Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:27"]
Ei
[/quote]
ennustan että suhtaudut elämääsi tulevaisuudessakin negatiivisesti
ap
Hei.
Millaisena näet mun ammatillisen tien? Oon luovalla alalla, koen elämäntyökseni.
Onko minulle näköpiirissä pitkäaikaista parisuhdetta ja jos, niin millaisen miehen kanssa?
Löydänkö uuden miehen? Paremman kuin edellinen? Pääsenkö amk:n?
Jääkö lapsiluku tähän vai onko luvassa lisää?
Kerro, tuleeko perheeseemme rakkautta? Kohtaavatko tyttäreni poika/tyttöystävät? ?Miten mieheni ja minun välit???
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:28"]
Onko mulle näkyvissä mitään uutta tänä vuonna?
[/quote]
Ei ainakaan mitään pahaa. Hyvät asiat säilyvät elämässäsi vähintäänkin yhtä hyvinä. Ei suuria mullistuksia todellakaan kuitenkaan. Pienet mieltäsi painavat asiat ratkeavat viimeistään kesän aikana.
Vuosi 2014 oli menetysten ja muutosten vuosi minulle. Mitä tuo tämä vuosi tullessan?
Miltä näyttää työrintamalla kohdallani?
Äärettömän raskas suhde mieheen jo liian monta vuotta. Pettämisiä, väkivaltaa, riitaa, mutta myös hirveästi hyvää. mitä tapahtuu? Joko tämä loppuisi viimein?
Kannattaako satsata uuteen alaan vai riittääkö äitiyslomankin jälkeen vielä töitä? Saanko koskaan vakipaikkaa?
Mites raha-asiat kehittyy tulevassa?
Hei. Pääsenkö töihin.koheneeko taloutemme?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:29"]
No kerroppa kannattaako tänä vuonna satsata rahapeleihin ja jos niin minkälaisiin
[/quote]
No varsinaisesti satsata ei kannata, mutta aika sama että jatkatko vai lopetatko - et voita tai häviä suuria summia.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:28"]
No kerropas sitten miten elämä tästä jatkuu, jos jatkuu. Mitä on luvassa?
[/quote]
mieltäsi tällä hetkellä painava asia helpottaa pian, mutta uudet vastoinkäymiset varjostavat alkuvuottasi.
AP
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:28"]
Onko mulle näkyvissä mitään uutta tänä vuonna?
[/quote]
Ei ainakaan mitään pahaa. Hyvät asiat säilyvät elämässäsi vähintäänkin yhtä hyvinä. Ei suuria mullistuksia todellakaan kuitenkaan. Pienet mieltäsi painavat asiat ratkeavat viimeistään kesän aikana.
[/quote]
Kiitos.
No kerroppa kannattaako tänä vuonna satsata rahapeleihin ja jos niin minkälaisiin