Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
Menemmekö naimisiin ja saammeko terveet lapset pian? Kiitos suuresti!
N.24v
Tuleeko tämäkin vuosi olemaan yhtä paska kuin kaksi edellistä? Tapahtuuko minulle enää mitään ihanaa?
Olen menettänyt luottamukseni lopullisesti miehiin ja harkitsen erakoksi ryhtymistä. Koska tämä toteutuu käytännössä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:29"]
Hei.
Millaisena näet mun ammatillisen tien? Oon luovalla alalla, koen elämäntyökseni.
[/quote]
Voi tulla vaikeuksia, mutta älä vaihda alaa niistä huolimatta!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:26"]Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
[/quote]
Saanko tunteilleni vastakaikua?
Onko ihastuminen/rakastuminen molemminpuolista eli tunnustanko rakkauteni vai vedänkö itseni jojoon?
Koen olevani hirmu huonossa kunnossa fyysiseltä puolelta neljännen synnytyksen jälkeen. Onko tämä vain luuloa vai totista totta?
Minkälaiseen ammattiin minun kannattaisi mennä, koulutusta on useampaankin?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:30"]
Onko minulle näköpiirissä pitkäaikaista parisuhdetta ja jos, niin millaisen miehen kanssa?
[/quote]
Löydät ihanan vihreäsilmäisen miehen itsellesi ensi syksyn aikana. Pidä silmät auki ja älä kuuntele ystäviesi liikoja saarnoja, sillä ystäväsi eivät pidä tulevasta miehestäsi.
ap
Mitä tuleva näyttää. Rahan, terveyden ja onnen suhteen.
Löydänkö uuden miehen? Paremman kuin edellinen? Pääsenkö amk:n?
[/quote]
Löydät. Et pääse ainakaan nykyisellä panostuksella.
ap
Paranenko masennuksesta koskaan?
Mitenkös tuo mies.. Viekö perussairaus hänet hautaan ennen minua vai huolehdinko nyt ihan turhaan?
Kummalla paikkakunnalla meidän pitäisi asua muutaman vuoden päästä, jolloin asia on päätettävä? Isommalla vai pienemmällä?
Jääkö lapsiluku tähän vai onko luvassa lisää?
[/quote]
näkisin teillä vielä yhden uuden ihanan nyytin <3 muista pitää itsestäsi huolta, uusi lapsi tulee verottamaan sinua
ap
Puhkeaako jollekin neljästä lapsestamme jossain vaiheessa diabetes ? Jos niin ei kai ihan pienenä?
Ap voisi alkaa kirjoittelemaan horoskooppeja johonkin naistenlehteen.
Onnistunko korjaamaan työpaikkani ongelmat?