sekä koiransa Bowien seurassa. Perhe pyytää ystävällisesti yksityisyyttä näinä vaikeina aikoina, Sloane kirjoittaa People-lehden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös 53-vuotiaat jo joudakin kuolemaan.
Miksi?
Ihan ikäloppuja tuon ikäiset.
Ikäloppuja? Monella 53-vuotiailla on vielä alaikäisiä lapsia ja työelämä kesken. Eikö heitä tarvita täällä?
Pitkä syöpämatka
Doherty sairasti vuosikausien ajan syöpää. Hän jakoi syöpämatkansa niin someen kuin medioillekin.
Dohertyltä löydettiin rintasyöpä alun perin vuonna 2015. Löydös järkytti näyttelijää.
Olen kokenut sellaisia päiviä, jolloin mietin, että miksi juuri minä sairastuin.
Sitten ajattelen, että kuka muu sitten, jos en minä? Kuka ansaitsisi syövän minun sijastani? Ei kukaan, Doherty kertoi People-lehdelle vuonna 2015.
Seuraavaan vuoteen menneessä syöpä oli levinnyt Dohertyn imusolmukkeisiin. Sairautta hoidettiin sädehoidolla ja kemoterapialla. Hoidot tehosivat ja Dohertyn tilanne koheni välillä. Sitten vuonna 2020 uutisoitiin, että syöpä on uusiutunut.
Huonoja uutisia kerrottiin jälleen kesällä 2023. Dohertyn syöpä oli levinnyt hänen aivoihinsa. Doherty kertoi viime vuoden marraskuussa, että syöpä on jatkanut leviämistään luustoon.
Doherty pysyi kuolemaansa asti optimistisena. Hän kokeili vielä tänä vuonna uusia syöpähoitoja.
Doherty kertoi huhtikuussa Let's Be Clear -nimisessä podcastissa, että hän on aloittanut kuolemaan valmistautumisen ja alkanut käymään läpi tavaroitaan.
Se (kuolema) tulee olemaan äidilleni niin vaikeaa, haluan muiden asioiden olevan hänelle helpompia. En halua hänen joutuvan hoitamaan asioita. Enkä halua, että hänellä on neljä varastoa täynnä huonekaluja, Doherty sanoi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/415850df-11b8-433f-8df4-4e57b1…
Doherty teki uransa tunnetuimmat roolit sarjoissa Beverly Hills, 90210 ja Siskoni on noita. Hän näytteli myös elokuvissa kuten Heathers, Häiriköt ja Tähtäimessä.
"Olen kokenut sellaisia päiviä, jolloin mietin, että miksi juuri minä sairastuin.
Sitten ajattelen, että kuka muu sitten, jos en minä? Kuka ansaitsisi syövän minun sijastani? Ei kukaan, Doherty kertoi People-lehdelle vuonna 2015."
Shhh, ei saa, mode poistaa kaikki kirjoitukset tästä aiheesta. se on sekasin.
Published Dec 21, 2023
Shannen Doherty is focusing on her deepest passions while living with stage 4 breast cancer, sharing on her latest podcast Lets Be Clear about her animal activism and particularly her love for horses, and may be exploring starting an organization.
Though Doherty has long been a voice for animals even before cancer, her passion gives her something to focus on and put her heart into every day.
We often need to keep going, and there have been studies showing the power of passion and drive for living affecting the outcome of your disease.
Stage 4 breast cancer is incurable, so at this stage, the goal is to keep the patient as comfortable as possible, slow the cancer growth and overall, improve your quality of life.
https://www.survivornet.com/articles/shannen-doherty-52-is-a-horse-prot…
Vierailija kirjoitti:
Pitkään jaksoi taistella.
Tarkoitit ilmeisesti, että hoidot ja lääkintä auttoivat pitkään.
Todella hienoa, että Shannen Doherty oli myös eläinsuojeluihminen ja jaksoi auttaa eläimiä pitkän syöpätaistelunsa aikanakin.
Tästä on jo monta aloitusta.