Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sossusta 200€ maksusitoumuksen kampaajalle

Vierailija
05.01.2015 |

Olen ennenkin saanut maksusitoumuksia ulkonäön hoitoon, esim. jalkahoitoon ja ihonpuhdistukseen (kärsin aknesta). Mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain maksusitoumuksen öljyttyyn adonikseen, saapahan vanhapiikakin kyytiä valtion rahoilla!

Vierailija
42/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sossu kustantaa kahdesti viikossa tapaamisen miesprostituoidun kanssa, kun seksihän on perustarve ja olen niin estynyt etten uskalla sitä muulla tavoin hankkia. Eikä niin tasokasta seksiä muualta saisikaan kuin noilta ammattimiehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:19"]

Mä sain vuosia sitten 3000 Euroa sohvaan, kun selitin, että lasten ja koirien kanssa laadukas materiaali on pakollinen. Samalla selityksellä on irronnut mattoa ja yhtä ja toista vähän kalliimpaa.

Nyt en ole vähään aikaan hakenut mitään, mutta suksirahat lienee pakko hakea kuopukselle. Esikoisen sukset menin myymään tyhmyyttäni. Keväällä vanhempi lapsi tarvisi taas pyörän. Siinä paras on tirauttaa itku koulukiusaamisesta ja pilkasta, niin voi onnistua saamaan jopa uuteen rahat. Tn. joudutaan tyytymään käytettyyn, mutta koulukiusaaminen on hyvä naru vetää, jos haluaa parempaa.

[/quote]

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä on vitsi.
[/quote]

Tuo oli kyllä varmaan vitsi, mutta tiedän ainakin yhden perheen joka elää täsmälleen noin.

Vierailija
44/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:53"]Miksette mee töihin?
[/quote]

Mul on nyt vaan sellanen vaihe meneillään, et oon tajunnu mun tarviivan vaan rauhaa.
Mietin pitkään mikä mua oikeen vitutti, kunnes tajusin, et hei, sehän on tää työnteko ja oravanpyörä.
Jättäydyin pyörästä himaan mietiskelee ja nyt on parempi olla. Pari vuotta menee ainakin näin.
Ellen ala tienaa miljoonia mun järkkärillä ottamilla taidekuvilla.

Vierailija
45/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:00"]

Mä sain sossusta selfiekepin.

[/quote]

Tuo on kyllä hyvä. Oliko niillä siellä niitä valmiina vai pitääkö lähteä jostain muualta hakeen? Saako niitä kaikista sossuista, entä minkä värisinä?

Vierailija
46/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mee töihin?

Vierailija
47/49 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:53"]

Miksette mee töihin?

[/quote]

EI HUVITA. Mee sä töihin. Mä haluun vaan tietsä niinku olla!

Vierailija
48/49 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, eräs kyläläinen pääsi todistettavasti sossun maksusitoumuksella akupunktioon, jotta pääsisi eroon päihdeongelmastaan.

Vierailija
49/49 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi 200 euroa ylimääräistä, koska sosiaalityöntekijä tunsi myötätuntoa minua kohtaan ,kun itkin vähän ja kerroin kurjasta miniiästäni. Olis siis ennen Kela-aikaa.

Samalla tavalla sain kaupungin asunnon parissa kuukaudessa.

Olen hyvä näyttelijä, saan vaikka kiven tuntemaan sympatiaa minua kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän